jezus...

barbara1976

Experimenterende gebruiker
Iedereen weet da ik op zoek was nr een goeie dealer, nu spreek ik gisteren af met iemand via dit forum die me voor 60 euro super goeie kwaliteit zou leveren en wat zit er in da zakje? gewoon suiker!!
Kan je da nu geloven , da is toch écht schandalig!!!kan je in deze wereld dan niemand vertrouwen?

barbara1976

tja als ne mens wanhopig is en wat hopeloos naïef het is toch grof hé zeg, hoe moet je als serieuze mens dan aan een deftige dealer raken als je niemand kent, ik heb al zóveel geld kwijt gespeeld aan rommel triets hoor

J0rrit

Badass junkie
barbara1976 zei:
tja als ne mens wanhopig is en wat hopeloos naïef het is toch grof hé zeg, hoe moet je als serieuze mens dan aan een deftige dealer raken als je niemand kent, ik heb al zóveel geld kwijt gespeeld aan rommel triets hoor

Zeg dan wat zijn naam op dit forum is, dan krijgt die een ban, dan kun je hem toch terugpakken.

J0rrit

Badass junkie
barbara1976 zei:
armani 7 noemt ie zich hier ik ben écht razend zoiets doe je toch nie? en dan nog 60 euro vragen

PM dit dan aan een MODERATOR of ADMIN, daar krijgft die dan namelijk een definitieve ban voor. MOet je wel bewijs hebben, elkaar gepmt ofzo?

Droopy

barbara1976 zei:
armani 7 noemt ie zich hier ik ben écht razend zoiets doe je toch nie? en dan nog 60 euro vragen
Via een forum drugs regelen doe je ook nie! Dat is gewoon über dom.. Wees blij dat het geen bakmeel is, suiker kun je nog in je koffie gooien.

BelgonX

Belezen gebruiker
Haha, ga gewoon een jointje smoren ofzo. Fixen bij dealers die je niet kent of die je niet aangeraden zijn doe je toch zowiezo niet en al zeker niet als het om Coke gaat. Zonde van je geld en laat dit een les zijn. Blijf van die troep af :wave:

Carlitos

Badass junkie
Je kon ook gewoon even eerst in het zakje kijken toch.
Je kent hem niet,betaalt 60eu dan kan je wel wat 'verwachten' zou je denken.

Maarja voor hem is dat nu wel weer een echt pakie gratis.

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Ah, das wel echt heel balen.
Maar misschien een stomme vraag, heb je het niet eerst even bekeken waar ie bij was?

Maar wat gemeen van hem zeg, maar jee weet wat ze zeggen, boontje komt om zijn loontje. :)

El Retro

Wijs gebruiker
barbara1976 zei:
Iedereen weet da ik op zoek was nr een goeie dealer, nu spreek ik gisteren af met iemand via dit forum die me voor 60 euro super goeie kwaliteit zou leveren en wat zit er in da zakje? gewoon suiker!!
Kan je da nu geloven , da is toch écht schandalig!!!kan je in deze wereld dan niemand vertrouwen?

Je zou toch stoppen met coke? En stop maar met naar goed spul te zoeken. Je bent nu al verslaafd aan versneden rotzooi. Kwil niet weten waar jij belandt met goed spul.

Frisko

Badass junkie
El Retro zei:
barbara1976 zei:

Je zou toch stoppen met coke? En stop maar met naar goed spul te zoeken. Je bent nu al verslaafd aan versneden rotzooi. Kwil niet weten waar jij belandt met goed spul.
haha touché,ge haalt me de woorden uit de mond :hearteyes: :grin:

erwin krol

Bewuste gebruiker
Wat een ongelofelijke naaistreek!

Maar wat stom om te zeggen dat je het geregeld hebt via het forum, maar naai je iedereen mee, de mods niet in de laatste plaats!!!:angry: :angry:

en Barbara, wat heeft Jesus er nou Godverdomme mee te maken?! :mrgreen:

trouwens zitten de mods al vast of hoe zit het? het is stil...

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De oplichter is nu online ....

Als ik de power had zou ik hem voor eeuwig bannen.

Of je nou een kapotte auto als goed verkoopt of suiker ipv coke verkoopt dan ben je van het aller laagste soort.

Eens een dag Armani ga je de rekening betalen.
Uiteindelijk krijg je wat je toekomt.

Stonie

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
he jezus zn stickie zijn ze wel mooi door gaan pasen ... van zoveel stickies kan dat nie gezegd worden .. ze brengen je wel in een anderer fase maar doorpasen ho maar :tongueout:

:stoned:

barbara1976

tja, ik had al een paar keer met hem ge-msn't, leek me wel te vertrouwen, schromelijk vergist, probleem is dat mijn vrienden geen drugs gebruiken.
En ja ik had het eerst kunnen checken, maar het was zo'n dichtgeschroeid zakje je kent da wel, het moest allemaal zo snel gaan , en had geen zin om da zakje daar te staan open trekken met het risico dat het op de grond valt.. soit laat dit weeral een les zijn hé
het was zelfs nog geen gram suiker :openmouth:

barbara1976

voor alle duidelijkheid: het is niet geregeld via het forum hé, ik heb hem leren kennen via het forum en de verdere contacten zijn via mail en msn gegaan

Delirium

Badass junkie
Sja, het blijft natuurlijk wel je eigen schuld om zomaar mensen te vertrouwen waar je helemaal niks van weet... Laat het een les zijn!

Niet dat dat wegneemt dat Armani een domme tyfusmongool is natuurlijk :stoned:

Midway

Wijs gebruiker
Armani7 zei:
gewoon even suiker verkopen aan die mensen, hebben ze hun lesje wel geleerd :grin:

Ik ken armani7 en het is geen oplichter hoor, hij deed het als afschrikmiddel tegen mensen die om drugs komen wenen via PM, welliswaar ietsje te extreem :) (hij kan mss die 60 euro terugstorten)

Hoe naief kun je zijn trouwens, als je wat rondvraagt in je vriendekring of via via kom je toch aan drugs, je gaat toch niet zitten PM'en.

Ik heb van hem al wiet gekocht, niks problemen mee.

barbara1976

ik ben niet bij hem komen wenen via PM, hij had me zélf gecontacteerd enkele maanden geleden, ik ben niet het type dat komt zeuren via PM, daar mag je gerust eens rondvraag naar doen

Midway

Wijs gebruiker
Maar je had wel via het forum laten weten dat je op zoek was naar een dealer, mag je nooit doen he :)

sunshine

als of je online of via pm niet met de juiste mensen in aanraking kan komen, duh! Armani is gewoon een vette kneus met een goeie smoes voor zijn vrienden waarom hij mensen oplicht.( een of ander lulverhaal waarom hij mensen die op zoek zijn naar iets meer aansluiting een lesje leest maar stiekem gaat het hem om het geld) Armani de wereldverbeteraar, tuuurlijk!

Ik ben de reincarnatie van Andre Hazes.

:wave:

barbara1976

Tjan das waar misschien iets té wanhopig geweest op bepaalde moment, zat me ook thuis te vervelen , had net zwaar auto-ongeval gehad en moest-nu nog trouwens,thuis recupereren na de ziekenhuisopname en zo thuis zitten zonder auto da deed me de muren opkruipen..
Soit ik heb Armani het vriendelijke voorstel gedaan het geld gewoon terug te storten dan spreken we er nie over, hij was wél zo slim om een apart sim-kaartje te kopen, maar ondertussen weet ik zijn naam en adres, en dus ook dat van zijn ouders, voor een 16-jarig knulletje kan da wel eens lastig worden.
Ik ben een vriendelijk mens maar belazerd worden is nu één ding waar ik het niet zomaar bij laat, eigen naïviteit of niet, als je geen zin hebt te verkopen, moet je jezelf niet komen aanbieden, en eerst wat sympathieke praatjes doen via msn...
Hij mag reuze blij zijn dat ik mijn vriend nog nie echt op de hoogte bracht want die zal zeker geen moederlijke gevoelens koesteren of sympathie voor zo'n jong knulletje da stoer probeert te zijn

sunshine

gegevens achterhaald, goed gedaan meissie! En waarom heb je medelijden met hem, zeg je vriend dat je een tof cadeau van 60 eur voor hem gekocht had maar dat hij het nu door de koffie mag roeren. :)

Ik zit nog leuke ideen te bedenken om zijn ouders mee te shockeren maar misschien zijn er andere sadisten online :)?

Bovenaan