Jaarboek quote

MaddMonkey

Badass junkie
Nou Thijs. Genoeg quotes om in je boekje te plakken zoals je ziet! En dit is nog maar het voorwoord. Er zijn nog veel meer quotes van genoeg gezellige mensen die je kan plakken.

Heb je even? Of beter gezegd hoeveel ruimte heb je voor je quotes?

Wil je nog wat inbreng van een roze olifant? Of de apotheker? Of wellicht een quote van een oude zeehond? Of een gembertheetje?

MAAR ZEG HET THIJS! LAAT ONS NIET ZO AANKLOOIEN, WANT DAN KRIJG JE DIT.

Dirkdirk

DF-koning
Maar ik wil de quote even veranderen.

Mannen zijn dom, vrouwen zijn gek. En de reden dat vrouwen gek zijn is omdat mannen dom zijn.

(C) george carlin

• Like
Waarderingen: Ape

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Ik had altijd wel door dat jullie en stel gestoorden mafklappers zijn maar vandaag zijn je allemaal wel heel erg in vorm jongens.

en dat op een maandag...

Druktemaker

DF-koningin
En vrouwen zijn gek.

We hebben elkaar veel te hard nodig, joh.
Nee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.

Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
7483BCF8-6CFD-46FB-8FAB-C79C4567BB97.jpeg

sterf.

Dirkdirk

DF-koning
Nee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.

Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
Bekijk bijlage 37237

sterf.
Dat bedoel ik ook. mannen hebben vrouwen nodig. Technisch gesproken zijn jullie veel essentieler dan mannen. Wij kunnen sperma spuiten als een tuinslang. Maar zonder vrouw heb je gewoon een stapel ranzige sokken op je kamer liggen.

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Hoezo? Klaar komen voelt gewoon het zelfde als dat je sexs met een chick hebt. Dus zo nodig zijn juillie niet hoor.
Intersekse personen zijn geboren met mannelijke en vrouwelijke geslachtskenmerken. Iemand heeft bijvoorbeeld een niet volgroeide penis en een vagina-ingang of baarmoeder. Of iemand is geboren met een vulva en een grote clitoris die op een penis lijkt. ... Het hebben van een intersekse lichaam veroorzaakt geen pijn.
aapie heb je die magie

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
Of ben jij een hermafrodiet? Ik leg het even uit, jij denkt zeker dat het een soort frietje is. Het is een tweeslachtelijk organisme. Wordt bij mensen een beetje lastig, maar ik denk dat jij het wel klaarspeelt. (Get it, klaarspeelt)
2 blikken 1 gedachten

Blauweaap

Badass junkie
Intersekse personen zijn geboren met mannelijke en vrouwelijke geslachtskenmerken. Iemand heeft bijvoorbeeld een niet volgroeide penis en een vagina-ingang of baarmoeder. Of iemand is geboren met een vulva en een grote clitoris die op een penis lijkt. ... Het hebben van een intersekse lichaam veroorzaakt geen pijn.
aapie heb je die magie
Ja
ik spreek altijd tegen mezelf :innocent:
Schizofreen noemen ze zoiets.

Flower123

Badass junkie
Ligt er een beetje aan wat je zoekt. Voor een komische quote verwijs ik door naar @Dirkjan
Voor een afkorting naar @Rotjoch
Voor rechts gehannes @Zanza
Voor een Spaanse liefdesverklaring @ricorieks
Voor een samenvatting @ljuv
Voor een heel verhaal @Mevrouw Pløp

Kortom. Genoeg smaken hier.
Auwtsj
Je weet wel, wanneer je als laatste gekozen wordt tijdens gym 😂 Same feeling 🥲💔
Whaha (S) 😜😜
don’t worry😂

Bovenaan