Jiskefet 2.0

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Ik zat net toevallig even op artwithcocaine.nl (de website van Erick de Hollander) en kwam een geweldig filmpje tegen welke zeker de moeite waard is om te kijken.

Erick heeft in April dit jaar een hartaanval gekregen in een sauna. Hij kwam snel naar zijn hartaanval weer terug in dezelfde sauna en werd geweigerd omdat zij het risico niet wilde nemen dat hij weer een hartaanval/infarct zou krijgen.

Wat hierop volgt is geweldig. Hij heeft een 'journalist' meegenomen naar de sauna die constant zegt dat hij een journalist is, wat in het filmpje al amateuristisch overkomt. De beste man klapt echter wel dicht op het moment dat hij een vraag kan/moet stellen.

Ze wilden medewerkers van de sauna confronteren en wat vragen stellen. Voor elke mogelijke actie van de sauna medewerkers hebben zij op papier een 'regel' geformuleerd (min. 15:00 van het filmpje). Zo is te zien in het filmpje dat wanneer de medewerkers fysiek geweld gebruiken tegen de journalist, en ik citeer: dat de journalist schuin achter Erick gaat staan, dit in verband met het feit dat Erick sinds zijn 6e MMA professioneel beoefend en dus op een verantworde wijze de tegenstander kan uitschakelen. De journalist filmt wel te alle tijden door. De andere regels zijn ook geweldig maar te veel om hier op te noemen.

Ik weet niet zeker of dit het goede subforum is, jammer dat er geen onzin sub was, het gehele filmpje is hier te zien:

Bovenaan