Info combinaties gevraagd

Gabbertje

Wijs gebruiker
Olla,

2 vrienden en ik hebben afgesproken om aankomende zaterdag een leuk avondje te houden.

Nu gaat de ene alleen aan XTC. Maar gaan een andere vriend en ik combineren.

Ik ga xtc (MDMA) en LSD combineren. Heb ook xtc en 2cb gecombineerd en dat Vond Ik geweldig. Dus ben ook erg benieuwd naar deze combinatie.

Een maatje van me gaat LSD combineren met 2cb.

Nu zou ik graag voor deze combinaties tips willen kwa dosering en het in nemen van elke soort.

Weet zelf niet zo goed wat ik moet doen. Dus jullie hulp is welkom :)

Extra maar nutteloze toevoeging: In mijn vrienden groep doen we vaak allemaal wat anders. Dat pakt altijd veel leuker uit dan dat je hetzelfde doet. :tongueout:

-HardcoreGabber:stoned:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ben niet zo thuis in combi's maar lsd en 2cb samen? Is dat niet beide net zoiets? Natuurlijk niet hetzelfde qua soort of specifieke werking maar beide ga je van "trippen".
Ooit als ik eerst eens 2cb heb geprobeerd en het bevalt heb ik interesse in een nexus flip. 2cb en xtc. Schijnt geweldig te zijn!

Gabbertje

Wijs gebruiker
Ik ben niet zo thuis in combi's maar lsd en 2cb samen? Is dat niet beide net zoiets? Natuurlijk niet hetzelfde qua soort of specifieke werking maar beide ga je van "trippen".
Ooit als ik eerst eens 2cb heb geprobeerd en het bevalt heb ik interesse in een nexus flip. 2cb en xtc. Schijnt geweldig te zijn!
Klopt het is ook echt geweldig. Zeker een aanrader!

Maar we hadden van wat mensen gehoord dat 2cb en LSD toch wel een vette ervaring is. Dus dat wordt dan ook meteen getest.:tearsofjoy:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb ervaring met 1 mislukte candyflip ja. :wink:

Het schijnt dat je het best exact 4 uren na inname van de lsd de mdma kunt innemen. Wat ik fout deed was in verhouding te weinig lsd nemen (of teveel mdma...). Ik ga het nog eens een keer proberen en ben dan van plan een hele zegel (100 mics ald-52) met ongeveer 50 - 75 mg mdma te nemen. Eerste keer was met ik schat een dikke 50 mics lsd (crappy zegels waren dat) en zo'n 50 mg mdma.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Exact na 4 uur de XTC nemen inderdaad. Dan weet je echt niet wat je overkomt!
Mijn allerbeste, meest geweldige candyflip was met zo'n 150 ug LSD en na 4 uur zo'n 110 mg XTC. Merkte wel dat de XTC echt insloeg als een bom (op een positieve manier) maar ideaal gezien zou een wat lagere dosering XTC beter zijn geweest.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Een maatje van m ging 2cb en lsd doen. Ben nieuwsgierig.
De gene die 2cb en LSD zou doen was volkomen van de wereld. Hij begon later dan ons ivb met werk. En heeft tegen al onze advies en waarschuwingen binnen 3 uur tijd 1 zegel, 40mg 2cb genomen en nog 250 mg xtc.

Heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo van de wereld was. Maar het was duidelijk dat hij de tijd van zen leven had hahaha.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
De gene die 2cb en LSD zou doen was volkomen van de wereld. Hij begon later dan ons ivb met werk. En heeft tegen al onze advies en waarschuwingen binnen 3 uur tijd 1 zegel, 40mg 2cb genomen en nog 250 mg xtc.

Heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo van de wereld was. Maar het was duidelijk dat hij de tijd van zen leven had hahaha.
Jammer dat het dus niet gelukt is zeg maar. Om het echte gevoel te leren kennen van lsd met 2cb.

Acidfreakx

Belezen gebruiker
Een lage dosis Acid met DMT is ook echt magnifiek gewoon, alle poorten worden onmiddellijk open gegooid en kan echt zorgen voor serieuze spirituele ervaringen. Ket en Acid is ook fantastisch :)

Bovenaan