Keiharde (letterlijk) pep

roteck

Experimenterende gebruiker
Mensen,

SWIM heeft een poosje in zijn portemonnee een kleine dosis pep gehad..
dit kreeg hij nat, en nu een week later, zijn het keiharde brokken.
Het was lastig klein en fijn te krijgen, erg harde brokken..

Is dit de bedoeling? Lijkt me niet of wel?

Alvast bedankt =D

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey roteck,

SWIM gebruiken we hier niet, is toch zo voor de hand liggend vaak :P

Het word harder als het droog is maar zo erg hard vond ik het niet, toen ik bij iemand was die aardig wat aan het drogen was, en de gedroogde klaar zetten voor zichzelf. Toen schoten de korrels speed door de hele kamer lol.
Als het getest is zou het moeten kunnen (correct me if I'm wrong) maar die mensen stonden zo strak als gestreken handdoek van die harde korrels die ze fijn maakte dmv ontbijtbordjes op elkaar te draaien om het fijn te maken.. Het was getest die hun hadden.
Wellicht zijn er mensen die er zelf ervaring mee hebben. Ik was zelf slechts getuige ervan :wink:

Kleine J

Belezen gebruiker
Ik heb laatst brokjes pep gehad, en ik moest ze met mijn zakmes plat drukken, hij is uiteindelijk wel goed fijn en hij brand behoorlijk, maar ik voel niet zo heel veel, en heeft na eventjes een vervelend na effect, ik heb geen flauw idee wat er met dat spul aan de hand, het was ook echt zo hard als steen

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Kleine J zei:
Ik heb laatst brokjes pep gehad, en ik moest ze met mijn zakmes plat drukken, hij is uiteindelijk wel goed fijn en hij brand behoorlijk, maar ik voel niet zo heel veel, en heeft na eventjes een vervelend na effect, ik heb geen flauw idee wat er met dat spul aan de hand, het was ook echt zo hard als steen

Al laten testen ? Dit klinkt niet proper inderdaad..

Narayani

Bewuste gebruiker
Zweibeiner zei:

Afkorting van Someone Who Isn't Me, irritante flauwekulterm die veel op Amerikaanse fora wordt gebruikt omdat mensen bang zijn om toe te geven aan de interwebs dat ze zelf de drugsgebruiker zijn over wie ze het hebben.

Dagoth Ur

Belezen gebruiker

Beetje late reactie, maar klinkt naar mijn gevoel naar óf pep versneden met gecrushte Ritalin, of heel misschien dex maar dit lijkt me sterk want wat je beschrijft klinkt wel als een vage Ritalin high

Bovenaan