in de pis

flash kieke

Wijs gebruiker
Ik moet om de 2dage pis test doen van een instelling dat ik verlopig zit. Zouen ze dat zien in de pis als ik ketamine en ghb heb gebruikt?

En zo ja, onder welke drug valt dat dan.bv dat mdma en speed getest wordt onder amfetamine.

:wave:

slunse

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
:confused:

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)

als je enige ervaring met flash kieke hebt weet je dat je zijn gebruik allesbehalve verantwoord kan noemen en zoals zommes al zei, als ie in een instelling zit, wat misschien enige hoop is voor hem, en ze controleren hem om de twee dagen (dus veronderstel ik dat het door drugs is dat ie binnenzit), dan vind ik het zo debiel als een ei dat ie hier komt vragen wat ie nog stiekem kan gebruiken. een normale mens komt tot inzicht dat ie op het verkeerde pad geraakt is, en dat het een kans is om een nieuwe weg in te slaan. als je zo'n gevolgen van je druggebruik negeert ben je gewoon idioot.

slunse

Bewuste gebruiker
als hij het hier op het forum gooit mag iedereen er over oordelen, anders da je toch niet verkondigen dat je in een instelling zit?

matthijs

Badass junkie
Maar het ging er niet om dat hij naar een instelling moest. Het ging erom of Keta en GHB in zijn pis terug waren te vinden.

slunse

Bewuste gebruiker
ja uiteraard ik bedoel maar, als hij niet wou dat daarover reacties komen kon hij dat gedeelte van z'n zin ook weglaten en gewoon de pis vraag stellen.
vind het alleen nogal opzichtig

Mindless1985

Badass junkie
Het is gewoon dom om te doen. Je zit daar voor een reden, en die reden is waarschijnlijk je ouders. En als het per ongeluk wel fout gaat? Dan heb je nog veel meer gezeik en hoef je waarschijnlijk niet eens meer thuis te komen.

zommes

Badass junkie
matthijs zei:
Maar dan lijkt het me alsnog niet dat wij daarover moeten/mogen oordelen.

Hmm, het was niet echt een oordeel. Sowieso vind ik het wel goed dat als iemand met iets onverantwoords aan komt zetten dat er hier dan wordt geadviseerd dat niet te doen.

flash kieke

Wijs gebruiker
slunse zei:
Saivy zei:
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
:confused:

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)

als je enige ervaring met flash kieke hebt weet je dat je zijn gebruik allesbehalve verantwoord kan noemen en zoals zommes al zei, als ie in een instelling zit, wat misschien enige hoop is voor hem, en ze controleren hem om de twee dagen (dus veronderstel ik dat het door drugs is dat ie binnenzit), dan vind ik het zo debiel als een ei dat ie hier komt vragen wat ie nog stiekem kan gebruiken. een normale mens komt tot inzicht dat ie op het verkeerde pad geraakt is, en dat het een kans is om een nieuwe weg in te slaan. als je zo'n gevolgen van je druggebruik negeert ben je gewoon idioot.

Ik zit daar niet voor druggebruik, maar voor handel en medeplicht bij diefstal met geweld.Iedereen moet daar om de 2dage plastest doen,en zijn weinig jongens die daar drugs gebruiken.
En over mijn gebruik gesproken,ik neem al lang niet meer zoveel als vroeger en ben verstandiger geworden.En ermee wat kan jou dat schelen als ik nu een misbruiker ben of een gewone gebruiker?

ik vind dat je hem gewoon in zijn waarde moet laten iedereen hier gebruikt wel wat en ik vind mensen in een instelling kunnen het net zo goed gebruiken ook al hebben ze meer risico:wink:

ps het antwoordt dat zijn ouders hem miss niet meer willen zien vind ik ronduit lomp vanwege het feit dat wanneer je door je ouders naar het ziekenhuis wordt gebracht om je te laten testen je net zoveel kans heb je ouders te verliesen aan de drugs ligt aan de ouders niet aan de gebruiker

ik vind dat je op een forum over drugs geen mensen moet gaan vertellen of ze nu wel of niet mogen gebruiken terwijl je het wss ook doet en miss zelfs wel meer:wink:

maja das mijn mening

zommes

Badass junkie
ex-ex-user zei:
ik vind dat je op een forum over drugs geen mensen moet gaan vertellen of ze nu wel of niet mogen gebruiken terwijl je het wss ook doet en miss zelfs wel meer:wink:

Nou, ik vind dat je op een forum tegen elkaar mag zeggen wat je wilt, zolang je het mede-lid natuurlijk in zijn waarde laat. Dat deed slunse ook gewoon. Het is veel irritanter als opeens iedereen behalve degene waartegen hij het heeft zich er mee gaat bemoeien.

Flash-Kieke heeft nu ook gewoon heel normaal gereageerd en uitgelegd hoe de situatie is, dus is het voor iedereen duidelijk en is er dus nooit een probleem geweest.

cobhc

Belezen gebruiker
het kan ook zijn dat deze jongen in een apz zit daar zat ik ook omdat ik problemen met mijn moeder had en daar zaten mensen die ook elke dag drugstest moessten doen ( meeste waren 14 15 ) en daar testen ze dus iedereen behalve mensen die niet depressief of psychotisch zijn

en ohja ghb is een lichaams eigen stof dus het is erg moeilijk op te sporen omdat het lichaam het zelf aanmaakt dus : ) als je flink op het verkeerde pad wil .. koop een liter fles dan heb je genoeg voor heel je tijd dat je daar zit ..

maarja ik raad zowieso alle drugs af ..

Bovenaan