Snuifduifie
Experimenterende gebruiker
Ik zal is eerst wat over mezelf vertellen.
Ik ben Robin ben 18 jaartjes jong en ben "afhankelijk" aan speed, en dat ga ik uitleggen.
Ik ben geboren met de aandoening genaamd "chronic sleep disorder" chronisch slaaptekort (3a4uur op een goeie nacht) en soms 2a3 dagen geen slaap.
Ik ben al jaren verschillende medicatie aan het proberen maar nix slaat aan of ik ga trippen, wat ook wel lache is maar niet helemaal de bedoeling.
Ongeveer 6a7 maand gelede kwamen mn moaties aan met Speed (70% zuiver).
Ik heb toen ook gehad en ging er lekker op, ik werd niet stuitertje druk maaae had het gevoel wat een normaal persoon overdag heeft.
Denk aan: energiek, zin om dingen te ondernemen, wakker.
Ik werk in de wegenbouw dus je moet goed scherp blijven.
Mijn beslissing om te proberen op het werk was snel besloten en nu nogsteeds geen spijt van.
Ik heb eindelijk de energy om te werken en heb er ook zin in, mijn collega's zijn beter over mij te spreken en heb zelfs loons verhoging gekregen.
Ik heb meerdere banen aangebode gekregen waar ik veel meer kan verdienen.
Ik snap dat Speed niet de oplossing is en ik slaap er gelukkig niet nog slechter om. Zolan de dokter nog nix heeft om mIj te slapen, heb ik de oplossing voor energie.
Ps: als de dokter een nieuw medicijn voor me heeft stop ik eerst un week met speed.
DIT ZIJN PERSOONLIJKE EFFECTEN:
Voordelen:
Energie.
Scherp en helder.
Zin om te ondernemen.
Niet chagerijnig.
Geen hoofdpijn.
Beter te pas.
Dingen georderd hebben in je hoofd .
Minder eetlust (kan ook een nadeel zijn).
Nadelen:
Uitputting van het lichaam.
Slecht voor je neus (bij snuiven).
Minder eetlust (kan ook een voordeel zijn).
Tolerantie opbouw (steeds meer nodig hebben).
Je lichaam gaat op fight en flight stand, slechte vertering, grote boodschap word lastiger door ander eet patroon.
Ik hoop via hier ook iemand te vinden mer dezelfde aandoening of met een oplossing.
Dit was mijn verhaal.
Groetjes.
Ik ben Robin ben 18 jaartjes jong en ben "afhankelijk" aan speed, en dat ga ik uitleggen.
Ik ben geboren met de aandoening genaamd "chronic sleep disorder" chronisch slaaptekort (3a4uur op een goeie nacht) en soms 2a3 dagen geen slaap.
Ik ben al jaren verschillende medicatie aan het proberen maar nix slaat aan of ik ga trippen, wat ook wel lache is maar niet helemaal de bedoeling.
Ongeveer 6a7 maand gelede kwamen mn moaties aan met Speed (70% zuiver).
Ik heb toen ook gehad en ging er lekker op, ik werd niet stuitertje druk maaae had het gevoel wat een normaal persoon overdag heeft.
Denk aan: energiek, zin om dingen te ondernemen, wakker.
Ik werk in de wegenbouw dus je moet goed scherp blijven.
Mijn beslissing om te proberen op het werk was snel besloten en nu nogsteeds geen spijt van.
Ik heb eindelijk de energy om te werken en heb er ook zin in, mijn collega's zijn beter over mij te spreken en heb zelfs loons verhoging gekregen.
Ik heb meerdere banen aangebode gekregen waar ik veel meer kan verdienen.
Ik snap dat Speed niet de oplossing is en ik slaap er gelukkig niet nog slechter om. Zolan de dokter nog nix heeft om mIj te slapen, heb ik de oplossing voor energie.
Ps: als de dokter een nieuw medicijn voor me heeft stop ik eerst un week met speed.
DIT ZIJN PERSOONLIJKE EFFECTEN:
Voordelen:
Energie.
Scherp en helder.
Zin om te ondernemen.
Niet chagerijnig.
Geen hoofdpijn.
Beter te pas.
Dingen georderd hebben in je hoofd .
Minder eetlust (kan ook een nadeel zijn).
Nadelen:
Uitputting van het lichaam.
Slecht voor je neus (bij snuiven).
Minder eetlust (kan ook een voordeel zijn).
Tolerantie opbouw (steeds meer nodig hebben).
Je lichaam gaat op fight en flight stand, slechte vertering, grote boodschap word lastiger door ander eet patroon.
Ik hoop via hier ook iemand te vinden mer dezelfde aandoening of met een oplossing.
Dit was mijn verhaal.
Groetjes.