JackHerrer zei:Je weet dat je teveel blowt als je bij je lokale shop binnen loopt en de helft kent.
Tekzor668 zei:JackHerrer zei:Je weet dat je teveel blowt als je bij je lokale shop binnen loopt en de helft kent.
- Of je de shop binnenkomt en geen nieuw soortje kan kiezen omdat je alle soorten gehad hebt.
- je in de morgen vroeg wakker komt met een brakke kop, nog half stoned van de avond ervoor.
- je thuis iets vergeet, terug keert en intussen wat drinkt en naar het toilet gaat, je terug vertrekt en dat wat je vergeten was niet mee hebt.
- je "wake & bake & "402" teveel zegt
- je niet makkelijk slaapt zonder je avondjointje
- ...
Bee zei:pingpongbalwerpkwaliteiten.
Bee zei:Je beerpong speelt maar in plaats van te drinken een flinke hijs moet nemen.
Waar er bij beerpong al een duidelijk verband is tussen je spelkwaliteit en de hoeveelheid bekers die nog voor je neus staat, is dat bij beerpong met wiet (weedpong?) nog duidelijker aanwezig.
Daarnaast heb je ook ongeveer 3 minuten nodig tussen ieder balletje omdat je een lachkick hebt vanwege je beroerde pingpongbalwerpkwaliteiten.
Overkomt mij regelmatig hebben ze wel een flinke zak wiet maar geen vloei of tip.Als je buiten aan mensen papier vraagt om een tipje mee te draaien...
- Of je de shop binnenkomt en geen nieuw soortje kan kiezen omdat je alle soorten gehad hebt.
- je in de morgen vroeg wakker komt met een brakke kop, nog half stoned van de avond ervoor.
- je thuis iets vergeet, terug keert en intussen wat drinkt en naar het toilet gaat, je terug vertrekt en dat wat je vergeten was niet mee hebt.
- je "wake & bake & "402" teveel zegt
- je niet makkelijk slaapt zonder je avondjointje
- ...
Als je geen zin hebt en toch gaat blowen
Oeps..Dit is zojuist gebeurd.
Als je in één avond vanwege geen voorraad meer hebben en tóch wilt blowen, je 300 kilometer van uit Zwolle
naar het zuiden des land rijdt, scoort, en vervolgens dat hele kutstuk autosnelweg weer terúg rijdt!
Dit heb ik 1 x gedaan. Best wel heftig vond ik later. Maar ja, geen korreltje wiet meer hebben? Toen? Dat dus NOOOOIT
Goddank blow ik al vele jaren niet meer. Maar, eerlijk is eerlijk, nu aan de farma zit. Of dat legaal op recept is of niet., maakt dus geen flikker uit.
Ehhhh....Het was Zwolle omgeving Roermond vice versa...Zwolle Amsterdam is maar 180 km. Rij je in ruim 1,5 uur.
Ga je toch naar Amsterdam? Scheelt de helft..Ehhhh....Het was Zwolle omgeving Roermond vice versa...
Ga je toch naar Amsterdam? Scheelt de helft..
Dan is naar de smartshop voordeligerJe salaris word overgemaakt naar de shop en jij zakgeld krijgt