Ik zie sterretjhussss ...

metlafreack

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat de tatouëur(als je het zo schrijft) hier niets aan kon doen. Ik denk dat ze dit wel degenlijk wou, want als je voelt dat hij er meerdere zet(hij heeft aan haar kin beziggezeten en ze wou er aan haar oog 3 hebben, dan lijkt het mij onmogenlijk dat ze dit niet door had. En dan kon ze nog altijd hem van haar afslaan of gewoon opstaan. Ik snap dit echt niet, maar dit is volgens mij gewoon door de reacktie van haar vader. Heb momenteel wel medeleiden met de persoon die de tatoe's heeft neergezet en hoop dat hij hiervoor niet vervolgd word. Al lijkt me de kans zeer klein dat dit ook zo zal zijn.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
laseren doet behoorlijk pijn en is geen verbetering want je blijft het zien ....

ze kan maar beter een donorhuid gaan zoeken. :wave:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Sjezus.. Alsof je niet voelt dat die man heel ergens anders aan het tatoeëren is. Klinkt als een enorm bullshit 'achteraf toch maar spijt' verhaal..

shokora

Wijs gebruiker
Het lijkt me inderdaad sterk dat je niet voelt dat iemand je hele gezicht aan het tattoeren is als je alleen 3 stipjes naast je linkeroog wil...

Ik vind het er overigens best cool uit zien : D

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn

Zoiets denk je niet, zoiets weet je anders is het nooit gebeurt.

ExceptionalInsight zei:
0penmindeD zei:
^^ Altijd nog wel :tearsofjoy:
Altijd. Elke keer als hij in mn arm aan het boren is, zoemend geluid me gek maakt en de bloedspetters me om de oren vliegen, val ik in slaap.

Dat zoemend geluid alleen is al genoeg

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik zou er wel wat voor over hebben om in slaap te mogen vallen tijdens de helse pijn van die super stressende naald....

:(

zoveel kut pijn heb ik nog nooit meegemaakt.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Kimberley Vlaeminck domineert al enkele dagen de binnen- en buitenlandse media met haar opmerkelijke verhaal. Het 18-jarige meisje beweert dat een tatoeëerder 56 sterren op haar gezicht aanbracht, terwijl ze er drie had gevraagd.

Clint.be vindt het opmerkelijk dat marketingbureau Famous een dag nadat het nieuws bekend werd een website publiceerde waarop iedereen zijn eigen foto kan "kimberlizen". Famous werkte ook mee aan de lancering van MNM en bovendien heeft de zender een ster in zijn logo.

"Kimberley Vlaeminck is vrijdag te gast bij Peter Van de Veire en zal daar hopelijk de waarheid vertellen. Wat ik formeel kan bevestigen is dat het géén stunt is van de VRT", zegt woordvoerder Bjorn Verdoodt.

De oom van Kimberley Vlaeminck was donderdag al even te horen op MNM en verklaarde dat het meisje aan het hele verhaal zelfmoordneigingen heeft overgehouden.

Funky Monkey

Badass junkie
Ik las vandaag in de metro of spits dat ze er wel zelf om gevraagd had en er achteraf spijt van heeft gekregen. Verder heeft ze ook een baan aangeboden gekregen bij de concurrent van de tattoo shop waar ze de sterren heeft laten zetten puur om het hele media gebeuren er omheen.

Eigen schuld dikke bult dus! :beer:

Vigilante

Wijs gebruiker
Lijkt een beetje op die ghb-in-drankje-verhalen.

Eerst veel nemen en als het dan niet bevalt zeggen dat het iemand anders zn schuld is.

KoxBox

Badass junkie
Flaffie zei:
http://www.nieuwsblad.be/video/videoPlayer.aspx?videoId=351664&cat=2&subcat=32

WTF

Kijk bij 1:49!

WTF
WTF
WTF!
what the fuck fuck!
Die hand! What the FUCK!!

Hahaha, spookhand.