NoWayK47

Newbie
Sup,

ik ga deze week voor het eerst 1P-LSD gebruiken, ik heb ervaring met sterke truffel doses (15-25gram)
al vind ik LSD nog vrij spannend (Ik heb wel veel research gedaan over LSD, 1P-LSD)
en heb ik niet echt een tripsitter, maar toen dacht ik bij mezelf dat mijn katj een OK vervanging kan zijn, ik ben heel close met haar en ik hou van katten (Dus voor comfort i dunno):smirkcat:

Mijn vraag i guess is, Wat vind je hiervan? en ik vind het leuk als je jouw trip ervaring deelt met je katj!

NoWayK47

Newbie
Waarom zou je een tripsitter nodig hebben? Is daar een speciale reden voor?

Het gezelschap van een kat is met of zonder LSD fijn, maar het heeft wel iets om zo’n beest al trippend te aaien.
Geen speciale reden, vind het gewoon een beetje spannend en moest hier aan denken :P

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Ik heb je tripreport van die truffels gelezen. Laat het blowen van wiet achterwege en er kan sprake zijn van kruis-toleratie tussen de LSD en de Psilocybine dus de werking van de LSD kan wat minder zijn dan je zou verwachten. Ga niet meer nemen maar beter wacht nog wat langer.

NoWayK47

Newbie
Ik heb je tripreport van die truffels gelezen. Laat het blowen van wiet achterwege en er kan sprake zijn van kruis-toleratie tussen de LSD en de Psilocybine dus de werking van de LSD kan wat minder zijn dan je zou verwachten. Ga niet meer nemen maar beter wacht nog wat langer.
Erg bedankt voor de tips! ga ik me zeker aan houden

lientje amfetamientje

Experimenterende gebruiker
Huisdiertjes zijn altijd leuk op LSD. Bij mij viel er vorige keer op zo'n 300 mcg een groepsdynamiek op tussen m'n rottweilertjes, weet nog dat ik om 1 uur s'nachts een ijsje zat te eten in de zomer terwijl de honden lekker buiten liepen en zaten te spelen met elkaar onder de maneschijn.

Man, man, man wat was die rust en verbondenheid die je in elke atoom van je lichaam voelt heerlijk zeg, echt heel bevrijdend. Lekker je hondjes aaien en nadenken. :redheart:

Krijg nu alweer kriebels on weer een keertje LSD te droppen. ^_^

De Zandman

DF-koning
Ik heb weer een nestje van jonge katten.....maar ik ga geen drugs meer nemen om er extra van te kunnen genieten.
Ik heb wel even gedacht aan 2 f ketamine maar ik ben daar de laatste keer vreselijk bad op gegaan dus valt deze optie al af.
Ik wil geen psychedelica drugs meer.....

De Zandman

DF-koning
Ik weet niet hoe ik Fotos kan uploaden met mijn huidige kloten telefoon....maar ik zal het nog eens proberen!
Zulke leuke lieve beestjes!

bbqtoecrisp

Sup,

ik ga deze week voor het eerst 1P-LSD gebruiken, ik heb ervaring met sterke truffel doses (15-25gram)
al vind ik LSD nog vrij spannend (Ik heb wel veel research gedaan over LSD, 1P-LSD)
en heb ik niet echt een tripsitter, maar toen dacht ik bij mezelf dat mijn katj een OK vervanging kan zijn, ik ben heel close met haar en ik hou van katten (Dus voor comfort i dunno):smirkcat:

Mijn vraag i guess is, Wat vind je hiervan? en ik vind het leuk als je jouw trip ervaring deelt met je katj!
Coole DOOM profielfoto! Ik heb persoonlijk 0x een tripsitter gehad en/of nodig gehad. Ik zou zeggen dat een rustige en bekende omgeving wel altijd handig is. Inmiddels heb je waarschijnlijk al je trip ervaren. hoe was het?

NoWayK47

Newbie
The illest villian

Helaas was ik wel bad gegaan voor een tijdje tijdens die trip, ik heb zeker geen spijt dat ik het gedaan heb. de trip heeft me veel respect voor psychedelics gegeven en ik belande in een pijnlijke maar nodige zelfreflectie. 2 maanden later nu en mijn leven is positief gestegen, al wil ik niet zeggen dat dit perse door LSD kwam heeft het me zeker meer bewust van mezelf en spiritualiteit gemaakt.

Flippo

Belezen gebruiker
Ik heb twee katten waarvan er 1 tijdens het trippen altijd tot tripsitter gekroond word. Altijd lachen met ons drie.
Een menselijke tripsitter zou te ongemakkelijk zijn, geef mij maar poezen. Horen,zien en zwijgen 😆

De Zandman

DF-koning
Tijdens 1 van mijn laatste 2fdck trips had ik een nestje jonge katten om mij heen dartelen.
Dat was icm die trip zooooo ontzettend gaaf!
Daar denk ik regelmatig met plezier aan terug!

Kwak

Bewuste gebruiker
Kunnen jullie lang in de ogen van de kat kijken? Ik heb sinds kort een tien jarige Bengaalse poes. Als ik die lang in de ogen aankijk, vindt ze niet zo leuk.
Ik las dat het bedreigend voor de poes was. Ik vind het jammer want ik vind het heerlijk om naar het beestje te turen. Aaien gaat ook niet al te lang :(.

NoWayK47

Newbie
Kunnen jullie lang in de ogen van de kat kijken? Ik heb sinds kort een tien jarige Bengaalse poes. Als ik die lang in de ogen aankijk, vindt ze niet zo leuk.
Ik las dat het bedreigend voor de poes was. Ik vind het jammer want ik vind het heerlijk om naar het beestje te turen. Aaien gaat ook niet al te lang :(.
Mijn katje begint al te spinnen als ik haar aankijk, misschien moet ze nog even wennen aan je? het zou ook gewoon de persoonlijkheid van je kat kunnen zijn. de oudste poes die ik ooit genomen heb was 4 jaar die moest ook een tijdje inkomen.

Kwak

Bewuste gebruiker
Mijn katje begint al te spinnen als ik haar aankijk, misschien moet ze nog even wennen aan je? het zou ook gewoon de persoonlijkheid van je kat kunnen zijn. de oudste poes die ik ooit genomen heb was 4 jaar die moest ook een tijdje inkomen.
Deze poes is 10-11 jaar en ik heb haar nu vier maanden. Het is sowieso geen schootpoes. Ze ligt wel naast mij op een andere stoel.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Ik zit in een telegram groep waar een subgroep bestaat met "tripsitters". dit zijn alleen maar foto's van katten en honden. Blijkbaar werkt het.

Druggie86

Newbie
Heb onder invloed van 1p-LSD een keer een broodje kebab gesplit net een Stadskanaal. Was een hele gave ervaring dus ha beetje laat mischien maar katten zijn best hele goede tripsitters.😂

Door

Ja, katten zijn goeie tripsitters.
Toen ik bij een vriendin een MDMA sessie kreeg, nam de kat het over en ging op haar kussen liggen, voelde heel special.
Afgelopen woensdag, toen ik uit mijn LSA trip kwam, deed ik mijn slaapkamerdeur open en lag mn eigen kat er tegenaan, had al die tijd over me 'gewaakt', voelde gewoon lief.

De Zandman

DF-koning
Katten kunnen heel erg fijne en leuke metgezellen zijn!
Ik heb er nu 23. Allemaal hun eigen persoonlijkheid.
Ik heb er enkele weken geleden 4 moeten laten inslapen. Jonge katten nog.
Wij worden ook niet allemaal 68.....
Maar ik heb er wel een zware klap van gehad!
Vreemdelingenlegionair, of niet.
Ik ben om die dieren gaan geven.
Ongelooflijk eigenlijk. Na al die jaren van hardheid.....

Mell321

Onze hond wordt al blij wanneer de setting wordt klaargezet! Wierrookje, muziekje, ze weet precies: this is the moment!
Ze lijkt hier echt van te genieten, en is dan altijd veel met ons. Terwijl ze in het dagelijks leven best een afstandelijk beestje is!

Ik herken mij in wat velen zeggen: haar aanwezigheid maakt het tijdens het trippen extra speciaal, lekker veel geknuffel! 🥰

tripadvisor

Mijn kat en hond hebben direct door wanneer we aan het trippen zijn,

Ze komen allebei meteen naast ons liggen, en kijken ons aan alsof we gek zijn.

Bovenaan