jezus...

Delirium

Badass junkie
barbara1976 zei:
Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn

Haha, goeie! :wave: Wat een lulsmoezen heeft die kerel ook. Go girl.

jasper

Wijs gebruiker
je kent niemand die drugs kan fixen maar je hebt wel een vriend die hem in mekaar wilt slagen omdat hij je belazert heeft met drugs?

barbara1976

Experimenterende gebruiker
mijn vriend is tegen alle soorten drugs maar heeft zich erbij neergelegd dat ik zolang ik mijn goeie job behou en het maar eens om de paar maand doe dat ik er wél in geïnteresseerd ben, en hij is-om het softjes uit te drukken- nogal zeer overprotectief naar zijn vriendinnetje doe en die is zonder middelen razend agressief wann ie nog maar denkt dat zijn liefje tekort gedaan wordt.
Maar me aan drugs helpen daar doet ie principieel niet an mee, hij vindt een joint al tever gaan ... ietwat ouderwets op da vlak helaas..

barbara1976

én zo slim is ie wel dat ie zelfs zijn handjes nie vuil gaat maken aan da slungeltje, achterlijk zijn we nie

barbara1976

Trouwens iemand in elkaar slaan is een nogal primitieve manier van aanpakken hé, das mijn stijl niet , er zijn inventievere maniertjes om iemand écht terug te pakken, fysieke pijn is maar fysieke pijn hé :mrgreen: , daar kan ik van meespreken na mijn auto-ongeluk, das even pech maar tis maar fysiek...
Nee hoor ik zit hele dagen thuis nu nog even dus tijd zat om payback-wegjes te bedenken hé, verveel me toch al rot en ga geen coke gebruiken tot volgende vrijdag nog eens.
Tis nie da ik aan geen coke geraak, tis da ik tot hiertoe aan zeer ondermaatse rommel raakte en ik hoop dat daar vrijdag verandering in komt, want wil écht gewoon eens weten hoe goeie coke dan wél proeft hé zeg. Daarvoor ben ik ernaar op zoek gegaan, om het gewoon eens te willen ervaren..

Temptation

Belezen gebruiker
barbara1976 zei:
Iedereen weet da ik op zoek was nr een goeie dealer, nu spreek ik gisteren af met iemand via dit forum die me voor 60 euro super goeie kwaliteit zou leveren en wat zit er in da zakje? gewoon suiker!!
Kan je da nu geloven , da is toch écht schandalig!!!kan je in deze wereld dan niemand vertrouwen?

tja da kunde hebben als ge een COKEHEAD bent en de mensen op een nacht om 00h30 belt!!! how pathetic can u be???? :openmouth:

lysergine25 zei:
De oplichter is nu online ....

Als ik de power had zou ik hem voor eeuwig bannen.

Of je nou een kapotte auto als goed verkoopt of suiker ipv coke verkoopt dan ben je van het aller laagste soort.

Eens een dag Armani ga je de rekening betalen.
Uiteindelijk krijg je wat je toekomt.

Stonie

hey stonie,
van mijne vriend blijfde wel af hé?
ga da nie zo appreciëren anders :grin:
hebde mijn pmtje al gekregen maat?

Armani7

Bewuste gebruiker
barbara1976 zei:
Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn

voor mensen die gaan vragen aan een 16 jarig 'knulletje' of hij coke kan regelen kan het moeilijk worden als je bij mijn ouders komt. mijn vader gaa daar ni mee lache, 32? (ergens daar rond in ieder geval) en jongeren van 16 in cokehandel enzo betrekken. gaat die zeggen: da gij ni beter weet'. ik wil u al de gegevens geven da ge wilt :tongueout: mn ouders verrassen dat ik drugs doe of deal ga je ook al niet doen want dat weten ze ook. en zoals midway zei ben ik geen oplichter maar is dit puur om te zien hoe makkelijk mensen zich niet int zak laten zetten. verder ben ik de laatste da ge in elkaar moet meppen, midway weet dat ik een grote jongen ben :tongueout: verder heb ik een mail gestuurd met een voorstel om het goed te maken omdat oplichten eigenlijk tegen mn principes is. hopelijk hebde een lesje geleerd en kunnen we nog vriendelijk zijn verder :tongueout: en btw das geen 2e sim kaart das mn echte nr :grin: ik ben gwn zo slim om da zo te late lijke mss :grin: Midway we moete nog is afspreken eh en temtation ook bedankt voor de reactie :)

greets

barbara1976

wie zegt er dat ik 32 jaar ben , wow, ik wist da ik door da bont en blauw gezicht van me er nie goe uit zag maarre 32??duh..
Doe maar spottend, ieder mens heeft zijn breekpunt in zijn leven, en als je da pathetic noemt dan heb je zelf nog de fuck mee gemaakt in je leven en hou je beter je bek.
het is enkel nie leuk op ne moment da ne mens denkt zijn absoluut dieptepunt bereikt te hebben, dan nog eens dr een wijsneus int zak gezet worden.
maar ok over uw voorstel is te onderhandelen

jasper

Wijs gebruiker
barbara1976 zei:
Trouwens iemand in elkaar slaan is een nogal primitieve manier van aanpakken hé, das mijn stijl niet , er zijn inventievere maniertjes om iemand écht terug te pakken, fysieke pijn is maar fysieke pijn hé :mrgreen: , daar kan ik van meespreken na mijn auto-ongeluk, das even pech maar tis maar fysiek...
Nee hoor ik zit hele dagen thuis nu nog even dus tijd zat om payback-wegjes te bedenken hé, verveel me toch al rot en ga geen coke gebruiken tot volgende vrijdag nog eens.
Tis nie da ik aan geen coke geraak, tis da ik tot hiertoe aan zeer ondermaatse rommel raakte en ik hoop dat daar vrijdag verandering in komt, want wil écht gewoon eens weten hoe goeie coke dan wél proeft hé zeg. Daarvoor ben ik ernaar op zoek gegaan, om het gewoon eens te willen ervaren..

ik weet niet of jij ooit al eens in mekaar bent geslagen maar geloof me dat het best veel mentale schade met zich meebrengt

sjezer!

Newbie
Je blijft het altijd houden mensen die gaan zeuren om drugs via internet het is nou eenmaal zo.
Ik zou er gewoon niet op reageren,of echte geven als je afspreekt.

Wil je al die mensen hier een lesje leren die om drugs vragen ?
Iemand oplichten en daarna het geld teruggeven of iets anders als oplossing bedenken vind ik gewoon bijna net zo irritant als iemand die erom vraagt.

Laat het gewoon met rust,je bent vast een aardige jongen.
Maar dat je die moeite neemt om 1 iemand een lesje te leren.
En dan nog voor veel geld ook,ik heb het idee dat als ze niets zei of iemand anders er niet mee terug kwam dat je die €60,00 gehouden had ipv haar later te bellen en te zeggen ik deed het om je een lesje te leren en kom het geld maar halen.

:wave:

barbara1976

Barry, ik weet nie hoe het leventjee jou al behandeld heeft,maar believe me :de mentale schade tgv in elkaar geslagen te worden is best nog relatief te noemen vanuit mijn standpunt gezien

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Barrrr, adem in, adem uit!

Je hebt je punt gemaakt, het is een naaistreek (had kunnen worden voorkomen, zal je hopelijk niet weer gebeuren) maar leg je erbij neer. Die Armani-dude doet je een voorstel, ga daar op in of hou gewoon op.

1) je spamt. MUH.
2) het is ook een beetje je eigen fout
3) je bent een volwassen vrouw, hij een jochie, als hij het niet goedmaakt met je moet je maar vertrouwen op onze vriendin Karma
4) drugs is en blijft illegaal, lastig om aan te komen etc. Je moet gewoon voorzichtig zijn met kopen, en in je achterhoofd houden dat niet iedereen te vertrouwen is. Zeker met coke is het heel gemakkelijk om de boel te belazeren.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker

shit happens :wave:

barbara1976

jaja ok, tis al goed. Sorry voor het gezeur, het zijn nu eenmaal geen hoogdagen voor mij, en had ff nood om me af te reageren.
Zal er ooit nog wel mee kunnen lachen, wees gerust

Temptation

Belezen gebruiker
barbara1976 zei:
wie zegt er dat ik 32 jaar ben , wow, ik wist da ik door da bont en blauw gezicht van me er nie goe uit zag maarre 32??duh..
Doe maar spottend, ieder mens heeft zijn breekpunt in zijn leven, en als je da pathetic noemt dan heb je zelf nog de fuck mee gemaakt in je leven en hou je beter je bek.
het is enkel nie leuk op ne moment da ne mens denkt zijn absoluut dieptepunt bereikt te hebben, dan nog eens dr een wijsneus int zak gezet worden.
maar ok over uw voorstel is te onderhandelen

mm geen 32 en dan helemaal zelf verzonnen seg 1976? ik denk dat gij wel 32 bent en sterker nog volgens mij heel stiekem verslaafd en durfde dat gewoon niet tegen uwe vriend zeggen. dat dieptepunt moet je dan vooral met coke verzachten. ik ben er bijna 33 meiske maar ik zal nooit mensen in het midden van de nacht opbellen om aan dope te komen en mocht het dan toch al ooit zover komen dan ben ik wel zo slim om eerst te testen voor dak iets betaal. om Allo Allo ff te spelen "You Stupid Woman"...

barbara1976 zei:
Barry, ik weet nie hoe het leventjee jou al behandeld heeft,maar believe me :de mentale schade tgv in elkaar geslagen te worden is best nog relatief te noemen vanuit mijn standpunt gezien

mm oordelen doet ge ook wel heel snel... hoe weet gij nu wat voor leven dat Barry nu al gehad heeft. Meeste mensen hier op DF hebben een EMOTIONELE RUGZAK bij (ik ook)...Gij bent iemand die in zelfmedelijden zwelgt. hebde ook al op andere manier aan uwen dope gekomen misschien? ik geef u ne goeie raad. als het leven dan zo kut is gade beter een bezoekske brengen bij meneer dokter en vraagde anti-depressiva ipv u geld nog wa te verkwisten aan zon overrated hoerendope (my opinion of coke sorry)

@ ARMANI7 & MIDWAY : awel sé lot ons samen is een pint gaan drinken zien ik jullie ook eens live!!!

@ BARRY : VERGEEEEET BARBARAAAA, ZE VERDIEND JE LIEFDE NIET!!!

ow ja en Barbara als ge eens wil zien hoe hard dat ik hier al klop heb gekregen en dat er met mij gespot is op DF.. moete eens zoekfunctie gebruiken en op DOODKAPJE zoeken :wink:

jasper

Wijs gebruiker
barbara1976 zei:

is het antwoord van iemand die nog niets heeft meegemaakt.
geloof me dat is het wel en je auto ongeluk is shit tegenover dat

Jeller

Badass junkie
dealen mag niet via het forum, dat wist je dus al op voorhand barabara :wink:
eignelijk heeft die armani je goed in de zak gezet en hij heeft zelf niets misdoen, want een gram suiker verkopen is niet dealen

wel een kut voor jou natuurlijk, maja eigen schuld zeker?

Flitskikker

man man man toch...
waar gaat de wereld heen? :confused:

Tsss coke verkopen dat eigenlijk suiker is.

1woord: ZIELIG ! :wave:

Armani7

Bewuste gebruiker
JuliaLenco zei:
Trouwens, suiker lijkt me veel zwaarder dan coke ook?

een gram blijft een gram :tongueout: en goed idee om is een pint te drinken samen alleen drink ik geen alcohol :P dus voor mij ne cola :grin:

Deranged

Badass junkie
When he uses all of his rights to oppress the weak, to plunder the weak, he is therefore doing the most natural thing in the world. If our common mother had desired this equality that the weak strive so hard to establish, if she had really wanted the equitable division of property, why should she have created two classes, one weak, the other strong?

Has she not, with this distinction, given sufficient proof that her intention was that it should apply to possessions as well as bodily faculties? Does she not prove that her plan is for everything to be on one side, and nothing on the other? And that precisely in order to arrive at the equilibrium that is the sole basis of all our laws, for in order that this equilibrium may exist in nature, it is not necessary that it be made to establish it. Their equilibrium upsets that nature. What, in our eyes, seems to go against it, is exactly that which, in hers, establishes it. And for this reason, it is from this lack of balance, as we call it, that are produced the crimes by which she establishes her order. The strong seize everything; that is the lack of balance, from man's point of view. The weak defend themselves and rob the strong; there you have the crimes which establish the equilibrium necessary to nature Let us therefore not have any scruples about what we can filch from the weak, for it is not we who are committing a crime. It is the act of defense, or vengeance, performed by he which has that character.

By robbing the poor, dispossessing the orphan, usurping the widow's inheritance, man is only making use of the rights he has received from nature. The crime that consists in our profit from them, the penniless wretch that nature offers unto our blows is the prey she offers the vulture. If the strong appear to disturb her order by robbing those beneath them, the weak reestablish it by robbing their superiors, and both are serving nature.

barbara1976

@Temptation: bekrompen ventje ben jij als je de mensen zo snel veroordeelt, maar ik ga me echt nie bezig houden met mij te verdedigen, het beeld da jij van mij hebt is gewoon lachwekkend
en watbetreft het afwegen van emotionele shit da ne mens al in zijn leventje meegemaakt heeft , ' wie is er nu het ergst aan toe?' daar ga ik me evenmin mee bezig houden, ik weet wie ik ben en das genoeg, en wat jij erover denkt zonder me zelfs nog maar gesproken of gezien te hebben toont aan da ge ne kortzichtige mens zijt die zijn conclusies te snel trekt.
Niets is wat het lijkt in dit leven.
En die 1976 is toevallig de geboortedatum van mijn grote liefde, waarom zou een mens per se zijn eigen geboortedatum moeten gebruiken in zijn nick? :rolleyes:
:smoke:

caatje

Badass junkie
Temptation is een meisje, en maak je niet druk om haar ze heeft zelf genoeg gedaan om lachwekkend te zijn.

O.T: domme actie van beide kanten!

sunshine

je moet vertrouwen kunnen hebben, armani is gewoon een belachelijke puber. ' Ik ben een grote jongen, pas maar op' , kneusje. Ga lekker je scoooter opvoeren ofzo, of nog iets van je leven maken in plaats van een beetje grappen uithalen met mensen oplichten.

jasper

Wijs gebruiker
sunshine zei:
je moet vertrouwen kunnen hebben, armani is gewoon een belachelijke puber. ' Ik ben een grote jongen, pas maar op' , kneusje. Ga lekker je scoooter opvoeren ofzo, of nog iets van je leven maken in plaats van een beetje grappen uithalen met mensen oplichten.
blablabla en barbara is ok zekers? even voor coke komen bedelen op een forum... sorry maar hoe zielig ben je dan?

Bovenaan