aaronvk
Experimenterende gebruiker
vandaag dus wakker geworden met een k- kramp niet te geloven !! zweten trillen. en ik zag het bergje keta al liggen. ik dacht in mijn hoofd ik ga niks meer gebruiken. uiteindelijk werd de pijn zo verschrikkelijk dat ik kruipend naar mijn tafel ging om te snuiven zodat de pijn weg ging !. het enige wat ik nog dacht was. ik wil rust . uiteindelijk trok de pijn weg met het gevoel dat mijn lichaam helemaal kapot was. ik ben uit eindelijk in een warm bad gaan zitten en daar in slaap gevallen en werd wakker omdat het water ineens koud was. toen ben ik naar mijn kamer gelopen en ben daar gaan liggen. met een enorm raar gevoel alsof ik gwn alles grijs en grauw zag. ik had ook geen emoties meer en voelde me echt leeg. btw heeeel veel water gedronken dat hielp wel. alleen het gaf echt een naar gevoel want ik moest het zo weer uit kotsen. maar alsnog in het erin gebleven. nu heb ik dus weer een andere ketamine vorm gepakt waarvan ik minder last krijg en daarmee ben ik nu aan het afbouwen zodat de pijn draagbaar is en ik me alsnog normaal kan voelen..