Is dit het?

Wakkoe

Belezen gebruiker
Goeiemorgen allemaal..

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke geprobeerd, op 2 avonden.

De eerste avond had ik al aardig wat gezopen en daarna rustig aan wat weggesnoven (had het nog niet eerder gehad, wist niet precies wat ik kon verwachten, dus heb rustig aan gedaan), maar het enige wat ik kreeg was:

- Ik moest schijten
- Een heel irritant zenuwachtig gevoel
- Een gedeeltelijk verdoofde mond (gehemelte, achter in mn keel en neus een beetje)
- Ik werd aggresief
- Ik werd arrogant

Ik dacht dat het misschien wat met de drank te maken had, dus de avond erna nog een keer geprobeerd, maar weer precies hetzelfde.. Was dit nou slechte coke, of heb ik gewoon geluk dat ik er niks aan vind?

Oom Klaas

Badass junkie
Iedereen reageert anders op coke, en vooral de combinatie met alcohol kan sommigen zeer agressief en onprettig maken. Coke doet dat sowieso met best veel mensen.

Bij iedereen valt coke anders.
Ik moet er ook van schijten maar de andere verschijnselen heb ik dan weer niet gelukkig :)

KoxBox

Badass junkie
just-lilooo zei:
Ik moet er ook van schijten maar de andere verschijnselen heb ik dan weer niet gelukkig :)

Geen verdoofde mond? Dan zou ik toch maar een andere dealer zoeken...

Arizona

Bewuste gebruiker
Dat is het idd, hoewel het natuurlijk per persoon verschilt, maar mensen worden vaak arrogant. Als je agressief wordt moet je idd uitkijken met dit goedje. het zenuwachtige gevoel komt omdat het een oppepper is, daar wennen de meeste mensen wel aan :wink:. Het is behoorlijk verslavend, dus rustig aan met de coke.

W.F.L.

Badass junkie
KoxBox zei:
just-lilooo zei:

Geen verdoofde mond? Dan zou ik toch maar een andere dealer zoeken...

Haha inderdaad. Ik moet niet schijten maar de andere verschijnselen heb ik wel gelukkig. :grin:

gia79

Experimenterende gebruiker
het hangt af van je stemming, waar je het gebruikt, met wie je het gebruikt. Stimulerende effect is ook op je darmen idd. Als je het neemt is het belangrijk dat je ontspannen bent.
Bij mij valt coke ook verschillend, hangt af van de omgeving, en natuurlijk kwaliteit, hoeveelheid. Pak een andere dealer, kan namelijk pep doorheen hebben versneden. Laten testen vtv?
Buiten gebruiken is een idtje. Aparte ervaring, maar ik drink bij coke zeker niet altijd. Op einde van de nacht is drank wel fijn om het crashen te verzachten. Ik haat dat gevoel... is al na 45 van laatste snuif. Ondankbare drugs is het... Hou het bij 1x in de zoveel tijd. Ik ben niet voor niets gestopt.. :wink: :wave:

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Ik heb gelijkaardige effecten van coke.
Zintuigen een beetje scherper, een beetje dikke nek ineens,...

Vind er dan ook nix aan.

Drientje

DF-koning
Ja dat is wel wat coke met je doet.

Het beloofd je gouden bergen maar je blijft achter met lege handen. Je voelt je de koning maar na een uurtje een zwervertje.

Zelfde bericht als ik overal al gepost heb.
Dan heb je geen goede coke!

Coke doet wel een beetje wat je beschrijft, het verhoogt je zelfverzekerdheid.
Belangrijker is hoe voelde je bijvoorhand, met wie was je?
Boos? Agressie? Zal drank meer mee gedaan hebben dan coke.

Probeer het nog een keer, laat het testen, zorg dat het goed is.
Ga met goede vrienden chillen en oordeel daarna.
Veroordeel de stof niet zonder het zuiver ervaren te hebben.
Zeg niet ik hou niet van duiken als je in de Niewaalde plomp bent gespongen.
Dat mag je zeggen als je tussen het mooiste koraal in de wereld heb gezet. Dan heb je het summum ervaren en mag je naar alle eerlijkheid zeggen: Vind er niks aan.

Peace ! en pas goed op jezelf en op elkaar

J

S0s_90

Bewuste gebruiker
coke ga je waarderen als je het vaker gebruikt, totdat het op is dan denk je kut waarom ? Plus nog een extratje he, het kut gevoel van je crash..

Oom Klaas

Badass junkie
Drientje zei:

Het beloofd je gouden bergen maar je blijft achter met lege handen. Je voelt je de koning maar na een uurtje een zwervertje.

Maar wel een zwervertje met tering geniale mooie herinneringen aan de wildste avonden met de beste vrienden die iemand zich kan wensen.

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
Drientje zei:

Maar wel een zwervertje met tering geniale mooie herinneringen aan de wildste avonden met de beste vrienden die iemand zich kan wensen.
Ik heb ook niet gezegd dat dat niet kan :wink:

Bovenaan