Ik voel niks

Haarsteeg1

Experimenterende gebruiker
hallo

Ik heb nu ongeveer twee en een half uur gelede lsd gepakt. Het is me eerste keer en heb een halve zegel gepakt volgens de dealer zat er op 1 hele zegel 220uq. Dat heb ik dus soort van 110uq gepakt. Ik weet dat het vaak niet goed verdeeld is maar me vriend die de andere helft heeft gepakt voelt niks. Wat kan er aan de hand zijn?

Rebell

Wijs gebruiker
Soms duurt het wel 2 uur voor dat hij een beetje begint.
Als de zegels niet goed zijn verpakt vliegen de dotjes zo de lucht in en zijn de zegeltjes niks meer waard.
Zaten ze in folie verpakt?

Of zit je nu dik te trippen :tongueclosed:

Haha dit verhaal ken ik nog wel.
Denkend dat er niets tot weinig gebeurt en dan ben zit je er al lekker in.

Mijn advies aan anderen: als je dit herkent, geef het toch nog even wat meer tijd.
En ga nooit bijnemen!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nooit meer wat gehoord zat na 3 uur dik te trippen!
Hahaha

Zou dat kunnen, drie uur later? Heb persoonlijk eigenlijk nog nooit meegemaakt dat LSD niet binnen een uur, op microdosishoeveelheid binnen maximaal anderhalf uur werkt. Na tweeënhalf uur afwachten zonder duidelijke verandering zou ik me toch ook wel serieus zorgen gaan maken. :wink:

Rebell

Wijs gebruiker
Zou dat kunnen, drie uur later? Heb persoonlijk eigenlijk nog nooit meegemaakt dat LSD niet binnen een uur, op microdosishoeveelheid binnen maximaal anderhalf uur werkt. Na tweeënhalf uur afwachten zonder duidelijke verandering zou ik me toch ook wel serieus zorgen gaan maken. :wink:

Een keertje gehad dat hij na 2 en half uur niet werkte. Dacht dat de zegels niet meer goed waren. En toen kwam die ineens.
Normaal altijd na een uurtje of anderhalf.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Bij mij duurde het de eerste keer ook ruim 2 uur, misschien zelfs wel 2,5. Maar ik nam ook altijd bijv. mijn mdma ver in voordat mijn vriend het pakt, omdat het bij mij zo lang duurde voor het werkte. Ben gewoon een beetje traag misschien lol. Ik wilde destijds met de LSD al bijpakken of 'maar 2CB gaan doen want dit is niets' en toen begon het spontaan rustig aan te werken ineens. Ik acht alleen in het verhaal van Haarsteeg1 (ik hoop niet dat dit het adres van deze persoon is :tearsofjoy:) het wel waarschijnlijk dat de zegels in werkelijkheid geen 220 waren, dus dat je dan allebei een stuk minder hebt gepakt dan 110 p.p. en misschien ook een wat milder effect dan vooraf verwacht, áls het al op kwam zetten na 2,5 uur nog. Ben wel benieuwd eigenlijk naar een follow up haha.

Bovenaan