In je eentje MDMA

Octogonapus

Belezen gebruiker
Ik heb hier nog wat kristalletjes liggen, en aangezien ik van het uitproberen ben vroeg ik me af hoe het is als je het in je eentje doet, gewoon op je kamer ofzo.

heb het tot nu toe vooral op feestjes gedaan, en een paar keer thuis/tuin met minstens 3-4 mensen.

Dus wat zijn jullie ervaringen?
Is het de moeite waard?

Elfquest

Bewuste gebruiker
Kan best fijn zijn, maar de kans is wel groot dat je ineens heel veel zin krijgt om met andere mensen te praten, knuffelen etc.. en wat doe je dan? Naar de buren? :grin:

Aalpoepert

Badass junkie
Niet doen, je gaat je eenzaam voelen. Je moet minstens 1 iemand om je heen hebben om te knuffelen of lullen.

Zou anders zonde zijn van je mdma

Octogonapus

Belezen gebruiker
Aalpoepert zei:
Niet doen, je gaat je eenzaam voelen. Je moet minstens 1 iemand om je heen hebben om te knuffelen of lullen.

Zou anders zonde zijn van je mdma

hmm ja daar was ik al bang voor.

vind eigenlijk altijd een van de leukste dinge als niemand wat zegt en je ziet iedereen alleen glimlache en grinnike terwijl ze op de bank ligge of gewoon op de grond dus kan me goed voorstellen dat als ik thuis zit met mijn teddybeer dat ik daar geen genoegen mee neem

KoxBox

Badass junkie
Bwa, heb ik geen problemen mee. Ik kan me prima vermaken op m'n eentje en als ik echt nood heb aan nutteloze gesprekken heb ik altijd DF of msn nog. :smoke:

Kan elke drug gewoon perfect alleen gebruiken. Ik vermaak me sowieso wel.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik vind het wel erg prettig hoor... soort privé feesje waar je lekker kunt relaxen enje hoeft met niemand rekening te houden.

Lwbnjio

Experimenterende gebruiker
Toen ik het voor de eerste keer had gedaan leek het me heeel vet, nooit gedaan.. zal er ook wel niet meer van komen in de nabije toekomst..

taeknic

Belezen gebruiker
Alleen lijkt me niet zo heel geweldig, vooral om het sociale aspect,
lijkt me wel mooi om thuis een keer te doen met m'n vriendin o.i.d.

Immo

Badass junkie
Lijkt me prima te doen alleen, maar met meerdere mensen is het natuurlijk een stuk leuker.

Maykel1986

Experimenterende gebruiker
denk dat je het lekker zelf moet weten....

er zijn al redenen genoemd om het wel en om het niet alleen te doen.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik heb het eigenlijk nog nooit alleen gedaan en dat zal er ook niet snel van komen.
Ik vind het een sociale drug en zonde om het een keer uit te proberen :)

Cole

Belezen gebruiker
Ik heb het een tijdje dagelijks gedaan op mn eentje, en als je muziek op hebt staan, is het echt wel nice. Maar eigenlijk is het zonde ja, wat zowel mdma als coke op je eentje draait vaak uit op uren rukken en dan is het uitgewerkt en ben je nog niet klaargekomen en heb je er niets aan gehad héhéhé

langeman

Bewuste gebruiker
Ik weet niet wat meer zonde is.... dagelijks X doen of het in je eentje doen.
Mwah, eigenlijk weet ík het wel...

sjoerd101

Belezen gebruiker
Cole zei:
Maar eigenlijk is het zonde ja, wat zowel mdma als coke op je eentje draait vaak uit op uren rukken en dan is het uitgewerkt en ben je nog niet klaargekomen en heb je er niets aan gehad héhéhé

WTF dit is wel het laatste waar ik behoefte aan heb op coke of mdma! , en het draait ook op niets uit idd.
Met speed of 2cb is t een ander verhaal..

cropp

Badass junkie
Ik heb nooit echt alleen getript, maar ben wel halverwege een pilletje naar huis gegaan, daar lekker verder zitten spacen en ik heb mezelf altijd vermaakt.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Eigenlijk kom je er alleen achter door het gewoon een keer te proberen.

In het slechtste geval bevalt het je waarschijnlijk niet omdat je je verveelt vanwege het sociale aspect van de drug, maar als je je goed alleen kunt vermaken zal het geen probleem zijn.

DubDub

Newbie
hmm hmm zoals iedereen al ongeveer zegt; je hebt zin om tegen mensen te praten.
Ik heb het ook een keer als enige xtc gedaan er waren wel 2 mensen bij, vooral als je het net neemt en opkomt dan wil je ( iig ik ) iemand erbij. Verder kon ik me prima alleen vermaken, met heerlijke muziek en 2 boxen tegen me oren aan haha.

Tufnut

Badass junkie
In je eentje kan wel leuk zijn, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar gebruik met gezelschap. Liefst gezelschap dat zelf ook gebruikt.
Als dat niet voorhanden is, kan ik me goed voorstellen dat je het alleen doet. Voor het sociale aspect kun je altijd op een chat gaan zitten of zoiets. En ook blowen wordt er niet minder om...., sterker nog je hoeft je joint ook niet te delen :stoned:

Tufnut

Badass junkie
Dat scheelt inderdaad. Maar nogmaals, alleen is anders dan samen. Als je er bewust voor kiest is het niet beter of slechter eigenlijk.

Groenekruis

Bewuste gebruiker
meestal doe ik ook met vrienden maar af en toe als je al van te voore in je hooft denkt, ik wil eventjes rust van alles om je heen, dan zal ik aan raden om alleen te gaan doen, en als je daarna toch behoefte hebt om te praten zoek je iemand op het Drugforum op ( srry tufnut daarvoor:P ) zoals ik al zei, ik doe meestal ook met vrienden het is fijner want als er wat mis gaat ( je weet het maar nooit) is er altijd iemand bij je Die je vertrouwd en je dus kan helpen. vooral bij hogere dosis

Bovenaan