keihard rennen met xtc?

Muse24

Experimenterende gebruiker
Geen report, maar meer een vraagje naar iemand die dat wel heeft,

heb ooit een keer xtc genomen op een hardcore festival, echt heel leuk enzo. Maar k zag daarvoor nuchter ook al en tijdens mijn eigen trip, steeds een enkeling echt keihard rennen door al die mensen heen, van de ene naar de andere kant van het veld (en niet omdat ze dringend naar de wc moesten ofzo he). Het fascineerde me in elk geval enorm en vraag me nog steeds af, wat hen bezielde? Iemand ervaring mee, ooit gaan rennen met xtc op? Of kwam het echt heel ergens anders door en zaten ze keihard aan de speed o.i.d.?

Wellicht was het toch mijn eigen imaginarium...maar k waag me toch maar aan dit topic, kijken wat het oplevert.

T-men

Bewuste gebruiker
Tja, xtc he...

Zo heb ik ooit eens vol fascinatie naar een spin die ik uit m'n mond toverde zitten kijken...

Wat X al niet met je doet..

(maw; zoek het gerust in die richting...)

Muse24

T-men zei:
(maw; zoek het gerust in die richting...)

mja toch maar wel he:P Had gister ff een vaag moment weer toen ik er aan terug dacht en dit topic maakte. t Was een leuke ervaring, niet teveel achter zoeken dus.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Aan de andere kant, als je geheel nuchter was en dan zulke dingen ziet kunnen ze natuurlijk wel echt zijn :) Ik zie ook wel eens rare dingen :wink:

Muse24

Toen ik nog nuchter was en een enkeling over het veld zag crossen, stelde ik mezelf daar geen vragen bij, dat kwam pas toen het pilletje begon te werken eigenlijk. Mocht ik het nog een keer meemaken, vraag ik het wel gewoon even aan ze, of ren ik ze even achterna :P

UeWEclipse

Vind het af en toe ook wel leuk om op een outdoor feest een stukje te rennen met X op, tenminste als er plaats voor is :grin:

Lijkt dan net of motion blur vanuit computer spellen aanstaat whahah :wink:

pascal828

Badass junkie
Lopen op XTC is zo heerlijk! Het gaat bijna vanzelf.
Evengoed is bewegen op XTC heerlijk.

Als eerbetoon aan:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
t kwam eerst niet in me op maar ik kwam hem toevallig vandaag tegen.

een jaartje terug deed een vriend van me (die altijd al erg vrolijk en energiek is) voor het eerst mdma pakken. vervolgens heeft hij 3 uur lang in een straal van 20 meter doorsnee rondjes om ons heen gerend met z'n handen in de lucht. alsmaar roepend "wieeeeeeeeew"
welteverstaan door een druk festival publiek.

was dan wel weer hilarisch voor de anderen :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
TRAVOLTA zei:
t kwam eerst niet in me op maar ik kwam hem toevallig vandaag tegen.

een jaartje terug deed een vriend van me (die altijd al erg vrolijk en energiek is) voor het eerst mdma pakken. vervolgens heeft hij 3 uur lang in een straal van 20 meter doorsnee rondjes om ons heen gerend met z'n handen in de lucht. alsmaar roepend "wieeeeeeeeew"
welteverstaan door een druk festival publiek.

was dan wel weer hilarisch voor de anderen :)

En toen ontstond er een gat in de grond om jullie heen? :grin:

ik heb een keer op mdma gerend, we waren wat onzin uit aan het halen en toen kwam er een wout om de hoek aan gereden. Ik heb zeker 2km achter elkaar gerend op sprint snelheid zonder te stoppen. En op het moment dat ik stopte ben ik half knock out gegaan. Op de speed heb ik ook al us zoiets meegemaakt.... maarja op die drugs kun je wel n stuk harder rennen :P

Karhu

Wijs gebruiker
Ben wel eens rondjes tegen de dijk opgerend, gewoon omdat ik het vet vond dat je dan steeds omhoog en omlaag aan het rennen was xD.

hahaha, ik heb zelfs op de xtc een keer een auto met 4 vrienden erin geduwd lichtelijk berg op puur omdat ik er de grootste lol in had, totdat de bestuurder op het punt dat ik op was vol op trok en ik op me plaat ging. Agjaa inspanning is leuk maar kijk uit met hoe je lichaam het oppakt.

michael1992

Als hij net inslaat en je hebt flink wat energie en denkt dat je de hele wereld aan kan. En je staat op een festival waar de areas flink uit elkaar liggen. Dan heb je geen zin om 10 minuten te lopen met al die energie en vette djs te missen. Dan maar rennen en er schijt aan hebt wat mensen van je denken als je voorbij komt gerend. :rock:

yxes

Bewuste gebruiker
Lol, ik vertel hier een stukje aan een maat van me die hier ook zit. Zeg ik hebben wij eigenllijk ook gerend op xtc? Zegt hij ja, ineens komt het ook weer boven. Was op Q-base, ik omschreef het toen als in indrukken van de shift-knop bij call of duty :P. Alles om je heen werd iets waziger, het voelde ook alsof je echt heel veel sneller ging zonder meer moeite te doen. Haha supervet :grin:

Muse24

mja ik krijg van xtc van die lome benen, maar voelt wel heeel vederlicht als je dan loopt, dus t zal met rennen wel versterkt worden vermoed ik, toch eens gauw proberen.

En ja dat van de ene stage naar de andere rennen, lijkt me een vrij logische verklaring dan ja:P

yxes

Bewuste gebruiker
Muse24 zei:
mja ik krijg van xtc van die lome benen, maar voelt wel heeel vederlicht als je dan loopt, dus t zal met rennen wel versterkt worden vermoed ik, toch eens gauw proberen.

En ja dat van de ene stage naar de andere rennen, lijkt me een vrij logische verklaring dan ja:P

rennen op xtc is gewoon baas, je houd gewoon het vederlichte gevoel. Dus het lijkt alsof je 0 moeite doet om te rennen :P gewoon indrukken van een soort knopje ofzo lijkt het. Geen moeite wel mee snelheid :grin: :rock:

Royban

Ik heb altijd het gevoel dat ik als enige heel snel lijk te bewegen en de rest van de mensen stilstaat. Hierdoor bots ik ook enorm vaak tegen mensen aan .
Waarschijnlijk zit ik gewoon met 100kmph rond te rennen zonder dat ik het doorheb :rockband:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Royban zei:
Ik heb altijd het gevoel dat ik als enige heel snel lijk te bewegen en de rest van de mensen stilstaat. Hierdoor bots ik ook enorm vaak tegen mensen aan .
Waarschijnlijk zit ik gewoon met 100kmph rond te rennen zonder dat ik het doorheb :rockband:

Hmmm, ik denk het niet hoor :)

Dreuge

Badass junkie
rennen doe ik ook wel als ik geen xtc op heb hoor. waarom tijd verspillen met lopen als je ook kan rennen :confused:

Bovenaan