Ketamine kramp

Smurfie

Newbie
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik wat wijn op, xtc en als laatste ketamine.

Ik heb niet zoveel ketamine op, 4 kleine sleutels. Mijn zakje van 2 gram is nog zo goed als vol.

Vandaag wakker geworden met een soort van buikpijn(nog nooit eerder gevoeld). Het lijkt meer op spierpijn. Het doet niet enorm veel pijn, maar het is erg vervelend.

Zou dit een K-Kramp zijn? Ik lees dat dat meestal gebeurd bij vaak gebruiken en de hoeveelheid die je neemt.

Ik schrik er wel van en hoop niet dat dit door de ketamine komt. Ik vind het leuk om af en toe te doen. Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar wellicht komt dit jullie bekend voor.

LionX

Badass junkie
Het kan van alles zijn.... ook een blaasontsteking.
Als je last hebt en twijfelt ga even bij de huisarts langs.

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik wat wijn op, xtc en als laatste ketamine.

Ik heb niet zoveel ketamine op, 4 kleine sleutels. Mijn zakje van 2 gram is nog zo goed als vol.

Vandaag wakker geworden met een soort van buikpijn(nog nooit eerder gevoeld). Het lijkt meer op spierpijn. Het doet niet enorm veel pijn, maar het is erg vervelend.

Zou dit een K-Kramp zijn? Ik lees dat dat meestal gebeurd bij vaak gebruiken en de hoeveelheid die je neemt.

Ik schrik er wel van en hoop niet dat dit door de ketamine komt. Ik vind het leuk om af en toe te doen. Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar wellicht komt dit jullie bekend voor.
Check dit topic. Je bent niet de enige, ook ik heb vergelijkbare ervaringen gehad. https://drugsforum.nl/threads/2f-ketamine-hulp.73683/#post-1819109

Ketalicious

Experimenterende gebruiker
Ketamine en alcohol samen zou ik sowieso afraden, slechte combinatie.
Denk niet dat dit k-cramps zijn maar eerder een reactie van je lichaam op dit combinatiegebruik.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ketamine en alcohol samen zou ik sowieso afraden, slechte combinatie.
Denk niet dat dit k-cramps zijn maar eerder een reactie van je lichaam op dit combinatiegebruik.
De combi keta en alcohol combineren is voor het lichaam toch niet zo erg?
Enige wat wel gevaarlijk is met deze combi is dat je de kans op bijvoorbeeld bewusteloosheid vergroot. Ik kan er naast zitten hoor....

Alcohol en keta combineren is niet handig maar voor het lichaam niet extra belastend. Is trouwens ook een verschrikkelijke combinatie trouwens als je het mij vraagt.

Ketalicious

Experimenterende gebruiker
De combi keta en alcohol combineren is voor het lichaam toch niet zo erg?

Voor je hersenen vooral extra toxisch. Ketamine verdoofd je hersenen en zorgt voor geheugenverlies en alcohol droogt je uit (en is ook verdovend) dus je krijgt een extra opdonder. Misschien als je extra veel water drinkt dat het meevalt maar deze combi leverde mij in ieder geval geen plezier op

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Is trouwens ook een verschrikkelijke combinatie trouwens als je het mij vraagt.

💯

Oprecht de vreselijkste combinatie ooit, voor mij. Eén keer op het idee gekomen om aangeschoten ketamine in m’n neus te douwen - NOOIT WEER.

Sorry voor de off-topic, maar ik voel me gewoon weer een beetje als hoe ik me toen voelde (= potverdorie toch een partij sleeecht) door dit alleen te lezen. 😅

Would not recommend!

Bovenaan