immuun voor paddo's?

Goed, wij hopen hier een bruikbaar antwoord op te krijgen...

Dit is het probleem: wij hebben anderhalve week geleden voor het eerst paddo's genomen. De spanning was te snijden, we waren positief zenuwachtig, we hadden er echt ontzettend veel zin in.
Het waren verse kaalkopjes en volgens de verkopen vrij heftig.

Er gebeurde niets.

We hebben alles volgens 'de regels' gedaan en voelde niet eens een soort van stonedheid.

Anderhalve week later (vanavond) hebben wij een nieuwe poging gewaagd. We hebben namelijk van de verkoper gedroogde hawaiiaanse paddo's gekregen, die dus nog heftiger schijnen te zijn en zelfs illegaal zijn.

Er gebeurt niets.

Hoe kan dit????
Het is echt vrij frustrerend!!! We willen graag the doors of perception openen, maar het werkt gewoon niet. Dit is toch bizar.
Weet iemand hoe dit kan?

ps. Nee, we hebben niets gegeten, geen zoete dingen gehad, niet veel gedronken en ga zo maar door.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dat het de eerste keer niet werkte is wel vreemd.. heb je de week ervoor geen lsd/lsa genomen?
Mischien moet je is proberen om bij een andere smartshop te gaan kopen, mischien dat het daaraan ligt.

dat het de 2e keer niet werkte bij jullie is logisch, je moet minimaal 2 weken ertussen laten zitten (het best is een maand of meer) en in die tussentijd veel fruit eten, dat helpt bij de afbraak van de stof in je lichaam.
En voor de duidelijkheid; hawaaiaanse paddo's zijn niet illegaal, het enigste illegale is dat de paddo's gedroogd zijn. Ze zijn dan niet heftiger als verse hawaaiaanse als je ze in normaal doosje koopt bij de smartshop, er zit dan gewoon minder in qua gewicht.

Succes met de volgende poging, het is het zeker waard!

Nee, we bedoelden met illegaal dat het gedroogde hawaiiaanse zijn.

Maar dan als nog: hoe kan het dan dat het de eerste keer niet werkte?

En nog iets voor de ander: ondanks dat we heel duidelijk hebben gevraagd of we genoeg voor ons tweeen hadden, zelfs al zou het niet genoeg zijn, dan zouden we toch iets moeten voelen? We hebben het immers op een lege maag naar binnen gewerkt...

En we hebben overigens geen lsd of iets dergelijks gehad die week daarvoor.

Maar wij denken niet dat we het de tweede keer niet hebben gevoeld doordat we het anderhalve week daarvoor ook hebben genomen, want we denken dat de stoffen op een of andere manier niet zijn binnengekomen of iets dergelijks...

We begrijpen het nog steeds niet!

bandicoot

Experimenterende gebruiker
aangezien je gedroogde hebt gekocht was dit niet in een smartshop neem ik aan ..

koop eens gewoon een portie hawaiaanse in een smartshop
, als dit niet werkt , tja verhuur je lichaam dan aan de wetenschap ? :mrgreen:

Jaimie

Belezen gebruiker
Goh,ik heb toch al gehad dat ik van een portie columbiaanse en van een portie golden teachers weinig voelde,dus van een halve portie voel ik mss heel lichtjes iets dusja,mss weeg je gewoon veel.

Verkopers proberen altijd voorzichtig te zijn,mss dat je maar een halve portie had + veel weegt + nog een beetje tolerantie

Doerak

Bewuste gebruiker
Kaalkopjes zijn visueel niet zo heel sterk. Als je een paar keer hebt getript kun je eigenlijk meer met minder en kun je ook beter onderscheid maken tussen de verschillende aspecten van je trip en het verschil met andere trips. Dat is althans hoe ik het zelf ervaar. Kaalkopjes zijn relaxt als je heel rustig wil chillen. Je moet het qua dosering natuurlijk niet gaan overdrijven, want dan ga je wellicht alsnog kabouters zien. Niet dat ik dat erg vind... :) Your results may vary.

Enkele tips:

1) Wacht een paar weken voordat je weer paddo's neemt. 2 weken minimaal is, zoals eerder gezegd, aan te raden. Hoe langer hoe beter.

2) Probeer de volgende keer een andere smartshop. Soms is een lading paddenstoelen minder sterk dan andere, dat kan.

3) Ontbijt niet voor je trip; eet uberhaubt niets voor je trip. Je laatste maaltijd voor je trip is het avondeten van de dag ervoor.

4) Drink alleen water of dranken zonder energieboosters als suiker of caffeine.

5) Ga op een prikkelende plek zitten. In mijn ervaring is dat de natuur, bijv. een bos met weinig bezoekers of plekken waar je ongestoord kunt zitten. De slechtste plek waar je naar mijn idee kunt zitten is thuis. Die plaats ken je te goed en verhoud je je over te geven aan de trip.

Misschien helpt het, misschien niet. Het bovenstaande heb ik altijd toegepast en ik heb altijd hevig getript op paddenstoelen. Het is het proberen waard.

paupie

Bewuste gebruiker
heel vreemd, maar hoeveel heb je dan ingenomen? En dat van die tweede keer is ook vreemd. Want ik heb een keer maar 1 week tussen 2 trips gehad en toen tripte ik hem de 2de keer ook. Wel iets minder hard, maar zeker nog wel goed.

Marieke

Experimenterende gebruiker
Ik merk ook vrij weinig van paddo's. De eerste keer had ik maar een halve portie, en toen ik er wiet bij rookte werd het meer een versterkt gevoel van stoned zijn. De tweede keer een hele portie verse mexicaantjes waar ik helemaal niks van heb gemerkt (had toen wel twee dagen van te voren xtc gehad, maar dat zou niet uit moeten maken).
Anders probeer eens truffels, bij mij werkt dat ook veel beter

Bovenaan