iemand idee?

SoSSoS

Experimenterende gebruiker
heej ik heb weer is een avond niks te doen....
en ik vroeg me af zijn er ook dingen die je in huis heb waar je wat grappigs mee kan.
medicijnen enzo
kwa medicijnen heb ik bestwel veel thuis liggen.
iemand ideen.

ik heb zowiezo dit: (heb geen idee wat het alemaal is dus lag me niet uit:P)
berberine
weleda iscador
glucosamine
lamotrigine
levetiracetam
ibuprofen
diclofenac
hoestding met: lidocainehydrochloride, kaliumaluminiumsulfaat, propylhydroxybenzoaat
paracetemol
en denk nog wel wat andere dingen straks ff zoeken

SoSSoS

hoezo? er zijn mensen die hier verstand van hebben en mischien is er wel wat mee te beleven.
dxm is tog ook een medicijn en wordt ook voor de lol gebruikt

SoSSoS

heb al wel wat opgezocht.
maar niet echt iets gevonden wat nuttig is.
maar mijn vraag was ook.
kan je een beetje lol beleven van spullen die je gewoon thuis heb

DreamWeaver

Badass junkie
Niet echt. Er is vast wel lol mee te beleven, maar dan op dezelfde manier als dat lijmsnuiven leuk is. Makkelijk, er is een merkbaar effect maar erg ongezond en pauper. Dom dus. Echte dope regelen is beter dan impulsief je medicijnkastje plunderen omdat je naar de klote wilt gaan.

SoSSoS

is dit serieus.
wil nog wel blijven leven enzo.
maar schijnbaar staat dit een beetje stom zon vraag:P
najah jammer dan
maar van dat paracetemol hoeveel is dat dan:P:P

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Misschien ben ik wat oldfashioned..

Maar ik vind het zelf echt belachelijk dat ik betaal omdat jij geen normale drugs kan kopen en dus maar aan de pijnstillers gaat? Mensen betalen bakken met geld zodat pubertjes zoals jij zich lekker kunnen "laten gaan" op paracetamol.
Goed bezig man, misbruik maken van de zorg

SoSSoS

nou sorry.
ff voor de duidelijkheid ik betaal altijd me drugs.
en ik vraag 1x of er in me keukenkastje spullen liggen waarmee ik iets kan.
schijnbaar heb je het moeilijk met zon vraag :P
noujah dat ken ik ook niet ruike

DreamWeaver

Badass junkie
Paracetamol helpt alleen je lever naar de klote, daar ga je niks van voelen. Loop morgen eens langs de kruitvat voor wat Daro Retard capsules, haal alle capsules uit de strip, maak ze open, maal de inhoud fijn, stop ze terug in de capsules en neem ze in. Ik hoop dat je een kutervaring hebt en uit de buurt blijft van je medicijnkastje :wave: :kots:

speeseend

Wijs gebruiker
RosettA_StoneD zei:

Maar ik vind het zelf echt belachelijk dat ik betaal omdat jij geen normale drugs kan kopen en dus maar aan de pijnstillers gaat? Mensen betalen bakken met geld zodat pubertjes zoals jij zich lekker kunnen "laten gaan" op paracetamol.

Hey, ben ik even blij dat er nu eens een deskundig persoon naar voren stapt qua cijfertjes.

Gaarne even inzichtelijk maken, zo is het voor mij iets te oppervlakkig.

Groet,

De eend

Oh ja TS, Daro is natuurlijk iets wat zeker leuk lijkt.

SoSSoS

speeseend zei:
Oh ja TS, Daro is natuurlijk iets wat zeker leuk lijkt
iets wat leukt lijkt dus.
is het niet leuk.
sommige mensen zeggen dat het wel leuk is en andere weer niet.
van vin jij dan?

Ratty

Newbie
DreamWeaver zei:
Paracetamol helpt alleen je lever naar de klote, daar ga je niks van voelen.

Kleine correctie: een overdosis paracetamol veroorzaakt een blijvende leverbeschadiging en soms zelfs acuut leverfalen. Dat is geen leuke manier om de pijp uit te gaan en je voelt het wel degelijk...

Dextromethorphan (de hoestprikkeldemper in Darolan capsules) kan lekker zijn. Het kan er ook voor zorgen dat je met ernstige hartklachten het ziekenhuis in gaat...

Succes met de experimenten!

Ratty

Stylus

Belezen gebruiker
oke dan, als iedereen hier te beroerd is om een normale reactie te plaatsen...

kan niks op het lijstje vinden wat me wat zegt, alleen ibuprofen zegt me wat, is volgens mij een pijnstiller, maar heb geen idee of het leuke bijwerkingen heeft, dat za je zelf even moeten googlen

*edit

'Can you get high of ibuprofen?'

'No but you can DESTROY your kidneys by overdosing on it. I mean, destroy them for the rest of your life. Kidneys are one of those things that you ignore when they're working just right, but when they go into failure, without medical intervention you die within a few days. Ibuprofen is sold over the counter but that doesn't mean it's weak. Even people who take regular doses will have kidney damage if they take it over long periods of time.'

Sorry dude, verder kijken danmaar.

speeseend

Wijs gebruiker
beetje dimmen hé, blafbek :wink: Als je goed leest zie je adviezen genoeg. Maar dan moet je ze wel wíllen zien! Nogmaals, Daro is een middel wat iets van een ''positief'' effect geeft, in vergelijking met de andere middelen van zijn lijstje.

Verder denk ik dat het avondje van de topic-starter inmiddels voorbij is.

Gr.,

Eend

SoSSoS

haha ja is voorbij.
weet niet wat ik had verveelde me gewoon :P
maar tog bedankt voor de antwoorden
mvg

jasper

Wijs gebruiker
RosettA_StoneD zei:

?? wat is er nou mis met medicijnen nemen? het zijn pubertjes zoals jij die niet snappen dat medicijnen net zoals drugs neven effecten geven.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Lees mijn tripreport over DXM. Dat haal je in kruidvat voor 5,50 euro.
Je bent 6 uur echt goed scheef hoor :wink:.

Hay SOSSOS,

In je eerste berichtje lees ik dat je bored bent en d'r ff tussen uit wilt.
Eigenlijk heb ik meer vragen dan antwoorden, maakt niet uit.
Heb je last van epileptie, dan zou ik helemaal 3 keer uitkijken met experimenteren,
Ik zou persoonlijk, . . . als je weer zo'n avond hebt, het flesje hoestdrank leegdrinken en hopen op een roes. De rest is best listig, en d'r zit volgens mij niks bij waar je echt vrolijk van wordt. (misschien een paar ibuprofennetjes erbij). Heel gek, maar neusdruppels (niet in je lijstje) willen nog wel eens een kleine upper geven. Groeten van Api
(Zorg dat je voortaan een vette joint in huis hebt)

Bovenaan