Positieve effecten wegen bij grof gezegd een ras echte junk ook eigenlijk nog steeds zwaarder dan de negatieve.
Het veel of weinig gebruiken is ook voor ieder een andere hoeveelheid.
Als ik aan vrienden zou vragen of ze mn hoeveelheid gebruik misschien wat ongezond vinden zouden die zeggen oh nee joh valt best mee.
Zou ik dezelfde vraag aan een stel oude tantes vragen zouden ze waarschijnlijk achterover vallen van de schrik als je zegt dat je 5x per jaar een pilletje neemt en 3x per jaar een grammetje wegsnuift.
Dus
@OtherShore heeft best een goed punt hier.
Moet zeggen dat we vaak allen wel weten dat als iemand wat wil gaan uitproberen dit vaak toch wel gaat doen en je dan misschien beter een zo goed mogelijk advies te geven alleen het ik raad het af omdat word toch ergens in het achterhoofd geplaatst op zon moment.
Zou hierin dan ook de TSer een advies geven waarbij je je twijfels hebt of het wel handig is.
Opletten dat je dit niet doet wanneer je net extreem hebt gebruikt en doorgehaald.
Dat je dan beter kan wachten tot je alweer een poosje rond je dagelijks minimum speed gebruik zit en je goed in je vel zit.
En een trip kan altijd slecht vallen.
Een advies en een ervaring over wat te doen als dit gebeurd is dan iets waar je wat meer aan hebt.
Bij dit bericht krijg ik het gevoel dat je naar iets op zoek bent wat je dagelijks kunt gebruiken maar geen negatieve gevolgen van hebt. Want als je het niet vaak achter elkaar kan doen is dit jammer om de kater en niet omdat het om andere reden beter zo min mogelijk gebruikt zou moeten worden. Heb heel wat jaren oud en nieuw daarvoor gebruikt.
Dan mocht ik ff een keer gek doen.
Als ik dan bij het 1e bericht zie dat het voor de 1e keer is en meteen al 6 dagen is doorgegaan dan lijkt me dat dit je toch al bezorgt moest maken.
9 xtc en miauw gedeeld is dit alsnog 4 een halve pil en een halve gram.
Dit is eigenlijk gewoon extreem en als ik dat zelf zou doen zou je me volgens mij trillend in de goot terugvinden.
ik zou lekker overal mee stoppen zolang je in hoeveelheden begint waar zelfs iemand die al jaren een dagelijkse verslaving ermee heeft moeite mee zou kunnen hebben.
Ik heb (toen gebruikte ik al dagelijks) speed doseringen gedaan van 0.20 per 24 uur. Maakte ik smorgens een paar kleine lijnen van maar uiteindelijk word het meer door je tolerantie of omdat je je rot voelt en dat weer niet wilt voelen.
Emotioneel / boos / verdriet en dergelijke zijn de 1e veranderingen die je dan nu ervaart maar zullen steeds meer dingen bij komen. Altijd wat vlak en afwezig zijn geen plezier meer uit dingen halen zeker niet als je niet gebruikt hebt waardoor je mogelijk steeds dieper zakt depressies
Psychozes gekke tics tand bederf tintelingen hartklachten je loopt met elke gram/pil een extra risico.
Ik zit momenteel op minimaal een half gram speed per dag. Soms meer maar eigenlijk nooit meer minder.
Sinds ik mn hoeveelheid naar dit niveau heb moeten brengen om er nog "profijt" van te hebben, heb ik meer last van:
Het super heet hebben en zweten soort opvliegers - oververhitting.
In mezelf gekeerd zijn het allemaal niet meer kunnen volgen.
Trillen benen en armen trillen eigenlijk altijd redelijk heftig. Ik kan savonds geen jointje meer dicht draaien of klein priegelwerkje zelfs een rits dichtdoen kost moeite op zon moment.
Ben vergeetachtig geworden.
Lijk af en toe wel dement.
Last van mn kaken omdat ik ze altijd en eeuwig op elkaar klem.
duizelig beetje gedesorienteerd zijn.
dit is nog maar klein stukje van de nagatieve gevolgen.
Wens je iig alle goeds toe voor de toekomst.