info nodig

Best drugs forum gebruikers,

hallo goede morgen, ik lig in bed en was op zoek naar info en hulp.

ik doe sinds kort elk weekend na gebruik van alcohol,cocaïne.
ik kan niet eens meer normaal,wat drinken,zonder te denken aan cocaine
en maak me daar best we zorgen over, af en toe voor t slapen gaat mijn hart te keer,en,vind t heel irritant. Ik werk,de hele week. Zwaar werk en,wil dan,lekker ontspannen. Maar benn dr helemaal klaar mee. Bm bang,dat,ik een lichte vorm van,verslaving heb. Heeft,iemand tips om,te verbeteren? Ik hoor,mensen,zeggen,ja, sterk,in,je,schoenen,staan
maar,dat,ben,ik, niet,helemaal. Wil,ook niks,tegen,mijn Ouders, zeggen,want,ze,hebben,mij gewaarschuwd. Sinds,ik,t do,ben,ik wel anders,naar,de,wereld gaan,kijken. Ik merk verandering
en,vrienden zeggen,t,ook,dat ik veranderd. I,need,soms,advice.

sorry voor,die, komma's. Komt,door mijn,telefoon.

gr
,en, alsvast,bednkt.

harry123

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook een tijdje gehad dat ik er elk weekend aan zat, ik had toen op een gegeven moment er gewoon geen geld meer voor, maar zie dat jij elke week werkt en dat dus niet voor jou op gaat.

Zeg het anders tegen je vrienden dat je er mee wil stoppen en dat jeje zorgen maakt, zij kunnen je helpen door te zetten! En als je erover gaat liegen tegen je vrienden (heb ik ook gedaan) dan weet je dat je echt moet stoppen!

Stop er gewoon mee, ik webs je er heel veel succes mee en hoop dat je hier wat aan hebt, grtz

DevilWish

Newbie
Dat heeft iedereen zo'n beetje met coke volgens mij, je denkt er aan als je drinkt de meeste denken er aan als de eerste lijntje al op is. Wat ik je kan aanraden is even volledig van afblijven en erna als je sterke karakter hebt kan je het weer ff doen en weer ff laten :wink: Het is me gelukt na 1 maand redelijk veel gebruik te stoppen volledig en het was moeilijk zeker, maar het ging - denk zo, ik heb geen geld voor da spul of ik kan het van niemand regelen ook al is het niet zo, bedenk uw eigen dingen wat u daar van kan laten afblijven :wink: Dat lukt. Succes :wave:

MarkD

Experimenterende gebruiker
Ik heb het zelf ook een tijdje met speed gehad, eerst elk weekend eraan, toen wel eens wat vaker doordeweeks, toen werd ik ontslagen en heb ik het zo'n 3 weken lang ongeveer elke dag gebruikt, lijkt misschien niet heel lang maar je kunt beter nu ermee stoppen dan over een paar maand ofzo, want dan word het sowieso veel moeilijker want je kan er heel makkelijk aan verslaafd raken. Ik heb het nu al zo'n maandje niet gedaan, en wacht denk ik nog ff een maandje voordat ik weer eens speed ga doen, en dan zorg ik gewoon dat ik genoeg heb voor een nacht, maar ook niet meer, want als ik dat spul overhoud is het voor mij erg verleidelijk om het veel vaker te doen.

Probeer geluk uit jezelf te halen, zoek andere manieren van ontspanning, lezen, films kijken, mediteren, of andere dingen doen die jij fijn vind, rook desnoods een jointje om je te ontspannen. Als ik jou was zou ik gewoon ff een tijd geen coke doen, lijkt misschien lastig nu, eerste dagen denk je er misschien nog veel aan maar daarna word dat gevoel echt wel minder, had ik ook. Zeg ook tegen vrienden dat je wilt stoppen, en wees eerlijk tegen ze als je toch weer eens hebt gebruikt. Succes ermee man!

Bovenaan