Is er iemand die dit kan beoordelen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het lijkt mij nog omslachtiger dan naar een testcentrum brengen. Dat is Veiliger misschien ook wel.

Laatst bewerkt:

Platina

Belezen gebruiker
Het is geen test maar een zuiverings methode. Een aceton was zorgt ervoor dat de meeste versnijdenissen uit de coke gehaalt worden. Overigens heb je na een aceton was nog geen comcreet antwoord om verandwoord mee te gebruiken beste manier is dus nog naar het TC brengen.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Het is geen test maar een zuiverings methode. Een aceton was zorgt ervoor dat de meeste versnijdenissen uit de coke gehaalt worden. Overigens heb je na een aceton was nog geen comcreet antwoord om verandwoord mee te gebruiken beste manier is dus nog naar het TC brengen.
Dacht dat coke gewassen werd met ammoniak..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat verklaard een hoop. Dus een aceton was is niet eens zo een heel gek idee voor coke. Al denk ik dat je de meeste drugs wel met aceton kan wassen.
Voorwaarde is dat de drug waar het om gaat niet of heel slecht oplosbaar is in aceton, in dat geval kun je het er zeker mee wassen ja. Ik weet helaas zo niet hoe de oplosbaarheid van coke in aceton is.

Platina

Belezen gebruiker
Voorwaarde is dat de drug waar het om gaat niet of heel slecht oplosbaar is in aceton, in dat geval kun je het er zeker mee wassen ja. Ik weet helaas zo niet hoe de oplosbaarheid van coke in aceton is.
Met een snelle google search kom ik wel erg ve tegen over het wassen van coke met aceton.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Dat doen ze inderdaad.
Vooral als het vloeibare is

Ik stelde deze vraag om een indicatie te krijgen dezelfde avond of dag
Zodat ik eerst kan testen dan inkopen.

Wacht je op het lab .
Is er alweer een nieuw blok aangebroken.
Een 8 vind ik een mooi cijfer

ik doe altijd lab tests als ik iets nieuws heb
Nu ben ik op een site terecht gekomen.
Waarme je zo zeggen ze een thuis test kan doen
Ik zal delink delen
https://drugs-forum.com/threads/lejunks-cocaine-purification-technique-acetone-wash.27089/

Is er iemand die hier verstand van heeft?
En kan beoordelen of dit klopt?

Ik had vroeger een blok met in het midden een schijf waarop je zag hoe heet dat blok was, daar legde je op de rand beetje coke en je had een lijst met substanties en daar achter de hoeveel graden waarop hij smolt, want elke substantie heeft aan andere smeltpunt. Je kon dus zien wat er allemaal door heen zat en jammer genoeg heb ik die niet meer, maar waarschijnlijk kun je op Internet de lijst vinden.

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Aceton wash gebruikt men als purificatie, maar ten eerste filtert het heel wat gangbare cuts niet weg en ten tweede als je het fout doet kan je a) Coke kapot maken b) resten nalaten die niet gezond voor je zijn, integendeel... Overbodige was-methode, als je Coke al zo bagger is om dit te doen koop er dan gewoon geen. Ohja, duurdere versies van Coke die Aceton gewassen zijn gaan rond maar de meesten zijn pure verspilling van je geld en oplichterij.

Johnny Snow

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ps: en met Ammoniak moet je ook al weten wat je doet of je wast de resten niet degelijk uit en rookt je longen kapot of je verspilt gewoon Coke (enfin, laten we aannemen dat er iets Coke zit in de straatrommel waarover we het hebben...)

Bovenaan