3mmc en wiet

Hoi. Ik ben op zoek naar mensen die de zelfde combinatie hebben gebruik en hun verhaal willen delen. Want zodra ik informatie over 3MMC en wiet zoek krijg ik maar weinig antwoord.

ik ben 18jaar en ben nieuw op dit forum. Niet nieuw tot drugs. Heb al een paar dingen geprobeerd zoals wiet,xtc, truffels, coke,3m.
dit weekend ging ik met mijn vriendin van 20 uit en hebben daarbij 3mmc gebruikt na het uitgaan nog even thuis wat gebruikt. Ongeveer 2gram per persoon. Wij waren redelijk lekker onder invloed rond 5 uur. Kwamen we met het idee een joint te roken voor het slapen. Na een joint met ongeveer een halve gram er in. Waren we allebei een beetje sprakenloos maar gingen allebij zeker niet slecht. Het was wel een fijne space alleen allebij een beetje een leeg hoofd. Toen we naar binnen wouden om naar bed te gaan nog even de tandenpoetsen. In de badkamer begon mijn vriendin een beetje te mompelen en halve zinnen te herhalen. Kort hierna viel te plotseling flauw. Dit was even schrikken maar ze kwam na 30seconden weer bij. (Tijdens bewust zijn was de ademhaling nog normaal) gelukkig kon ze nog lachen alleen een beetje verward toen we gingen slapen begonnen we redelijk goed te trippen een vage droom waar verschillende voorwerpen inbeelde in een donkere kamer. Allebij muisstil onder de indruk van de space. Maar was zeker geen verkeerde trip.

ik wil niemand op verkeerde ideeen brengen. Maar een joint van een avond snuiven was voor mij geen slechte evaring alleen een schrik momentje. Dus let goed op elkaar.

ik wil graag weten hoe andere mensen de combinatie van 3mmc en wiet hebben ervaren.
Ajuu

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ah ja eigenlijk best logisch. Had dit gevaarlijk kunnen zijn?
Door de situatie: als je onverwacht valt dan kun je jezelf flink bezeren. Verder valt het op zich wel mee.

Een ander risico is dat de combinatie de kans op een psychotische episode vergroot. dat was hier niet aan de hand. Maar in die zin is het niet een heel goede combinatie.

FerdFatoehaus

Badass junkie
2 gram p.p. is wel erg fors. Tel daarbij op dat je waarschijnlijk niet gegeten hebt en waarschijnlijk wel een paar drankjes genuttigd hebt gezien jullie uit waren.

Plus het bloeddruk verhaal.

Om dit te voorkomen zou ik de dosering sterk verminderen, alcohol afwisselen met water (of liever sportdrank zoals AA) en proberen wat te eten voordat je een dikke zuen in de fik zet.

Bovenaan