Ketamine verslaving

Leaaa420

Newbie
Weet niet of hier al veel topics over waren,

Toen ik keta voor de eerste keer gebruikte moet ik eerlijk toegeven dat ik toen al dacht dit wil ik nog eens doen. Het gevoel was zalig toen (na een avondje xtc en mdma in de morgend ket gedaan) de hele kamer draaide en het was net alsof ik tussen de wolken zweefde (zag ook wolken rondom mij met allemaal lichtjes in).
paar weken daarna ket gekocht samen met mijn broer voor op een teknofeesje.

nu is het echt de standaard drugs als ik ga feesten (ket in combe met md of xtc), maar als er nog wel ket over is van het weekend gaat ie er wel door in de week. Als ik het heb liggen kan ik er al niet meer afblijven. Nu hebben we bijna nooit meer over na het weekend (tolerantie) en gebruik ik niet meer in de week. Maar toch kijk ik altijd zo uit naar het weekend!

Ik probeer nu ook niet meer te gaan feesten elke week, omdat ik toch altijd ket doe dan (is ook zo populair in de ravescene). Ik wil het nog altijd recreatief kunnen gebruiken op feesjes, maar heb ergens het gevoel dat ik er misschien toch al een afhankelijkheid voor heb. Kan dit ook met niets vergelijken (heb een rookverslaving en wietverslaving maar heb roken eigenlijk nog wel in de hand met 0 tot 5 sigaretten per dag, de wiet is een ander verhaal en zou ook niet zonder een dagje blowen kunnen een dag zonder wiet ben ik zo vreselijk slecht gezind)

Ik ben bang dat ik geen keta meer ga kunnen doen zonder eraan verslaafd te raken. De gedachte het nooit meer te doen vind ik om eerlijk te zeggen al redelijk afstotend...
Nu heb ik eergisteren een sleuteltje gedaan van een vriend en erover gelogen tegen mijn beste maat die zegt dat ik echt moet oppassen...

Dus de vraag was, beter nooit meer keta? of als ik even mezelf wat onthoudt enkele maanden het recreatief gebruik nog zou kunnen? of ga dan echt in de verslaving?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat liegen is wel lelijk. Waarom deed je dat?

Je zou jezelf kunnen voornemen om een, van te voren bepaald, aantal weken of maanden niet te gebruiken. Als het niet lukt om je daaraan te houden, weet je dat je een probleempje hebt.

Leaaa420

Newbie
Exceptional Insight zei:
Dat liegen is wel lelijk. Waarom deed je dat?

Je zou jezelf kunnen voornemen om een, van te voren bepaald, aantal weken of maanden niet te gebruiken. Als het niet lukt om je daaraan te houden, weet je dat je een probleempje hebt.
Ja mijn beste vriend was nadat hij een van een balkon gevallen was doordat ie teveel lsd had genomen (zonder tripsitter), helemaal tegen drugs geworden en gaf mij vaak waarschuwingen. Vond ik niet zo erg maar toe hij mij begon te veroordelen als junkie, en dat ik best roekeloos bezig was. terwijl hij enkele weken terug elk weekend wel aan het feesten was (ook altijd met ket).
Ik had eerlijk niet zin in nog zo'n preek... Voelde me wel slecht dat erover had gelogen... :(

en ja ik was van plan om tot juli niet meer te gaan feesten (en dus ook geen drugs meer te nemen)... Denk dat dat al een beetje mislukt is...
:confused:

Leaaa420

Newbie
dit weekend toch gaan feesten en terug een gram ket gekocht...
was er door die avond, wou ook niet echt meer hebben ligge onder de week.
Toch al direct terug zin om dit weekend weer te feesten, ga toch maar niet doen denk ik...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Leaaa420 zei:
dit weekend toch gaan feesten en terug een gram ket gekocht...
was er door die avond, wou ook niet echt meer hebben ligge onder de week.
Toch al direct terug zin om dit weekend weer te feesten, ga toch maar niet doen denk ik...

Zoals Exeptional Insight al zei, je hebt dus een probleempje met Ketamine...

Albatross

Experimenterende gebruiker
Afspraak met je huisarts maken, hij kan je helpen.

Of neem contact op met een verslavingsinstantie.

Vertel het je vrienden ook. Ze hebben je al door zo te zien, zij kunnen jou er ook bij helpen. Weet wel dat jij degene bent die moet stoppen.

Bovenaan