joint zonder filter

XTC-Dance

Newbie
wie heeft daar nog ervaring mee? ik heb het net eens geprobeerd en het is me goed bevallen :P het smaakt wel iets anders maar toch :mrgreen:
keep on smokin'!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
dan kan je alleen vanvoor weed steken omdat het op het einde toch te warm word om vast te houden

jopio

Experimenterende gebruiker
dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??

MetaalKonijn

Badass junkie
Jeller zei:
MetaalKonijn zei:
jopio zei:
dan word het stukje waar de filter hoort toch gruwelijk vies en nat en bruin en heet??

Ja joh, wel eens een shagje gerookt?
in weed zit er veeeel meer teer hé en dat is bovendien ook dikker, langer en zwaarder

True true, maar; met een beetje draaikunde en niet teveel weed in 't achterste eind hoeft 't geen probleem te zijn.

Overigens: zelfs al draai ik met een klein vloeitje, een tip komt d'r altijd in :)

wicket

[
True true, maar; met een beetje draaikunde en niet teveel weed in 't achterste eind hoeft 't geen probleem te zijn.

Overigens: zelfs al draai ik met een klein vloeitje, een tip komt d'r altijd in :)[/quote]

bescheiden hoor :)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
pretshaggy weleens gerookt, geen reet aan vind ik, smaakt niet lekker.

Maar een longvloeitje zonder tip, lijkt me heel erg kut; sigarettentabak valt eruit, en als je met shag draait, dan rookt het kut.

Osi`

Bewuste gebruiker
Doe da ook soms hoor, kleine vloeitjes als ik ergens snel moet zijn en geen tijd heb voor ne lange

jopio

MetaalKonijn zei:
jopio zei:

Ja joh, wel eens een shagje gerookt?

ik rook op joints na aleen mar shag en ik heb er nooit last van
(zal wel komen omdat ik een beetje draaikunde bezit :wave: )

Bovenaan