Ik begin mij een beetje zorgen te maken. Ik heb wederom dik een maand gewacht met gebruiken en vervolgens afgelopen weekend een gram ketamine gesnoven in totaal.
De eerste hit zal om en nabij 125mg in totaal geweest zijn, verdeeld over 2 lijnen. Het prikte zoals gebruikelijk in de neus en de drip die was weer heel erg sterk. Heel veel heb ik er niet van gevoeld. Hooguit een beetje verdoofd, maar ook het lopen ging nog prima. Daarna nog een aantal keer gesnoven, hoeveelheden varierend van 125mg tot 250mg (verdeeld over 2 lijnen). Lekker op de bank gaan liggen, goede muziek aan en ogen dicht. Maar echt opstijgen of afgeschoten worden naar die andere planeet zat er echt niet in. Heel veel kon ik mij er niet van herinneren als ik op de bank lag. Dat was een tijdje terug wel anders. Dan lag ik op die bank en de muziek die bepaalde wat ik zag, er gebeurde echt van alles. Je had uberhaupt niet door dat je aan het trippen was je dacht gewoon dat dat de echte wereld was en als je langzaam bij kwam dan was je zo verbaasd dat je er echt helemaal niks van begreep. Nu helemaal niks van dat alles! Alleen na het bijkomen uiteraard weer bijna niet in staat om te bewegen, praten ging wat lastiger en mijn zicht was helemaal fucked up
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik weiger te geloven dat het alleen de allereerste keer dat je het doet zo'n festijn is en dat je dat daarna nooit meer kunt meemaken. Oorzaken die ik had bedacht: 1) toch te snel gebruikt, misschien gewoon 2 maanden niks doen, 2) troep gekregen van mijn dealer in tegenstelling tot die eerdere keer, 3) misschien niet eerst rustig opbouwen met een mindere hoeveelheid maar juist die eerste keer dat je het snuift vol ervoor gaan, 4) te grote hoeveelheden gesnoven zodat je weinig meer herinnert omdat het alleen maar verdoofd
Iemand? En nee, spuiten wil ik niet