Kansloos

Kat dood door rotje in achterwerk

KLAZIENAVEEN - De Dierenbescherming Zuidoost-Drenthe doet woensdag aangifte van dierenmishandeling in het Drentse Klazienaveen. Een kat stierf daar op oudejaarsdag, nadat er een rotje in het achterwerk was gestopt.

Ook elders op het lichaam zaten brandplekken. Dat heeft een woordvoerster van de Dierenbescherming dinsdag gemeld.

Het dier overleed kort nadat een vrouw uit Emmen het had gevonden. Van wie de kat was, is niet bekend.

''Zoiets hebben we nog nooit meegemaakt. Dit is echt verschrikkelijk'', aldus de woordvoerster van de Dierenbescherming. De organisatie is op zoek naar getuigen van het misdrijf.

Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader. Die riskeert volgens het Openbaar Ministerie in Assen een straf van maximaal drie jaar cel of een boete van 18.500 euro.

Flameon

Badass junkie
Ja erg zielig ...... ben dan wel geen kattenfanaat maar iemand die zich niet kan verweren ietes aandoen vind ik het laagste van het laagste
:kots:

Dopezilla

Badass junkie
Dit soort laaghartige acties doen mij koken van woede. Ik kan me vinden in de lawinepijl, maar als Andrew dat wilt mag hij ook z'n gang gaan van mij.

Olle

Lauu

Badass junkie
Ollemann zei:
Dit soort laaghartige acties doen mij koken van woede. Ik kan me vinden in de lawinepijl, maar als Andrew dat wilt mag hij ook z'n gang gaan van mij.

Olle

Waarom maar 1x straffen als meerdere keren ook mogelijk is?

Immo

Badass junkie
Doet me erg aan deze album cover denken. :grin:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Lauu zei:
Waarom maar 1x straffen als meerdere keren ook mogelijk is?

Precies! Ik zeg eerst 1000 mics erin dan even wachten tot het werkt dan de lawinepijl dan Andrew

En ik gebruik het woord niet vaak maar wil nu toch even van de gelegenheid gebruik maken:

Dat deze Kankerlijer langzaam en pijnlijk aan de Kanker mag dood Kankeren :angry:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gatverdamme wat een misselijkmakend, afschuwelijk nieuws! Hoop dat de dader gepakt wordt! Van mij mag ie best (minimaal) drie jaar brommen en ook nog eens die boete van 18500,- daar bovenop krijgen! :kots: :kots: :kots:

Het wordt sowieso zo eens tijd hier in Nederland dat dierenmishandeling zwaarder bestraft gaat worden!

Gemini

Badass junkie
Dit heb ik ook gelezen ja. Precies hetzelfde is een jaar of 10 geleden in Wijk Bij Duurstede gebeurt. Ik kan hier zo boos om worden. Als iemand zoiets doet in mijn zicht of bij één van mijn katten - ik sta niet voor de gevolgen in die mijn gedrag dan kunnen brengen.

Elohtibbar

Badass junkie
Ik zeg: 1000 ug LSD erin, opsluiten in een isoleercel, terror op repeat zetten en de stroboscoop erop.

Dan, na 48 uur in die hel, haal ik die vieze teringlijer eruit, overgooi hem met een bak zoutzuur, en strooi ik zout, azijn en citroensap over hem heen. Als ik één voor één zijn vingers en ledematen eraf heb gesneden met een bot, roestig aardappelschilmisje, vet ik zijn reet in en laat ik hem zitten op een gloeiend hete staaf.

Langzaam zakt hij naar onder, totdat zijn darmen er via z'n mond uitkomen. En ik zal LACHEN.

Elohtibbar

Badass junkie
De doodstraf is geen vonnis wat door de rechter uitgesproken moet worden; dat is wat ik dit onmens zelf aan wil doen. En principieel ben ik tegen de doodstraf, an eye for an eye will make the whole world blind. Maar deze vergelding heeft dan ook niets met rechtsspraak te maken. :grin:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Zulke dingen zei ik toen ik jonger was als grap, maar dat iemand nou écht zo stom is om het te doen... triest.

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
Een stel gekken heeft die 2 jaar geleden ook bij een eend gedaan bij mij in de buurt, dat beest zn bek was eraf geblazen :angry: :angry:

Vind dat je bij dit soort types echt geen genade mag tonen, als je dit soort dingen doet zit er echt een groot steekje bij je los hoor, dit soort kk lijers zijn de kogel niet waard, voor deze klootzakken mogen ze wel zo'n dodenvlucht maken!

Snap zowieso niet dat justitie hier niet heel hard tegen optreed, als je dit soort dingen al doet als je jong bent, wat ga je wel niet doen als je volwassen bent? Serial killer anyone?

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Anon zei:
Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader

Zulke mensen heb je gelukkig ook nog.. :)

ragnarok

Wijs gebruiker
Mensen die dieren mishandelen, hebben later in hun leven een grotere kans om ditzelfde bij mensen te doen.
Dus preventief ruimen lijkt me in dit geval een serieuze optie mocht de dader gepakt worden.

Goed zover het rationele stuk:
Wat voor een walgelijk persoon kan zoiets nou doen en dan denken, ow dit is eigenlijk best grappig :kots:
Ik denk dat een combinatie van de voorgestelde straffen hier het meest toepasselijk is...

Nathaniel

Wijs gebruiker
ImmortalTech zei:
Anon zei:
Dinsdagochtend meldde een inwoner van Arnhem zich bij de Dierenbescherming. Hij looft belangeloos 5000 euro uit voor de tip die leidt tot aanhouding van de dader

Zulke mensen heb je gelukkig ook nog.. :)

Mag inderdaad ook even notitie van genomen worden :)

Drientje

DF-koning
Rabbithole zei:
Ik zeg: 1000 ug LSD erin, opsluiten in een isoleercel, terror op repeat zetten en de stroboscoop erop.

Dan, na 48 uur in die hel, haal ik die vieze teringlijer eruit, overgooi hem met een bak zoutzuur, en strooi ik zout, azijn en citroensap over hem heen. Als ik één voor één zijn vingers en ledematen eraf heb gesneden met een bot, roestig aardappelschilmisje, vet ik zijn reet in en laat ik hem zitten op een gloeiend hete staaf.

Langzaam zakt hij naar onder, totdat zijn darmen er via z'n mond uitkomen. En ik zal LACHEN.
Jij hebt best leuke ideeën.

Andrew

Badass junkie
Rabbithole zei:

Dat klinkt als AT

Elohtibbar

Badass junkie
Bedankt mensen, ik vond het zelf ook wel creatief. :grin: Als ik het zo nalees dan denk ik: ja, dat heb ik weer mooi bedacht.

Soma

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Veel stoere praat in dit topic zeg.

Dit.

En ik hou zelf enorm veel van katten en vind het ronduit gruwelijk wat ze die kat hebben aangedaan, maar vind je jezelf nu beter dan de dader(s) met je foltertechnieken?
Dat je die kerel in elkaar slaagt als je hem tegenkomt terwijl hij bezig is met dat katje kan ik wel nog begrijpen, maar wat ik hier soms lees.. :kots:

R4diumz

Newbie
Elohtibbar zei:

Allemaal leuk en aardig, maar hij is allang buiten bewustzijn (nadat een bepaalde pijn is bereikt gaat je lichaam op safemode) of gewoon dood (permanente safemode) =) too much effort denk ik =(

Bovenaan