Interview

pascal828

Badass junkie
Re: Interview tijdschrift Zin

Lotti zei:
gebruikt u wel eens drugs bijvoorbeeld in het weekend om te ontspannen of de stress van het leven beter aan te kunnen

Sorry, maar wat voor mongolen-actie is het om te gebruiken voor reden twee.
Verder zijn er niet veel 50 plussers hier, ik weet er maar 1, Extisi:)
Is zij trouwens misschien de oudste op het forum.

azgaza

Badass junkie

Ik weet wel van een aantal leden boven de 30 hier, misschien een enkele 40iger maar 50-60 wordt lastig, toch succes met een persoon vinden.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Lastige doelgroep! Zover ik weet posten hier bijna geen 50+ ers, maar misschien dat ze wel "stiekem" meelezen... :wink:

Mike

Bewuste gebruiker

Kom over 5 jaar maar terug! :mrgreen:

Goddank ben ik eens ergens te jong voor...

Dopezilla

Badass junkie

Na twee nachtjes doorhalen zie ik er uit als iemand van 50. Telt dat ook?

Olle

Immo

Badass junkie

Komt lekker professioneel over met een hotmail adres. :rolleyes:

Lotti

Newbie

Ik wilde nog even reageren op de opmerking van Immo over het hotmailadres. Aangezien ik als freelance journalist werk voor diverse bladen, heb ik geen bedrijfsemailadres. Het heeft dus absoluut niets te maken met professionaliteit.

Immo

Badass junkie

Lotti zei:
Ik wilde nog even reageren op de opmerking van Immo over het hotmailadres. Aangezien ik als freelance journalist werk voor diverse bladen, heb ik geen bedrijfsemailadres. Het heeft dus absoluut niets te maken met professionaliteit.

Dan zou een gmail alsnog een stuk netter staan, mja dat is mijn mening.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Tsja gmail of hotmail, het is maar net wat je gewend bent toch? Ik vind niet dat daar een onderscheid tussen zit...

Mike

Bewuste gebruiker

cropp zei:
Mike zei:
Kom over 5 jaar maar terug! :mrgreen:

Goddank ben ik eens ergens te jong voor...
misschien een troost, ik had je van mijn leeftijd geschat...

Lichte troost... :)

Maar zoveel problemen heb ik niet met ouder worden hoor. Eigenlijk wordt het allemaal alleen maar leuker. En zolang je je niet als een oude lul gaat gedragen wordt je ook niet zo gezien.

De rimpels die je er elke keer bijkrijgt ga je ook steeds minder zien omdat je ogen ook achteruit gaan, zo is het cirkeltje weer rond! :)

Edit: @Lotti, ik ben nog geen 50, maar kan als "oudere" eventueel wel wat vragen beantwoorden als je wil, stuur me eventueel maar een PM.

plopkoek

Bewuste gebruiker

Alle 50'tigers die aan de pille en de coke zitte ! GELIEVE ZICH TE MELDEN ! :grin:

Bovenaan