ketamine roken??

underworld

Wijs gebruiker
Methods of use

Ketamine is sold in either powdered or liquid form.
In powdered form, its appearance is similar to that of pharmaceutical grade cocaine and can be insufflated (referred to as a "bump of K"), injected, or placed in beverages.
It is also possible to smoke the drug in a joint or pipe, usually mixed with marijuana and tobacco.
The smoke has a distinctive bitter taste but the effects of the high hit much faster than when insufflated or ingested.

Oral use usually requires more material, but results in a longer trip.
However, when administered orally, ketamine is rapidly metabolised to norketamine, which possesses sedating effects; this route of administration is unlikely to produce a dissociative state characteristic of the k-hole
The liquid can be heated to drive off the solvent (usually saline), leaving powder.
In therapeutic and psychedelic use, the liquid is typically injected intramuscularly.
Intravenous injection is uncommon (recreationally), though possible.
It is essentially identical in effect to intramuscular injection, but leads to a much quicker onset — usually within 10 to 15 seconds of dosing.

interesant. ben dit toevallig tegengekomen op een site, en ze beweren hier dat ketamine gerookt kan worden? wat moet ik me daarbij voorstellen?
niet dat ik het ooit van plan ben.

Angramar Temenos

Badass junkie
Je gaat er niet dood van, en ik heb een paar reportjes gelezen op erowid. Ik denk alleen niet dat het lukt in een jointje.. Probeer het te chinezen of te basen. 'k ben wel benieuwd!!

Oom Klaas

Badass junkie
ketamine melts at 262-263° - i'm not sure of the vaporization point, but it's probably quite high.

Ligt het verdamp punt vaak dichtbij het smeltpunt ?
Want dan zou het best warm moeten worden om het te kunnen roken.

Angramar Temenos

Badass junkie
Misschien dat ik het zelfs voor jullie ga proberen volgende keer dat ik keta heb.. Aangezien er genoeg engelse reports zijn en mensen die het geprobeerd hebben kan het niet erg slecht voor je zijn, niet slechter dan gewoon snuiven wil ik daarmee zeggen, slecht blijft het zeker. En natuurlijk niet echt gezond voor je longen, maar wat dan ook roken is dat niet, dus.. sja.

underworld

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Misschien dat ik het zelfs voor jullie ga proberen volgende keer dat ik keta heb.. Aangezien er genoeg engelse reports zijn en mensen die het geprobeerd hebben kan het niet erg slecht voor je zijn, niet slechter dan gewoon snuiven wil ik daarmee zeggen, slecht blijft het zeker. En natuurlijk niet echt gezond voor je longen, maar wat dan ook roken is dat niet, dus.. sja.
er zijn ook genoeg engelse reports over bijvoorbeeld datura. zegt niets dat er genoeg reports zijn
maar ben benieuwd :)

Angramar Temenos

Badass junkie
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
er zijn ook genoeg engelse reports over bijvoorbeeld datura. zegt niets dat er genoeg reports zijn
maar ben benieuwd :)

Ja, maar veel van die tripreports zijn bad trips etc, of hartproblemen/uitdroging..

Als in, ket roken ga je niet acuut dood neervallen, of het goed is voor je longen is iets anders. Ik ga me er sowieso meer over inlezen ALS ik het zou doen.

leppeh

Bewuste gebruiker
Om het te kunnen vaporisen moet je er eerst een vrije base van je zout maken. Bij het vaporisen komen er zulke smerige walmen vrij dat twee afzonderlijke bronnen van mij het maar met moeite binnen konden houden. Eentje beschreef het alsof je longen in plastic gecoat worden, heel fijn dus :) Daarnaast schijnt het effect niet bijzonderder of sterker te zijn. Mijns inziens is het dus niet de moeite waard.

Angramar Temenos

Badass junkie
leppeh zei:
Om het te kunnen vaporisen moet je er eerst een vrije base van je zout maken. Bij het vaporisen komen er zulke smerige walmen vrij dat twee afzonderlijke bronnen van mij het maar met moeite binnen konden houden. Eentje beschreef het alsof je longen in plastic gecoat worden, heel fijn dus :) Daarnaast schijnt het effect niet bijzonderder of sterker te zijn. Mijns inziens is het dus niet de moeite waard.

Vrije base, werkt dat net als met crack? Even koken met maagzout?

leppeh

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
leppeh zei:

Vrije base, werkt dat net als met crack? Even koken met maagzout?

Dat zou ik eigenlijk niet zeker weten, maar het lijkt me wel. Ik zou zeggen probeer het als je zo nieuwsgierig bent :) Als je het daarna meteen rookt heb je dat vraagstuk voor jezelf ook weer opgelost. Graag wel even posten hoe het was als je het doet! :beer:

Spor

Wijs gebruiker
nou, als er een ding is wat ik niet zou willen roken, is het ketamine !!

mensen, stel jullie die smaak eens voor !

azgaza

Badass junkie
Spor zei:

Haha dat heb ik dus ook een beetje. De drip is te doen, en een mini korreltje op je tong is ook nog nét te overleven, maar die smaak in ademen? Gatverdamme, ik bijt nog liever 1 gram paracetamol door in men mond denk ik :)

Siemie

Experimenterende gebruiker
Spor zei:

vriendinnetje vamme heeft het geprobeert te roken en het smaakte naar shit, effect was ook niet echt spectaculair. maar ze was al een nacht wakker en uit der pan van keth.

Spor

Wijs gebruiker
azgaza zei:
De drip is te doen, en een mini korreltje op je tong is ook nog nét te overleven, maar die smaak in ademen? Gatverdamme, ik bijt nog liever 1 gram paracetamol door in men mond denk ik :)

Juist, ik denk dat het onder je tong leggen van ketamine een pretje is vergeleken met het roken :wink:

erriapo 187 zei:
das stomste wa da je kunt doen , de effecten zijte miniem tot nihiel .

Bron, hoe kom je hierbij ? ALS het zou kunnen zou ik juist zeggen, zoals dat gaat met roken dat het sneller inslaat, heftiger werkt, en korter duurt ten opzichte van snuiven.

Maar net zoals dat het me de pijn in mn neus niet waard is bij het snuiven van 2c's, lijkt me hier echt de smaak niet waard om het te proberen...

erriapo 187

Experimenterende gebruiker
heb ik gedaan. Maar wel op dezelfde manier alsof je coke zou roken (op de colafles) . vond het niet spectaculair . had wel ergens een lichte buzz :confused: maar toch niet tzelfde als je het zou snuiven of in het glas doen . snuiven vind ik pers het best maar het kan inderdaad wat irritaties veroorzaken.

Vigilante

Wijs gebruiker
erriapo 187 zei:
heb ik gedaan. Maar wel op dezelfde manier alsof je coke zou roken (op de colafles) . vond het niet spectaculair . had wel ergens een lichte buzz :confused: maar toch niet tzelfde als je het zou snuiven of in het glas doen . snuiven vind ik pers het best maar het kan inderdaad wat irritaties veroorzaken.

Coke roken op de colafles..

Oom Klaas

Badass junkie
alainalain zei:
erriapo 187 zei:

Coke roken op de colafles..

Ik begrijp hem zelf ook niet, miss bedoeld hij een home-made waterpijp van een cola fles ofzo?

Vigilante

Wijs gebruiker
Dat denk ik ook ja. Bizarre manier want dan kan je beter een pijp gebruiken denkik :P
Zelf heb ik het niet op plasticfles-pijpen ivm de hitte en plastic enzo

Bovenaan