je alleerste trips

alleerste trips waren rolling stones (2009) geen idee van de hoeveelheid maar waren super straf voor mijn gevoel.
het begon direct na een halfuur.mijn hallucinaties onder lsd waren in het park. we zaten op een bankje en ik zag de bomen heel snel heen en weer waaien en ze raakten zelf de grond. daarna de wolken die supersnel voorbij vlogen en paars zagen, nog een uurtje op degrond gelegen gewoon naar de wolken kijkend.
zal er nog meer over vertellen als er nog mensen reageren op dit topic
hoe waren jullie eerste trips?

Pieter210

Bewuste gebruiker
insomnia91 zei:
alleerste trips waren rolling stones (2009) geen idee van de hoeveelheid maar waren super straf voor mijn gevoel.
het begon direct na een halfuur.mijn hallucinaties onder lsd waren in het park. we zaten op een bankje en ik zag de bomen heel snel heen en weer waaien en ze raakten zelf de grond. daarna de wolken die supersnel voorbij vlogen en paars zagen, nog een uurtje op degrond gelegen gewoon naar de wolken kijkend.
zal er nog meer over vertellen als er nog mensen reageren op dit topic
Kon je nog wel een beetje rechtlijnig denken?

universal*flow

Belezen gebruiker
Mijn eerste trip duurde 2 nachten en een dag.
Ben half Londen in de taxi doorgegaan, ben op 2 feestjes geweest
Heb de Towerbridge in Londen zien gloeien! Het spul heeft mijn leven op zijn kop gezet. :grin:

reverb

Bewuste gebruiker

Mijn eerste keer LSD was heerlijk en raar. Het zal mij altijd bij blijven hoe fantastisch mooi de tuin was bij storm. Maar de trip liep niet geheel op rolletjes. Je leest vaak, zet de telefoon uit, doe de deur niet open, etc. Dit is bij mij niet gelukt.
Bij mijn eerste keer, liep de buurvrouw binnen met haar 5 jarige dochter in fraaie kleurige verkleed kleren! Echt. Gelukkig was dit voor de piek, maar het was even lastig 'normaal' te reageren... :flushed: Ik wou de kleren bewonderen, maar hield mij gelukkig in (denk ik). Ik lag na het bezoek uitgetelt op de grond.... maar voor de rest was de trip mindblowing.

@Insomnia91: Vertel meer!

Bovenaan