Keta neusspray, drip een hel, pluggen?

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Na 2 hele succesvolle (semi) k-holes, probeer ik al een tijdje weer opnieuw in een k-hole te raken. Deze twee k-holes waren na een nachtje gefeest te hebben op voornamelijk mdma/speed/keta/ghb. Als ik dan thuis kom maak ik het zakje ketamine vaak nog even op, meestal heb ik dan geen enkele last van de nadrip van de ketamine, integendeel zelfs, ik vind het ergens een beetje een mintige nasmaak hebben. Misschien is dit wel omdat ik dan al redelijk fucked up ben van de hele nacht snoepen dat de drip me niet eens opvalt of stoort.
Maar als ik het dan doordeweeks of weekends een keer thuis wil doen zonder andere drugs of dergelijke erbij, even een uurtje k-holen, lukt het me NOOIT om verder te komen dan 5/6 lijntjes. De drip is na het 1e lijntje al zo gigantisch smerig dat ik constant aan het spugen ben. En na elk lijntje wordt het erger. Op deze manier gaat het me nooit lukken om voldoende binnen te krijgen denk ik dan en stop ik er dus ook gewoon mee.
Nu heb ik dus gisteren 2 gram ketamine gemengd met 10ml gekookt water en een neusspray van gemaakt volgens de instructies die ik had gevonden ergens op een ander forum. In de hoop dat er geen smerige drip meer zou zijn. De neusspray is prima gelukt, maar de tering zeg, de nadrip van de spray is nog 10x erger. Zo erg zelfs dat ik 2 keer heb moeten braken terwijl het zo'n 2,5 uur na een maaltijd was.

Nu heb ik dus gegoogled naar andere manieren van toedienen, IM of IV is geen optie voor mij. Enige wat dan nog overblijft is pluggen... hoe gek dit ook klinkt, ik wil het toch een kans geven.
- Kan ik de neusspray gebruiken om het rectaal toe te dienen? of zal de gesprayde vloeistof er zo weer uit glijden?
- Hoelang duurt het totdat de vloeistof begint te werken?
- en hoelang zal het effect aanhouden?
- Mocht dit een gigantisch slecht idee zijn, hebben jullie dan tips hoe ik de ketamine weer tot poedervorm kan krijgen?

Alvast bedankt.

Ellesdee

Badass junkie
Ik moest ff zoeken, maar heb m'n oude bericht terug gevonden.
Het was niet mijn intentie om te k-holen. Dus vond de ervaring onaangenaam.
Maar als dit jouw bedoeling is kan je er vast van genieten.

keta oraal was voor mij niet zo leuk
maar dat kwam omdat ik te veel had genomen
rond de 340mg
zat vast in mn eigen lichaam, had moeite met ademen
als ik wat dronk, kotste ik t gelijk uit
hoorde stemmen in mn hoofd en hoorde de deurbel gaan, deed de deur open, en daar stond niemand
ben op bed gaan liggen, maar ik had t nog steeds koud en werd nie warm
t begon om 16.00 en om 0.00 begon ik me pas weer een btje ok te voelen

en idd,ik zat alleen thuis

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Ik moest ff zoeken, maar heb m'n oude bericht terug gevonden.
Het was niet mijn intentie om te k-holen. Dus vond de ervaring onaangenaam.
Maar als dit jouw bedoeling is kan je er vast van genieten.

Wow dat klinkt wel heftig ja! Vooral omdat je je pas 8 uur later weer okey voelde.
Ik ga even kijken of ik hier wat meer over kan vinden, orale inname.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Vervelend dat je zo’n last hebt van de drip! Heb zelf pas 1x ketamine gebruikt (5 lijntjes) en vond het die keer wel ‘doable’, verder ben ik een volslagen keta-noob, dus heb helaas niet echt tips. Slik je die drip trouwens door of spuug je hem bewust uit?

Als je uiteindelijk voor de orale inname besluit te gaan ben ik wel benieuwd naar je ervaring en de verschillen met snuiven. @Ellesdee ben stiekem ook wel benieuwd geworden naar jouw report, heb je misschien een link?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Oi!

Holen op ketamine door middel van snuiven is als je het mij vraagt echt geen beginnen aan en ik weet dat er meer mensen zijn die er hetzelfde over denken. Als je een beetje tolerantie hebt is er toch vaak al snel zo'n 300mg nodig, ik vind dit trouwens erg moeilijk inschatten voor een ander maar om een beetje indicatie te geven.

Het komt er in ieder geval op neer dat je beide neusgaten volledig vol moet snuiven, je met twee verstopte neusgaten blijft zitten en je de gehele trip als een astmapatiënt loopt te ademen.

Koop van Ebaai of waar dan ook online voor 10 cent per stuk een 1-10ml spuitje (/syringe), meng de ketamine met warm water en als je ego de 2 seconden shame overleeft is er gegarandeerde gain. Pluggen en nasaal gaat allebei via het muscus membraam dus qua opkomst en duratie zou er vrijwel geen verschil moeten wezen.

Wanneer ik zelf ga holen gooi ik een comfortabel matrasje op de grond, doe ik het licht uit (in het donker holen is naar mijn mening veruit het prettigst), sommige mensen gaan zelfs zover dat ze een oogmasker op doen en vervolgens zet ik een muzieklijstje op van minimaal 6 uur met wat rustige pingelmuziek.

Sommige mensen vinden het fijn om de gehele dosering in 1x te doen en zichzelf zo hard mogelijk te lanceren. Zelf doe ik dit meestal in 2 etappes kort op elkaar volgend.

Lang verhaal kort, pluggen is zeker de de way to go wanneer je gaat holen op ketamine als je het mij vraagt. Het is simpwel objectief bekeken de meest praktische methode hiervoor. Mocht je ego je in de weg staan moet je er wellicht even bij stil staan dat je sowieso al van plan bent jezelf afgezonderd van de wereld in een donker hokje van plan bent lam te leggen met een zeer aanzienlijke hoeveelheid paardemiddel.

Los van het laatste gegeven, holen is als je het mij vraagt magisch, de ultieme rust sensatie, onbeschrijfbaar en toch weer compleet anders dan een onbeschrijfelijke trip psychedelica.

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Oi!

Holen op ketamine door middel van snuiven is als je het mij vraagt echt geen beginnen aan en ik weet dat er meer mensen zijn die er hetzelfde over denken. Als je een beetje tolerantie hebt is er toch vaak al snel zo'n 300mg nodig, ik vind dit trouwens erg moeilijk inschatten voor een ander maar om een beetje indicatie te geven.

Het komt er in ieder geval op neer dat je beide neusgaten volledig vol moet snuiven, je met twee verstopte neusgaten blijft zitten en je de gehele trip als een astmapatiënt loopt te ademen.

Koop van Ebaai of waar dan ook online voor 10 cent per stuk een 1-10ml spuitje (/syringe), meng de ketamine met warm water en als je ego de 2 seconden shame overleeft is er gegarandeerde gain. Pluggen en nasaal gaat allebei via het muscus membraam dus qua opkomst en duratie zou er vrijwel geen verschil moeten wezen.

Wanneer ik zelf ga holen gooi ik een comfortabel matrasje op de grond, doe ik het licht uit (in het donker holen is naar mijn mening veruit het prettigst), sommige mensen gaan zelfs zover dat ze een oogmasker op doen en vervolgens zet ik een muzieklijstje op van minimaal 6 uur met wat rustige pingelmuziek.

Sommige mensen vinden het fijn om de gehele dosering in 1x te doen en zichzelf zo hard mogelijk te lanceren. Zelf doe ik dit meestal in 2 etappes kort op elkaar volgend.

Lang verhaal kort, pluggen is zeker de de way to go wanneer je gaat holen op ketamine als je het mij vraagt. Het is simpwel objectief bekeken de meest praktische methode hiervoor. Mocht je ego je in de weg staan moet je er wellicht even bij stil staan dat je sowieso al van plan bent jezelf afgezonderd van de wereld in een donker hokje van plan bent lam te leggen met een zeer aanzienlijke hoeveelheid paardemiddel.

Los van het laatste gegeven, holen is als je het mij vraagt magisch, de ultieme rust sensatie, onbeschrijfbaar en toch weer compleet anders dan een onbeschrijfelijke trip psychedelica.

Vind het ergens toch nog een beetje te eng om het op deze manier te doen. Maar klinkt wel ideaal inderdaad. Hoeveel ML water en mg ketamine gebruik je dan in totaal in die 2 etappes?

Ik heb de neusspray gisteren avond uitgekookt in een pannetje en de poeder verzameld, gehakt en laten afkoelen. Vond de neusspray toch echt verschrikkelijker dan snuiven. Nu kwam ik dus van school vanmiddag en zag het bergje liggen, heb het nog even goed fijngehakt en 10 lijntjes klaargelegd. Toen begon ik eerst met 2 in elke neusgat. De smaak was heel anders dan voor ik het had vermengd met het water. Ook was de structuur veel fijner. Ik heb geen enkele drip gehad wat ik dus heel vreemd vind. Toen heb ik in de komende 15 minuten erna nog 4 dikke lijnen gesnoven. helemaal niks gemerkt van een drip of vieze smaak. Ben niet in de K-hole beland maar hing wel een beetje rond planeet keta. Wilde de overige lijntjes ook nog wegwerken maar merkte aan me gemoedstoestand dat ik er niet helemaal achterstond. Ik kreeg ineens milde schuldgevoelens en vreemde gedachtes over me heen.. nooit eerder gehad met ketamine. Wel voelde ik hetzelfde als wat ik altijd voel als ik diep in keta land kom, alsof ik terugkeer naar een oud vertrouwde herinnering waar ik ooit was om een antwoord te vinden en nu weer ben om verder te zoeken naar dat ene bevestigende antwoord. Ergens heb ik het idee dat dit verlossende antwoord nooit gaat komen en dat ik eindeloos op zoek ga blijven, erg apart spul ketamine. Elke keer weer blijf het me verbazen waar ik terecht komt. De schuld gevoelens die ik over me heen kreeg zijn denk ik het gevolg van een kleine binge die ik al heb sinds zaterdag. Heb toen 2 gram ketamine verkregen en daar ben ik al sindsdien dagelijks mee aan het experimenteren. Voorlopig stop ik er even mee zodat ik geen tolerantie opbouw. En zodat ik het voortaan zonder schuldgevoelens en voorbereid kan doen. Ik en keta zijn nog lang niet klaar met elkaar haha. Deze drug heeft mij nog veel te vertellen heb ik het idee.
Blijf het wel vreemd vinden dat ik nu na het uitkoken ineens geen drip of vieze smaak had. Misschien moet ik het voortaan maar eerst oplossen in water en dan uitkoken voordat ik het ga gebruiken.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Vind het ergens toch nog een beetje te eng om het op deze manier te doen. Maar klinkt wel ideaal inderdaad. Hoeveel ML water en mg ketamine gebruik je dan in totaal in die 2 etappes?
Denk dat ik 2x200mg ketamine zou doseren, niet hierbij wel vermelden dat ik zeer lange tijd dagelijks dissociatieven heb misbruikt en er enige tolerantie bij komt kijken. 100mg MXE staat ongeveer gelijk aan 300mg ketamine zou ik zeggen dus dan zou ik 400mg ketamine gebruiken om er een beetje zeker van te wezen om in een hole te raken.

5ml (water) spuitje is waarschijnlijk minimale nodig om 200mg in op te lossen, je kunt voor de zekerheid voor 10ml gaan. Dan zou ik 200mg pluggen gevolgd door nogmaals 200mg na 30 minuten ofso. Snap dat je het spannend vind, toen ik voor het eerst over holen hoorde van een vriend dacht ik dat deze serieus op zijn achterhoofd gevallen was. De eerste keer was onder begeleiding van iemand die er veel ervaring mee had wat ook wel hielp. Normaal gesproken zou je lichaam met gemak 1 gram totaal in 1x moeten aankunnen en ketamine is een dagelijks in ziekenhuizen toegepast narcosemiddel, het grootste risico lijkt me dat je in paniek raakt maar holen heeft voor mij iets ultiem rustgevends, ik persoonlijk kan me daar weinig bij voorstellen.

Mocht je twijfelen zou ik echter niet aanraden om je grenzen te forceren, als de nieuwsgierigheid er is bouw je vanzelf op naar dat punt en een psychedelica gelijkend middel forceren klinkt als een slecht idee in mijn hoofd, al zijn extreme doseringen dissociatieven een totaal ander verhaal dan extreme doseringen psychedelica. Fysiek zul je minder / niets ervaren.

Schuldgevoelens over drugsmisbruik kan ik begrijpen, afhankelijk van je persoonlijkheid is het wel mogelijk om er flink afhankelijk van te worden en dan spreek ik uit ervaring. Wat trouwens ook een optie is is om een potenter in gewicht RC dissociatief eerst te nemen, het zij oraal dan wel nasaal en dan vervolgens zodra dat piekt een lading ketamine er nasaal overheen te gooien. Dit voorkomt ook een groot deel van het verstopte neusgatendrama en de dissociatieven vullen elkaar meestal mooi aan qua effecten tijdens het holen.

Wat ook belangrijk is voor het holen om dit in het zo pikdonder mogelijk te doen, ik garandeer je dat dit de ervaring en intensiteit en de waarschijnlijkheid van een hole zal vergroten.

Mocht je vragen hebben over wat dan ook, al is het een voorbeeld muziek afspeellijstje moet je het maar laten weten, ik reageer meestal wel binnen 2-3 dagen.

spongecola

Belezen gebruiker
Vaak nadat ik een grote dosis keta had genomen, wachte ik tot het in mijn keel kwam en dan spoot ik snel neusspray in mijn neus. Ik vind de smaak namelijk ook niet altijd aangenaam. Dit hielp voor mij in elk geval wel goed :)

Over ketamine capsules gesproken. Enkele weken geleden geprobeerd op een feestje, 300mg afgewogen en een capsule van gemaakt. Ik kan je toch zeggen, ondanks de 3-mmc stond ik 2-3u compleet op de kop. Dansen zat er niet meer in voor mij met m'n wankelende benen. Ik merkte zelf dat ik moest blijven doorgaan met de 3-mmc, anders zou keta de overhand krijgen.

Bovenaan