Jointje draaien

Welke joint heb jij weleens gedraaid?

• Tulp

Stemmen: 0 0,0%
  • Windmill

• Diamond

• cannabis cigar ( blunt)

Stemmen: 1 50,0%
  • secret agent

• Een normale joint is goed genoeg

Stemmen: 1 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

Gumba

Newbie
Heeft iemand weleens een ''diamond joint'' gedraaid?
of een Tulp of windmill?

Een tulp heb ik weleens gedraaid is wel leuk voor een keer kijk eens op deze website http://jointjedraaien.nl daar staan nog een paar masterpieces :smoke:

Bengt

Bewuste gebruiker
Speciale joints kan wel leuk zijn, als je te veel weed hebt. Maar dat heb je niet...

Dus rol gewoon.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
gewoon normaal maar kan zelf nier draaien :( :( :(

dus als ik haal haal ik voorgedraaides ik weet is nie so goed maar
moet tog wat he

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Je kunt er niet meer aanvinken in de poll dus de poll lijkt me vrij nutteloos.

Verder wel eens een secret agent en een blunt gedraaid

Dissonant

Bewuste gebruiker
Speciale jointen zijn voor pubers

Je zit alleen maar meer papier op te roken en te sukkelen

Kijk maar naar die megajoint op de cannabis cup. Pure verkwisting.

ZI09

Bewuste gebruiker
Altijd gewoon jointjes/reefers.

Wel een paar keer blutjes gerookt, leuk spulo, maar je moet echt een leuk smaakje, anders heeft het nauwelijks meerwaarde.
Helaas: ik weet niet meer welk smaakje ik zo leuk vond.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Heb trouwens ook een keer een zeer grote joint gerookt (met ongeveer 25 gram erin) maar behalve dat het leuk is voor het oog heb je er niet zoveel aan want het suckt voor geen ene meter.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Binnenstebuiten en bluntjes zijn dus echt niet voor pubers hè :beer:

Edit zei:
Ja oké.. ze kunnen ze wel roken maar een echte niet puberale smoker vind dat ook lekker :P

Ik heb het niet over binnenstebuiten. Ik draai standaard binnenstebuiten.

En van die flavoured bluntjes zijn aboluut voor pubers. Ze werden speciaal ontworpen voor die leeftijdsgroep, heel de marketingstrategie is erop afgestemd.

Ik rook ze ook af en toe, maar ze blijven voor pubers.

azgaza

Badass junkie
Binnenstebuiten draaien doe ik altijd als ik blauwe vloei heb; dus gewoon brede vloeitjes. Ik draai zo dun dat ik het afgescheurde gedeelte ook weer als vloeitje gebruik. Met goude of zilvere vloei hangt er het vanaf of ik binnen of buiten ben of ik binnenstebuiten draai of niet, binnen meestal wel en buiten meestal niet, ik heb wel eens gehad dat ik bij het afscheuren de joint opengescheurde (niet vaak; maar zeker een keer of 3-4 in de volle twee jaar) en als dat buiten gebeurd flikkert de inhoud eruit.. zonde!!

Verder.. speciale joints.. nouja ik weet hoe een tulp moet, maar ik heb er nooit zin in. En een L-etje met 5 verlengstukjes, dat is me ook eens gelukt.

MetaalKonijn

Badass junkie
Secret Agent in een heel erg grijs verleden ook wel een paar keer gedraait. :P

Tulp een paar keer gerookt, en dat was toen wel grappig, is toch wel een asociale hoop wiet die je verbrand :mrgreen:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een normale joint is goed genoeg, al is een bluntje soms wel eens lekker en een andere variant is ook wel eens leuk om in elkaar te knutselen..

Wat ook wel leuk is: de 30cm of zelfs halve meter joint :mrgreen: alleen het laatste stuk smaakt vaak extreem goor.
edit: en het draait voor geen meter natuurlijk :P

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
blunt en tulp heb ik wel gedraaid wel es leuk voor de verandering
maar een gewone joint is best zat.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Secret agent is koning

Niemand heeft door dat je aan het blowen bent, en soms vraagt er iemand: "waarom ruikt het hier zo naar wiet?"
:grin:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
ik heb maar gestemd normale joint is voor mij goed genoeg want ik kan sinds vandaag (zo'n 3 uur geleden) draaien :grin: :grin: :stoned: m'n eerste joint nam 2 pogingen in beslag dus ook 2 vloeitjes, en de joint die ik net heb gedraaid lukte in 1x :smoke: ...ik ben zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk was ik nooit :hearteyes:

shokora

Wijs gebruiker
tulp, blunts en joints :P tulp is opzich wel relaxed maar verneuk je best veel wiet mee, net als met een gravity bong enzo.

mattskovic

Wijs gebruiker
een gewone joint is voor mij al moeilijk genoeg om te draaien :flushed:
dus laat die speciaale dingetjes er maar af :) al moet ik eerlijk toegeven dat het me vandaag wel goed gelukt is :stoned:

eckies

Belezen gebruiker
Vind het allemaal wel leuk om een keer geprobeerd te hebben, et valt ook best mee hoe moeilijk het is als je een beetje draaiervaring heb. Maar vind het eik gewoon een beetje nutteloos. Rol gewoon lekker je jointje binneste buiten en geniet ervan. Wil je meer draai er nog een. Ik hoef geen joints die halverwege alweer helemaal verteerd zijn.

Maja blij dat ik gestopt ben (precies 30 dagen nu *trots*)

Eier

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Secret Agent in een heel erg grijs verleden ook wel een paar keer gedraait. :P

Tulp een paar keer gerookt, en dat was toen wel grappig, is toch wel een asociale hoop wiet die je verbrand :mrgreen:
Maar dan wel in een tent! :mrgreen:

Osi`

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Speciale jointen zijn voor pubers

Je zit alleen maar meer papier op te roken en te sukkelen

Kijk maar naar die megajoint op de cannabis cup. Pure verkwisting.
Idd, ma zolang daar m'n wiet niet in zit en ik eens mee mag trekken, waarom niet hé? Maar met m'n wiet alleen hou ik het op gewone jointjes of nen goeien blunt. Meer heb ik nie nodig om goe knetter te zijn!

Of nen bong é

Bovenaan