Joint ineens smerig

supreme

Newbie
Hallo allemaal,

Sinds kort krijg ik bij het heisen aan een joint, wanneer de rook alleen maar in mijn mond is, meteen kokhals reflexen. Dan heb ik de rook nog niet eens geinhalleerd. Dit probleem heb ik pas sinds kort, wat ik erg raar vindt want ik blowde dus tot sinds kort meermaals per week, denk aan 3-6 keer per week. Het enige wat veranderd is, ik weet niet of dit er mee te maken heeft, is dat ik een bong heb gekocht een aantal weken geleden. Die gebruikt ik dan ook op dit moment een stuk vaker dan dat ik blow aangezien ik het gewoon niet meer voor elkaar krijg om te blowen. Dit is overigens wel opvallend want dit gevoel heb ik pas nadat ik de bong ben gaan gebruiken. Weet iemand misschien of hier een verband tussen zit? Ik vind het erg jammer, want ik kon altijd lekker genieten van een lekker jointje.

Ik hoor het graag! :wave:

MeejheM

Badass junkie
een bong vind ik moeilijker doseren, een joint kan je na 2 hijsjes gewoon even wegleggen.

je probleem heb ik nog niet eerder gehoord. misschien dat een van de actieve blowers hier een idee heeft hoe het komt.

ik vind trouwens joint of sigaretten voor de 2e keer opsteken smerig, maar ik heb het idee dat dat niet je probleem is.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nog nooit iets vergelijkbaars gehoord eigenlijk. Dezelfde wiet uit die bong roken is niet smerig?

Jixx

Bewuste gebruiker
Ik krijg alleen maar kokhals neigingen van tabak (zonder wiet) Puur wiet al geprobeerd?

supreme

Newbie
Bedankt voor alle antwoorden, ikzelf heb besloten even een paar weekjes niet te blowen en het dan weer eens te proberen(nisschien met wiet uit een andere shop) en dan vanuit daar te kijken.

mand!

Newbie
Hi

Ja ik ken dat en heb ook hetzelfde meegemaakt en eigenlijk nog.
Ik kan nu weer soms wat roken maar ben jaren gestopt omdat het te erg werd.
Hash of wiet maakt niet uit, ik vind het gewoon smerig.
Zelfs de geur kan mij al misselijk maken soms. Maar ik heb het ook met sterke drank.
Als ik in 1 keer een glasje jenever drink dan MOET ik het direct weer uitspugen.....

Echt heel vreemd. Tis ook de reden dat ik vaker spacecake eet.

De Zandman

DF-koning
In een joint, die je een tijdje weg hebt gelegd, verandert er iets aan de tabak.
En dat geeft een ontzettend gore laffe rotsmaak. Ja. Ik ken dit.
En als je te vaak rookt, dan pikken je longen dat op een gegeven moment niet meer. Je hoest je longen er dan zowat uit...
De remedie is;
Een tijdje helemaal stoppen met roken.
Dan trekt dit euvel vanzelf weer weg.

De Zandman

DF-koning
Deze vraag kan lang geleden al gesteld zijn, maar heel kort geleden bereikte mij deze vraag opnieuw.
Het speelt dus nog steeds.
En dan vind ik, dat we daar best weer eventjes een beetje aandacht aan kunnen besteden....
Vandaar dus mijn reactie.
Ik dacht nu: ik leg het even uit.

Bovenaan