Shinyzappy
Bewuste gebruiker
Ik zie net een op de site van een vendor 4-PMC staan onder de categorie “cathione” iemand hier ooit iets over gehoord?
Para methoxy, klinkt niet echt gezond. Klinkt meer als een hoop chemicaliën bij mekaar geflikkerd om een psychoactieve stof te krijgenGoedemorgen! Ik heb dit kunnen vinden voor je.
4-PMC (4-para-methoxycathinon) is een synthetische stimulant en onderzoekschemicalie die behoort tot de cathinonklasse.
Het is structureel verwant aan andere stimulerende stoffen zoals methcathinon en para-methoxyamfetamine (PMA). 4-PMC wordt recreatief gebruikt vanwege de stimulerende en empathogene effecten, die vaak gevoelens van euforie, verhoogde energie en verbeterde sociale interactie veroorzaken.
De juridische status van 4-PMC varieert per land, en het gebruik ervan brengt gezondheidsrisico’s met zich mee, zoals verslaving, hart- en vaatproblemen en andere negatieve effecten.
Vanwege het gebrek aan regulering en de beperkte beschikbare informatie over de langetermijneffecten, wordt voorzichtigheid aangeraden bij het overwegen van stoffen zoals 4-PMC.
Het klinkt niet als een lekkere stof om te gebruiken nee. Ik heb een hele oude lab database kunnen pullen over de structuren van 4-PMC. Disclaimer: dit is puur voor kennis, niet om zelf thuis te doen!Para methoxy, klinkt niet echt gezond. Klinkt meer als een hoop chemicaliën bij mekaar geflikkerd om een psychoactieve stof te krijgen

Nee het gaat om deze stof:Ik ben nu heel benieuwd naar de reden dat je para-methoxy niet gezond vind klinken. Vooral naar de reden hierachter dus. De structuur van MDMA heeft namelijk een dioxy groep.
ps. Ik zeg natuurlijk niet dat het gezond zou moeten zijn, want dat zal het zeker niet.
Ik neem aan dat dit de stof is waar we het over hebben.
Bekijk bijlage 64682

Ik heb even snel een zeer kort tripreport op Reddit opgezocht en daar zeggen mensen dat ze bijna niks voelen van deze stof als ze 200 milligram nemen.
Ik vind de naam gewoon klinken als een stof die niet bepaald goed voor je kan zijn” pmc”Ik ben nu heel benieuwd naar de reden dat je para-methoxy niet gezond vind klinken. Vooral naar de reden hierachter dus. De structuur van MDMA heeft namelijk een dioxy groep.
ps. Ik zeg natuurlijk niet dat het gezond zou moeten zijn, want dat zal het zeker niet.
Ik neem aan dat dit de stof is waar we het over hebben.
Bekijk bijlage 64682
Ik ben zeker niet bereid dit te bestellen of proberen. Ik heb geen interesse in cathionen buiten 3mmc of 4mmcIk heb even snel een zeer kort tripreport op Reddit opgezocht en daar zeggen mensen dat ze bijna niks voelen van deze stof als ze 200 milligram nemen.
Dus het lijkt erop dat 4-PMC nauwelijks actief is. Nog even links laten liggen dus. Want dat je nog niks voelt betekent niet dat het veilig zou zijn om nog meer te nemen dan 200 milligram.
Wat mij betreft voorlopig een red flag vanwege de gelijkenis met PMA.Nog even links laten liggen dus. Want dat je nog niks voelt betekent niet dat het veilig zou zijn om nog meer te nemen dan 200 milligram.
Kun je een naam opnoemen van een rc die wel klinkt alsof het goed voor je is?Ik vind de naam gewoon klinken als een stof die niet bepaald goed voor je kan zijn” pmc”
Als het over deze stof gaat, is de info die gegeven is door @CloudSurfer onjuist. De p staat dus voor phenyl en niet voor para, dus 4-phenylmethcathione.
Ja nee niet perse maar deze naam idk t schreeuwt naar mij gewoon”obscure chemical” ookal zou t dat niet zijn. Tis puur de combinatie van de letters en of cijfers. Bij de drug klasse Nbome denk ik t het zelfdeKun je een naam opnoemen van een rc die wel klinkt alsof het goed voor je is?
Mijn excuus, soms als je dieper gaat graven naar informatie wat op het normale internet niet echt te vinden is krijg je zulke kleine foutjes.Als het over deze stof gaat, is de info die gegeven is door @CloudSurfer onjuist. De p staat dus voor phenyl en niet voor para, dus 4-phenylmethcathione.
Ja de "para" refereert in dit geval aan een herhaling van de fenylgroep (waarvan de eerste al zit in het skelet van de cathinon).Mijn excuus, soms als je dieper gaat graven naar informatie wat op het normale internet niet echt te vinden is krijg je zulke kleine foutjes.
Ik heb gister de hele dag lopen brainstormen over hoe en wat, maar dat hou ik nog even voor mezelf.
Bij alle vendors die het verkopen, geven ook “1-para” aan, al zou ik niet weten hoe.
Over “1-phenyl” is er nog minder te vinden dan over “1-para”, vandaar dat ‘t allebei heeft gepulled.
Mijn excuus,