Ik heb jullie hulp nodig!!!

sipan

Experimenterende gebruiker
Beste mensen

Ik heb een vraag:

Ik zoek me al een tijdje letterlijk dood, want ik ben opzoek naar Catha Edulis Forsk (khat). Het is 100% legal in Nederland, maar het lijkt (voor mij) ondvindbaar. Veel smartshops/koffieshops kennen het gewoon niet.
Terwijl mensen uit somalie lijken het met grote gemak gewoon kunnen vinden/kopen. (vers). Per week landen meerdere vliegtuigen vol verse khat Nederland binnen, zelf op internet stond dat in otterdam alleen al meerdere khat/qat-huizen gevestigd zijn.

Wie kan me aub aub vertellen waar ik deze 100% legaal en magische plant kan kopen?

Ik hoor het graag van jullie.

tramadol

sipan zei:
Beste mensen

Ik heb een vraag:

Ik zoek me al een tijdje letterlijk dood, want ik ben opzoek naar Catha Edulis Forsk (khat). Het is 100% legal in Nederland, maar het lijkt (voor mij) ondvindbaar. Veel smartshops/koffieshops kennen het gewoon niet.
Terwijl mensen uit somalie lijken het met grote gemak gewoon kunnen vinden/kopen. (vers). Per week landen meerdere vliegtuigen vol verse khat Nederland binnen, zelf op internet stond dat in otterdam alleen al meerdere khat/qat-huizen gevestigd zijn.

Wie kan me aub aub vertellen waar ik deze 100% legaal en magische plant kan kopen?

Ik hoor het graag van jullie.

Mot je soeke in otterdam.
Even aan belle en vrage heb je khat?. :P
Lukt dat niet even naar airport daar even vragen succes. :wave:

sipan

waar precies , rotterdam is groot, zoals ik aangegeven heb, heb ik begrepen dat er meerdere khat-huizen in rotterdam zijn,, iemand die precies weet waar ik zoeken moet?
plzzz

liquid state

Belezen gebruiker
Even om wat duidelijkheid te scheppen. Khat of qat is helemaal niet 100% legaal... Sterker nog deze drugs staat gewoon op de Opium Lijst en is daarmee noch gedoogd noch legaal. Dus zoals eerder gezegd.

Loop maar een rondje in Otterdam en dan zie je misschien wel iemand.

splifftail

Belezen gebruiker
Parkings nabij Schiphol-Asterdam zijn bekende vindplaats.... dan wel de Somaliers aanspreken, en niet de wat nerveuze mannen die een doos tissues nabij hebben. Die zoeken ander genot....

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
liquid state zei:
Even om wat duidelijkheid te scheppen. Khat of qat is helemaal niet 100% legaal... Sterker nog deze drugs staat gewoon op de Opium Lijst en is daarmee noch gedoogd noch legaal. Dus zoals eerder gezegd.
Niet helemaal waar, khat als plant is legaal en valt onder de warenwet. De werkzame stoffen in khat, cathinon en cathine staan echter in de opiumwet op lijst 1 (harddrugs) en zijn illegaal in Nederland.

Autsider

Belezen gebruiker
Het probleem met khat is dat het vers moet zijn, gedroogd doet het niets. En aangezien het uit afrika moet komen is het maar heel kort houdbaar, denk aan 2-5 dagen. Voor een smartshop is het dus geen interessant product. Sommige mensen kweken hier gewoon hun eigen planten maar echt geschikt is ons klimaat daar niet voor.

melvin7879

Newbie
en gevonden? ik weet dat het al lang is dat iemand gereageerd heeft maar bent benieuwd hoe makkelijk je die bladeren nou eigenlijk in handen krijg? kan je de effecten van khat vergelijken met al coke en xtc? maar dan waarschijnlijk minder sterke effecten.

R

Revolutionair

Gast
Nee ik heb vernomen dat hij nog in Otterdam rond loopt en op zoek is.

Bovenaan