Lekker op keta zonder de k-hole te bereiken?
Dan vind ik het maar weinig aan. Lijkt een beetje op alcohol, wat verdoofd, dronken gevoel alles gaat een beetje draaien, afstanden worden groter, perspectief veranderd wat.
Het begint voor mij pas als je door de pers/mangel gaat en je bewustzijn loskomt van je geest/lichaam, alles daar voor vind ik maar slappe hap.
Ja, die na-effecten. Ik was ook enorm in de war met een troebel zicht, duurde minstens een half uur voor dat een beetje weg-ebde, de coming down voelt dus niet prettig aan. Zo is een beetje tv kijken zoals je dat in de coming down van psychedelica kan doen er dus niet bij.
Ja, liggen is het beste. Je voelt geen pijn meer dus als je aan de wandel gaat wat ook al lastig gaat omdat je motoriek zwaar verstoord raakt en je knalt ergens tegenaan voel je daar op dat moment niks van dus je moet echt opletten dat je je niet blesseerd of zo. Dus liggen en blijven liggen is het devies.
De juiste dosis voor een k-hole ligt ongeveer tussen se 170-300mg, maar is voor iedereen weer wat verschillend. De k-hole is niveau 4, maar er is dus ook nog een niveau 5, dan ga je dus echt out en kan je je niks meer herinneren dus dat moet je proberen te vermijden.
Je kan het niet in een keer snuiven, die 170-300mg, want je neus kan maar een bepaald gedeelte opnemen en dan zakt het al weer je keelholtes in, dus je neemt om de paar minuten een flinke punt van zo'n 40mg, en vooral voor de laatste punt zal je heel veel moeite moeten doen want je kan je dan al bijna niet meer bewegen en alles wordt dan al een beetje 2-dimensionaal en mijn zakje zag er toen al uit als een driehoek lol.