Keta in de natuur

jossel

Newbie
Beste DFers,

Afgelopen zaterdagnacht heb ik na een festival in de kwibus naar huis kennis gemaakt met het goedje ketamine, dit was icm XTC en cocaine en ik heb dit als zeer prettig ervaren.
Nu heb ik met 3 vrienden (een stuk meer ervaren met keta) het plan om vrijdagmiddag in een natuurgebied keta te gaan nemen. Ik kom hier regelmatig en er zijn genoeg bankjes/chillplekken aanwezig. We zullen beginnen met ieder een dosis van 75 mg, verdeeld over 2 lijntjes.

Nu vraag ik mij af of iemand nog tips heeft of dingen die echt niet kunnen ontbreken.
Ik heb al gehoord dat lachgaspatronen het erg goed doen icm keta.

Iemand nog ideetjes?? :mrgreen:

PS wiet gaat hem niet worden omdat ik gestopt ben met blowen :wink:

Is het al vrijdag?? :rock:

sejku

Experimenterende gebruiker
drank om je doorloop mee weg te spoelen, en boxen voor muziek dat is zowat het voornaamste denk ik :tongueout:

spacefan3

een lange broek aan doen.
in het bos zitten veel muggen en met keta voel je niet als je gestoken word.
heb zelf denk ik wel 50 muggen steken in een uur opgelopen daardoor.

jossel

Newbie
Bier check
Boxen check
Lange broek check

we hebben er zin inn!!!! :hearteyes:

Dit natuurgebied bied ook de mogelijkheid tot zwemmen, is dit verstandig oiv keta,of zal ik het bij pootje baden houden?

sejku

jossel zei:
Bier check
Boxen check
Lange broek check

we hebben er zin inn!!!! :hearteyes:

Dit natuurgebied bied ook de mogelijkheid tot zwemmen, is dit verstandig oiv keta,of zal ik het bij pootje baden houden?
met drank bedoelde ik eigenlijk water of frisdrank en geen alcohol :tongueout:
vind dit persoonlijk geen fijne combinatie al vinden anderen dit juist wel leuk, het is maar waar je voorkeur ligt.
Denk niet dat met zo'n kleine hoeveelheid zwemmen een probleem zal zijn, veel plezier maat!!

Bovenaan