Keer los gaan

mister-x

Newbie
weet niet of ik hier goed zit in dit forum maar ik heb nog nooit van me leven drugs gehad ben nu 31 jaar en nog weinig beleeft in me leven wel veel alcohol gehad laatste tijd maar merk gewoon dat ik er niet meer van de in stemming raak als ik met vrienden in stappen ga krijg ik vaak om me oren dat ik saai ben en een keer los moet gaan.

Ik weet dat drugs daar niet de juiste oplossing voor is maar ik ben het saaie leven eigenlijk wel een beetje zat en wil eigenlijk wel een keer wat losser worden wat is aan te raden voor iemand die nog nooit gebruikt heeft ?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je losser wilt worden is coke de ideale drug, geeft zelfvertrouwen en energie maar je blijft er wel nuchter onder. Als je de avond van je leven wilt beleven, de liefde door je lijf wilt voelen gieren en ultiem kunstmatig geluk wilt beleven moet je een XTC pil proberen :mrgreen: :hearteyes: :openmouth:

Onthoudt wel dat XTC wel opvalt... Ik weet niet of je wilt dat je vrienden ook allemaal weten dat je dat gaat proberen?

Rob070

Experimenterende gebruiker
Een xtc pil is geweldig voor de eerste keer maar dit heeft gewoon een heftige uitwerking ( positief) en als je dit in je eentje neemt zonder enige vorm van begeleiding, lijkt het me niet de juiste oplossing. Coke zal wel een prima oplossing zijn en hier hoeft eigenlijk niemand wat van te weten. Je gaat het zeker fijn en lekker vinden, maar daar ligt dan ook meteen het gevaar. Ik weet niet hoe vaak je op stap gaat maar de kans bestaat dat je dit dan elke keer wilt ervaren. In het topic van research chemicals vindt je ook een paar hele fijne stofjes zoals 4 fmp of 3 mmc. Het voordeel hiervan is dat je het gewoon online kan bestellen en niet op zoek hoeft naar een dealer.

Tufnut

Badass junkie
Het is maar wat je wilt. XTC is tof, maar LSD schijnt dat ook te zijn en toch echt wat anders. Van blowen ga je minder los, maar kan ook erg leuk zijn. Lees je in zou ik zeggen en stel verdere vragen als je een bepaald middel hebt gevonden wat je aanspreekt.

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Rob070 zei:
Een xtc pil is geweldig voor de eerste keer maar dit heeft gewoon een heftige uitwerking ( positief) en als je dit in je eentje neemt zonder enige vorm van begeleiding, lijkt het me niet de juiste oplossing. Coke zal wel een prima oplossing zijn en hier hoeft eigenlijk niemand wat van te weten. Je gaat het zeker fijn en lekker vinden, maar daar ligt dan ook meteen het gevaar. Ik weet niet hoe vaak je op stap gaat maar de kans bestaat dat je dit dan elke keer wilt ervaren. In het topic van research chemicals vindt je ook een paar hele fijne stofjes zoals 4 fmp of 3 mmc. Het voordeel hiervan is dat je het gewoon online kan bestellen en niet op zoek hoeft naar een dealer.
Daarbij moet wel gezegd worden dan het research chemicals zijn, oftewel je ben een proefkonijn voor de desbetreffende stof. Xtc is dan wel iets veiliger :wink:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
roog82 zei:
Toch blijft het lastig aan adresjes te komen als je niet uit het wereldje komt...

Niet mee eens of ik nu in Nederlad, Spanje of USA ben overal kan ik gewoon regelen wat ik wil. En zelfs toen ik 16 was en amper in het wereldje rondliep had ik meer keuze als nu, nu ik een zware verslaving heb en wel in het wereldje rondloop. Je moet gewoon weten waar te zoeken en wat voor mensen je ervoor kan aanspreken en je moet wel kunnen praten.

Cooper

Bewuste gebruiker
willemvaag zei:
roog82 zei:
Toch blijft het lastig aan adresjes te komen als je niet uit het wereldje komt...

Niet mee eens of ik nu in Nederlad, Spanje of USA ben overal kan ik gewoon regelen wat ik wil. En zelfs toen ik 16 was en amper in het wereldje rondliep had ik meer keuze als nu, nu ik een zware verslaving heb en wel in het wereldje rondloop. Je moet gewoon weten waar te zoeken en wat voor mensen je ervoor kan aanspreken en je moet wel kunnen praten.
Veel mensen hebben daar geen neus voor, En ik denk de TS helemaal niet. Daar is overigens niets mis mee.

DubDub

Newbie
je zegt al zelf dat drugs niet de goede oplossing is. niet dat ik betweter wil spelen, maar ik denk dat je daaraan eerst moet werken. drugs nemen uit disharmonie kan bijna nooit goed aflopen. zeker coke niet (staat niet voor niets bekend als zeer verslavend omdat t zo kort werkt, oke xtc MET therapeut misschien wel..

maar deze oplossing is niet vruchtbaar bedoel ik. Nadat je drugs hebt gebruikt zal je je weer negatiever voelen, omdat je dopamine/serotonine gehalte is afgenomen. De week daarna ben je weer 'saai' zonder dat je dat spul gebruikt. Neem je het dan weer? Ja? gevolg: dopamine toevoer neemt weer af. je voelt je slecht? maar wat verbind je met positiviteit? ja die drug. Dit laatste is natuurlijk hypothetisch maar een simpele oplossingen bestaan niet voor complexere problemen.

Waarom ben je 'saai' ineens geworden? vroeger was dat toch niet zo? misschien is de band tussen jullie nog niet zo goed & kan je beter 1 op 1 afspreken om rustiger/dieper op elkaar n te gaan. of aan je zelfbeeld werken? je bent al een uniek interessant en wonderbaar persoon, alleen moet je die deuren openen aan de buitenwereld. Jij WEET het al diep van binnen anders zou die drug toch ook niet werken? het betekent niet dat je ineens een 2e persoonlijkheid cadeau krijgt! dit kan ook met vele andere nuttigere manieren bereikt worden; schrijven zingen lopen rennen sporten mediteren lezen dichten, opschrijven waar je blij van word/waar jij blij over bent met jezelf, alle positieve dingen in je/het leven, dankbaar zijn...drugs zijn geen oplossing, maar moet een toevoeging/cadeautje zijn waar je makkelijk zonder kan.

Bovenaan