Ketamine in urine

Hoi ik heb een vraagje ik heb Ketamine gebruikt gister als laatst, kleine hoeveelheid ongeveer 0.2/0.3 . En ik heb een vraag ik heb aankomende maandag een Urine controle gaat dit een positieve of negatieve uitslag geven. Hoelang is het traceerbaar in je urine? Er zitten dus ongeveer 4.5 dag tussen

OtherShore

Badass junkie
Bij eenmalig gebruik van een kleine hoeveelheid is ketamine niet meer aantoonbaar in de urine na ongeveer 2 dagen of 48 uur.

Maar omdat je zegt ‘als laatst’ vermoed ik dat je vaker ketamine gebruikt?

Laatst bewerkt:

BrieMetDeBril

Badass junkie
Waarschijnlijk kom het tevoorschijn op je UC.

Maar is dit zo erg dan?
Kan voorstellen als je in een situatie zit waar je niet mag gebruiken dat dit vervelend kan zijn. Als dit het geval is zal ik eerlijk zijn en vertellen wat en waarom.

Bij eenmalig gebruik van een kleine hoeveelheid is ketamine niet meer aantoonbaar in de urine na ongeveer 2 dagen of 48 uur.

Maar omdat je zegt ‘als laatst’ vermoed ik dat je vaker ketamine gebruikt?

1 dag heb ik 3 sleutelpuntjes gebruikt en gister 2 sleutelpeuntjes. Daarvoor al ruim 4 maanden niet meer.

OtherShore

Badass junkie
Ik heb binnen dezelfde 24 uur in totaal dus 5 sleutelpuntjes gebruikt.
Dan denk ik idd dat de ketamine niet meer aantoonbaar is. Ketamine hoort sowieso niet bij het standaard urineonderzoek, dus er wordt zelden op getest (alleen als er specifiek naar gevraagd wordt). Maar ik zou het risico niet nemen.

Bovenaan