ricorieks
In memoriam - 15 juli 2022
zecht is een afkZecht staat niet in mijn woordenboek.
zecht is een afkZecht staat niet in mijn woordenboek.
standaard bradaBeetje ongelukkig geformuleerd maar ik wou hem kort houden.
Ik denk na voordat ik wat zeg, en dan zeg ik wat stoms. ofzo
Ken je die film "het regent gehaktballen?"
Maar dat wil ik helemaal niet, ben bloedserieus.Alleen waarheid is niet goed genoeg, er moet ook een komische kwinkslag in.
Er kwam nog iets achter, verdommeWat een goeie quotes allemaal jongens.
DAT is nou een goeie quote
bedoelde ermee zo gaat het bij iedereenstandaard brada
Meer in de richting van thijs:Alleen waarheid is niet goed genoeg, er moet ook een komische kwinkslag in.
ik had bijna afgeslotenMaar dat wil ik helemaal niet, ben bloedserieus.
En vrouwen zijn gek.JONGENS ZIJN STOM.
Moet jij nog niet naar bed?Ik had altijd wel door dat jullie en stel gestoorden mafklappers zijn maar vandaag zijn je allemaal wel heel erg in vorm jongens.
en dat op een maandag...
goederder of beterderMeer in de richting van thijs:
"School is goed, maar meisjes zijn goeder"
Dat bedoel ik ook. mannen hebben vrouwen nodig. Technisch gesproken zijn jullie veel essentieler dan mannen. Wij kunnen sperma spuiten als een tuinslang. Maar zonder vrouw heb je gewoon een stapel ranzige sokken op je kamer liggen.Nee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.
Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
Bekijk bijlage 37237
sterf.
rustig poppie wil je op mij accountNee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.
Als voorbeeld. Ik heb een Netflix account die ik deel met mannen en nu wil ik fucking Netflix kijken en het enige scherm wat ik zie is:
Bekijk bijlage 37237
sterf.
Zometeen probeer wel wat nuttigs met me leven te doen zo nu en dan.Moet jij nog niet naar bed?
Hoezo? Klaar komen voelt gewoon het zelfde als dat je sexs met een chick hebt. Dus zo nodig zijn juillie niet hoor.Nee mannen hebben vrouwen nodig, andersom heb ik nog wel eens mijn twijfels.
heer dirk effe serieusDat bedoel ik ook. mannen hebben vrouwen nodig. Technisch gesproken zijn jullie veel essentieler dan mannen.
Of ben jij een hermafrodiet? Ik leg het even uit, jij denkt zeker dat het een soort frietje is. Het is een tweeslachtelijk organisme. Wordt bij mensen een beetje lastig, maar ik denk dat jij het wel klaarspeelt. (Get it, klaarspeelt)heer dirk effe serieus![]()
Intersekse personen zijn geboren met mannelijke en vrouwelijke geslachtskenmerken. Iemand heeft bijvoorbeeld een niet volgroeide penis en een vagina-ingang of baarmoeder. Of iemand is geboren met een vulva en een grote clitoris die op een penis lijkt. ... Het hebben van een intersekse lichaam veroorzaakt geen pijn.Hoezo? Klaar komen voelt gewoon het zelfde als dat je sexs met een chick hebt. Dus zo nodig zijn juillie niet hoor.
2 blikken 1 gedachtenOf ben jij een hermafrodiet? Ik leg het even uit, jij denkt zeker dat het een soort frietje is. Het is een tweeslachtelijk organisme. Wordt bij mensen een beetje lastig, maar ik denk dat jij het wel klaarspeelt. (Get it, klaarspeelt)
Dat bedoel ik ook. mannen hebben vrouwen nodig. Technisch gesproken zijn jullie veel essentieler dan mannen. Wij kunnen sperma spuiten als een tuinslang. Maar zonder vrouw heb je gewoon een stapel ranzige sokken op je kamer liggen.
rustig poppie wil je op mij account

Haal die zand uit je vagina en doe eens gezellig mee ☝️Bekijk bijlage 37238
Ze kunnen allemaal de pot op, daaaaaag
Oké wie doet de wijn in?Haal die zand uit je vagina en doe eens gezellig mee ☝️
Goeie quote!!Haal die zand uit je vagina en doe eens gezellig mee ☝️
Ik niet want ik ben alcoholvrij. Maar jij bent zo zuur je pist waarschijnlijk whiskey.Oké wie doet de wijn in?
2 blikken 1 gedachtenOf ben jij een hermafrodiet? Ik leg het even uit, jij denkt zeker dat het een soort frietje is. Het is een tweeslachtelijk organisme. Wordt bij mensen een beetje lastig, maar ik denk dat jij het wel klaarspeelt. (Get it, klaarspeelt)
ik probeerde gewoon lief te zijnBekijk bijlage 37238
Ze kunnen allemaal de pot op, daaaaaag
Dat is hoe @ricorieks het het liefst heeft toch? Nou dan hebben we voor jou wel een theetje hoorIk niet want ik ben alcoholvrij. Maar jij bent zo zuur je pist waarschijnlijk whiskey.
Dat geloven we allemaal, we verstaan er alleen geen hout van.ik probeerde gewoon lief te zijn
moet je je iq opschroeven naar df standaardenDat geloven we allemaal, we verstaan er alleen geen hout van.
neem nog een shot brbmoet je je iq opschroeven naar df standaarden
Spreek voor jezelf swadirk gaan we nog een level hoger ? iq is vrij laag hier
ik spreek altijd tegen mezelfSpreek voor jezelf swa
JaIntersekse personen zijn geboren met mannelijke en vrouwelijke geslachtskenmerken. Iemand heeft bijvoorbeeld een niet volgroeide penis en een vagina-ingang of baarmoeder. Of iemand is geboren met een vulva en een grote clitoris die op een penis lijkt. ... Het hebben van een intersekse lichaam veroorzaakt geen pijn.
aapie heb je die magie
Schizofreen noemen ze zoiets.ik spreek altijd tegen mezelf![]()
Jij moet opschroeven om je veters te kunnen strikkenmoet je je iq opschroeven naar df standaarden
anti sociaalJa
Schizofreen noemen ze zoiets.
AuwtsjLigt er een beetje aan wat je zoekt. Voor een komische quote verwijs ik door naar @Dirkjan
Voor een afkorting naar @Rotjoch
Voor rechts gehannes @Zanza
Voor een Spaanse liefdesverklaring @ricorieks
Voor een samenvatting @ljuv
Voor een heel verhaal @Mevrouw Pløp
Kortom. Genoeg smaken hier.