Is mijn LSD nog goed?

Beste mensen,

6 maanden geleden heb ik LSD gekocht. Deze heb ik toendertijd laten testen via een test van de smart shop en bleek helemaal in orde te zijn.

Nu is het moment aangekomen dat ik wil gaan genieten van deze LSD. Alleen heb ik een vraagje over de opslag en de houdbaarheid. Ik heb het alsvolgt bewaard:
- goed driedubble in papier gevouwen
- in een wietdoosje, in weer een ander doosje
- niet in de koelkast (kamertemperatuur)

Ik heb dit forum gelezen dat je het in de koelkast zou moeten bewaren, dus vandaar mijn vraag:
Is deze stap zeer essentieel? in andere woorden, is het nog veilig om te gebruiken en heeft het niet veel potientie verloren om te gaan trippen?

Met vriendelijke groet,

Antonaustirol (Ich bin so schon, ich bin so toll, ich bin der anton aus tirol)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tja het beste is om het zelfs in te vriezen om verlies tegen te gaan. Als je dat goed doet blijft het makkelijk 10+jaar perfect. Op kamertemperatuur echter zou ik verwachten dat het inmiddels degradeert is. Kan niet zeggen hoeveel maar als ik een gok moet doen en je hebt ze wel goed luchtdicht bewaard zal er zeker 20-30% vanaf zijn gok ik.

Echter neem nou niet ineens 30% meer voor het zelfde geld beland je in een te zware tip dus innemen en na circa 2 uur kan je nog bijnemen. Als je langer wacht verlengd het de trip alleen nog maar. Maar goed LSD is na 45-60 minuten al goed aanwezig , als je al ervaring hebt kan je dan misschien al beslissen of je het intenser wilt of niet.

Het is maar een speculatie .. hoe kouder je kamer is hoe minder het heeft verloren zelfde geld voor licht en lucht.

Enjoy! :hearteyes:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
antonaustirol zei:
maar de LSD is wel nog veilig om te consumeren?

Ja , het duurt een stuk langer eer het tot iets toxisch word gevormd.
Alleen lastig te speculeren wat de sterkte is , en mocht je genoeg zegels hebben en er 1 kan missen zou ik die laten testen voor je eigen gemoedsrust.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Over veiligheid hoef je je geen zorgen te maken, het zal alleen misschien wat minder potent zijn.

En mocht je in de toekomst het beter willen opslaan, leg het dan alleen in de koelkast of vriezer als je het helemaal luchtdicht kan verpakken. Anders komt er namelijk vocht bij en dat is nog wel het meest funest voor je LSD. Gripzakjes zijn niet luchtdicht in ieder geval, wel luchtdicht is het echt vaccumeren of anders in een strijkzak.

Fool

Badass junkie
Licht- en luchtdicht op kamertemperatuur blijft het decennia houdbaar. Zal wel goed gegaan zijn, dus. :)

cheiron

Bewuste gebruiker
antonaustirol zei:
6 maanden geleden

Ik heb dit forum gelezen dat je het in de koelkast zou moeten bewaren

naar mijn idee is dat vooral een 'urban legend' die iedereen aan elkaar doorvertelt.
LSD vervalt nauwelijks bij kamertemperatuur.

Het risico van de koelkast/vriezer is juist vocht: alle vocht gaat kristaliseren tot ijs (en er is altijd vocht in de lucht, dat voorkom je niet tenzij je ze in vacuum inpakt maar een echt vacuum trek je niet zomaar in je huiskamer) en je loopt dan juist het risco dat je de kwaliteit van je zegels vermindert (LSD lost op in water, koude lucht houdt minder water vast dus tijdens het afkoelen krijg je altijd iets van condens en het uitvriezen en weer condenseren van vocht in je zegel zou mogelijk iets van je LSD kunnen doen oplossen en op het zakje terecht laten komen ipv in de zegel, zodat je zegel dus minder sterk wordt).

Dus; licht en luchtdicht is prima. Ook na jaren. Koelkast/vriezer beter niet doen, ook al hoor je dat wel vaker...

Bovenaan