Ketamine dosis

XMR

Wijs gebruiker
10 gram per dag is heel extreem en gaat je op de langere duur gegarandeerd schade aan je blaas geven.

Hoe lang gebruik je al ketamine?

Raver

Badass junkie
Ja dat is ongebruikelijk. Dat je überhaupt nog snapt wat de realiteit is als je zoveel keta snuift.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik heb ook wel eens flinke hoeveelheden ketamine gebruikt. Dat is echt tolerantie en adviseer z.s.m te stoppen. Je blaas gaat echt stuk en ik neem aan dat je de rest van je leven niet met een katheter wilt lopen.
Ervaar je al pijn met plassen? Of moet je om het half uur? Dan bevindt jij je al op glad ijs.
Bij mij ging dat best vlug.
Denk dat mijn record 6 gram is, dus je doet het er goed op....

Brakka Mang

Badass junkie
Ik snap nog steeds niet wat er zo bijzonder aan keta is.....je wordt er alleen maar maf van.

Die 10 gram zal wel broodje aap verhaal zijn. Ik heb wel is 10 gram coke gesnoven van 6 uur savonds tot half vier s middags de volgende dag. Dat doe je een dag misschien 2 en daarna kan je naar de kno arts of loodgieter.

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik snap nog steeds niet wat er zo bijzonder aan keta is.....je wordt er alleen maar maf van.
Ik kan wel zeggen dat het mij zeker spiritualiteit gebracht heeft en dat er geen zwart-wit is.
Als chronisch depressieve kan dat echt kansen bieden.
Wat ook realistisch is dat het maar kort duurt, want hoe creëer je het zonder ketamine?
Laat ik het zo zeggen, het heeft me niet alleen een kleurboek gegeven maar ook potloden.

Brakka Mang

Badass junkie
Ik kan wel zeggen dat het mij zeker spiritualiteit gebracht heeft en dat er geen zwart-wit is.
Als chronisch depressieve kan dat echt kansen bieden.
Wat ook realistisch is dat het maar kort duurt, want hoe creëer je het zonder ketamine?
Laat ik het zo zeggen, het heeft me niet alleen een kleurboek gegeven maar ook potloden.
Ik snoof het ook alsof het coke was denk dat ik altijd eerste paar fases heb overgeslagen.🤣

BrieMetDeBril

Badass junkie
Ik snoof het ook alsof het coke was denk dat ik altijd eerste paar fases heb overgeslagen.🤣
Denk dat het bij een zeer kleine groep wat kan bieden. Denk dat je niet in die groep valt anders wist je het wel!
En ja, 10gr is veel maar de tolerantie bouwt ook enorm snel op. Op m'n laatste momenten van gebruik kon ik ook wel aantal grammen in een sessie erdoorheen jagen, en dat voor iemand die snuiven helemaal niet prettig vind.
De effecten nemen ook kwa tijd af. Iets waar ik voorheen van moest bijkomen kon ik vervolgens gebruiken zonder effect herhaaldelijk.
Goed dat ik sinds mei geen ketamine meer heb aangeraakt.

DeMosselMan

Newbie
Oeii dat is echt niet goed :(( Ik raad je echt aan om proberen te stoppen of in ieder geval te minderen. Zelf was ik ook ketamine verslaafd en helaas heb ik daar ook de lichamelijke gevolgen van mee moeten maken. Als je langdurig veel ketamine gebruikt kan je k-cramps krijgen. Ik heb die gehad en het was echt verschrikkelijk. 1-2 uur lang lag ik in foetushouding te huilen van de pijn. Mijn verslavingsarts zei ook dat k-cramps even heftig kunnen zijn als weeën bij een bevalling. Dus geloof me als ik zeg dat je dat echt niet wilt.
Ik weet ook hoe lastig het kan zijn om te stoppen/minderen, dus ik wens je heel veel succes! Als je hulp nodig hebt kan je me altijd bereiken! :)

Bovenaan