Is 10mg etizolam te veel

PowerPlant

Experimenterende gebruiker
8 milligram is echt een gigagrote dosis (als je niet gewend bent). Ik heb wel eens 6 milligram genomen, en dan heb ik de dagen daarna gelijk benzo-ontwenningsverschijnselen: hoofdpijn, spierpijn, onrustig gevoel, verdoofd gevoel in mijn tong, breinschokken als ik probeer te slapen, moeite met inslapen. Dat blijft dan ook een dag of 3-4 aanhouden. Echt best wel heftig van één zo'n dosis.

Solotov

Belezen gebruiker
Hahahaha, zorg dat je alles in handbereik hebt want als je straks probeert op te staan tyf je zo weer om met je spaghetti benen.

10mg haha wat een vent

Nihilist88

Badass junkie
Damn da's indd zotte dosis, nam deze tijd terug per 1mg, soms anderhalfje, uitzonderlijk 2, maar 10😮 Die worden toch ook per 1mg verkocht, dus per ongeluk 10 pellets nr binne spelen?🤔 Weet ni wa u tolerantie qua benzo's is, maar dat je zondag msschn niet echt gaat meemaken zou wel kunnen 🙃

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zou ie nog wakker zijn? Denk t niet haha
Nee gok dat @de stok medich gezien een coma heeft geïndiceerd. Dat is al na 18 uur slaap als ik me niet vergis. Zal gok ik er nog een dag of 3 na effecten zal hebben.

Gelukkig zijn de benzodiazepines praktisch onmogelijk om te overdosering met de dood als resultaat.

Toen ik een tijd Pentobarbital (Nembutal) nam moest ik me wel strict aan de dosering houden. Ook met tolerantie zijn barbiraturen op zich zelf al dodelijk. Ze geven het in de medische wereld wel aan dieren en mensen als die al een te hoge tolerantie hebben door chronische (of hevige) pijn van bijvoorbeeld kanker. Als je bijvoorbeeld 10x zoveel als normaal diazepam flualprazolam flubromazolam, dormicum etc neemt zal je diep en lang slapen maar als je dit met barbiraturen doet ben je dood. Hoef je geen eens extra erbij te nemen... Maar ik geef eerlijk toe het slapen is superchill op pentobarbital. Maar doe mij niet na.. eb je kunt het toch nergens meer vinden

Maar waarom speel je met je leven?
Je had dit sneller gevonden dan dit topic aan te maken...

Nihilist88

Badass junkie
Nee gok dat @de stok medich gezien een coma heeft geïndiceerd. Dat is al na 18 uur slaap als ik me niet vergis. Zal gok ik er nog een dag of 3 na effecten zal hebben.

Gelukkig zijn de benzodiazepines praktisch onmogelijk om te overdosering met de dood als resultaat.

Toen ik een tijd Pentobarbital (Nembutal) nam moest ik me wel strict aan de dosering houden. Ook met tolerantie zijn barbiraturen op zich zelf al dodelijk. Ze geven het in de medische wereld wel aan dieren en mensen als die al een te hoge tolerantie hebben door chronische (of hevige) pijn van bijvoorbeeld kanker.

Maar waarom speel je met je leven?
Je had dit sneller gevonden dan dit topic aan te maken...
Ow Nembutal, da's dat spul dat online door zeer louche sites wordt aangeboden voor zelfdoding. Is dacht dat dit al lang in gans de EU en USA ni meer in de handel is, komt via China nzo I guess.
En indd met overdosis benzo's ga je zelden de dood tegemoet. Zeker van middelen als etizolam, flualprazolam... da's hoogstens, dagen erna brak zijn...en als je ervoor al, het leven met regelmaat sucken vond...zul je u na zo'n dosis benzo dat zeker en vast ook ervaren 🙃

Solotov

Belezen gebruiker
Wel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Wel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Wow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.
dit is geen grap of een poging tot stoer doenerij maar de eerste keer dat ik Etizolam kocht was er in een week 50mg doorheengegaan. ik kan me bijna niks herrineren van die week. DOE DIT NIET NA !! ik was dom nu gebruik ik benzos gecontroleerd

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO
Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt (en dat bouw je elke dag verder omhoog omdat het circa 3 dagen werkt) toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.

Anyway heb me lesje van benzodiazepines misbruiken wel geleerd. Koste me een jaar.

Deed het met de Ashtongs manial. Is voor mij het ideale schema. Zodat je er weinig van merkt kwa slaap dan.

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.

Anyway heb me lesje van benzodiazepines misbruiken wel geleerd. Koste me een jaar.

Deed het met de Ashtongs manial. Is voor mij het ideale schema. Zodat je er weinig van merkt kwa slaap dan.
bouwde je af met diclazepam? en hoe lang duurt het eigenlijk tot je GABA receptoren weer op baseline zijn, weet je dat?

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Hoeft toch ook niet? Ik eet als ik van de apotheek kom ook niet gelijk alle 9 doosjes oxy en clonazepam lol.
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
Je krijgt 9 doosjes oxy? Neuh ik ben niet jaloers ofzo..kan niet eens aan 1 losse oxy komen zonder veel moeite te moeten doen :P

Boyman

Bewuste gebruiker
Zelf geen ervaring mee, maar zou wel de rest van je stash (als je nog hebt) ergens veilig opbergen waar je er niet meer zomaar bij kan. Ik lees vaak dat mensen een black out krijgen bij hoge dosissen en dan onbewust meer blijven nemen en zo een paar dagen "kwijt" zijn. Ik vind het maar gevaarlijk spul en het klinkt alsof je er erg onverstandig mee om gaat.

Bovenaan