Ketamine roken

Pillie

Experimenterende gebruiker
Hey iedereen,

Misschien een domme vraag, maar kan je ketamine roken?
Ik heb ergens gehoord dat je longen er verdoofd van kunnen geraken.
Kwestie van nog eens nieuwe dingen te proberen :grin:

Heeft iemand van jullie het al geprobeert?

spacefan3

geen ervaring mee maar het lijkt me totaal niet fijn.
dan kun je beter injecteren lijkt me als je voor een hard effect wilt gaan.

Pillie

spacefan3 zei:
geen ervaring mee maar het lijkt me totaal niet fijn.
dan kun je beter injecteren lijkt me als je voor een hard effect wilt gaan.

Ik wil het gewoon weten omdat ik sowieso graag blow. Injecteren spreekt me totaal niet aan!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Wellicht als je er een base van maakt. Maar niet zo hop in je jointje, nee. Net als crack of dmt..Een glazen pijp waarbij je de substantie niet direct aansteekt.

Je longen raken er niet van verdoofd. Erg weinig gevoelszenuwen daar, en je ademhaling zelf word autonoom geregeld en wordt niet beïnvloed door de werking van ketamine.
Van snuiven van ketamine raakt je neus toch ook niet verdoofd? Het is een narcose middel en niet percé een verdovingsmiddel. Je kunt er dus geen plaatselijke verdovingen bij opwekken, enkel een complete staat van slaap/narcose/gevoelloosheid.

Ik zou het bij snuiven laten, en wil je echt wat anders proberen de naald erin.

ricky

Belezen gebruiker
Ik zou het echt niet proberen!

Ik vroeg het me ook af dus neem een goeie suck en het voelde alsof al mn ingewanden van keihard metaal werden en mn hele borstkas bij elkaar trok. Ik zat er zowat krom van op mn stoel. Dacht ineens aan die rook-reclame dat dat mens ineens 80 word. Daar kon je het wel wat mee vergelijken.

Tetsuo

Belezen gebruiker
waarom zou je dat doen? je spijkert toch ook geen spijker in het hout met een staafmixer?

ricky

Belezen gebruiker
Nee klopt. Maar toen het net een beetje op de markt kwam en ik ergens terrecht na een feesje en vroeg ik aan iemand OF dat kon. Hun waren ook benieuwd dus zeiden "ja tuurlijk kan dat". En terwijl ik dat probeerde keken ze uit hun ooghoeken en zagen dat dat dus niet kon...

Ganjaman181

MXE kan je wel roken.
Idd geen verdovend middel enkel dissociatief.
Eigenlijk belachelijk dat het hier bij verdovend staat

MeejheM

Badass junkie
ik heb nog nooit gehoord van ketamine roken. als je hem rechtstreeks in een pannetje uitkookt krijg je wel troep, je kan het beter in een bord op een pannetje doen.

geen idee of roken werkt, je zou het kunnen proberen, volgens mij zou er geen gevaarlijke reactie optreden.

snuiven is toch wel de meest gebruikte recreatieve methode. ik vraag me af of je het kan drinken? iemand ooit geprobeert? zal wel werken gok ik.

Timmie94

Bewuste gebruiker
ja ja ken het ook slikken maar dan heb je ongeveer twee keer zo veel nodig voor eenzelfde effect.
is dus nogal zonde om keta te slikken, en als je het dan al zou doen zou ik het niet in drinken doen maar gewoon in een capsule/bommetje. Maar misschien vinden sommige mensen KeThee wel heel lekker

Bovenaan