Iemand ervaring met Synapsyl (Nootropic)?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heeft iemand een ervaring met deze nootropic/concentratie enhancer?

In dit artikel praten ze er erg positief over en zeggen ze dat het een van de beste nootropics is die ze ooit geprobeerd hebben. Om het zo te zeggen, "eentje die het dichtste bij het NZT gevoel zou moeten zitten".

http://secretbrain.com-update.xyz/synapsyl/

Als de hersenscan echt is ziet het er best veel belovend uit, any thoughts?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Nog nooit van gehoord. Klinkt interessant, alhoewel die website wellicht gewoon verkapte reclame is.

Fool

Badass junkie
Klinkt als bullshit, de hersenscan komt (volgens het plaatje) van "The Nottingham Clinical Trial Unit", maar onderaan de site staat dit.

Content Paid and Sponsored by: Synapsyl
THIS IS AN ADVERTISEMENT AND NOT AN ACTUAL NEWS ARTICLE, BLOG, OR CONSUMER PROTECTION UPDATE
**This page receives compensation for clicks on or purchase of products featured on this site.
Representations regarding the efficacy and safety of Synapsyl have not been evaluated by the Food and Drug Administration. The FDA only evaluates foods and drugs, not supplements like these products.

Dus dit product is nooit in trial geweest, dat plaatje hebben ze gewoon van deze site gejat.
http://drugabuse.com/is-there-a-cure-for-alcoholism/

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wat een ratten... Op zo'n manier je geld verdienen is toch wel heel onfatsoenlijik.

Weet iemand wat het echt is, hoeveel effect het echt heeft en wat de risico's zijn?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb ze twee weken geleden een mail gestuurd, of ze mij meer informatie over hun "onderzoek" konden toesturen en hoe het vergelijkbaar was met andere zuivere nootropics. Nog geen email gekregen dus zal wel onzin zijn, het gaat volgens mij om een mix van plantaardige boosters. Je ziet wel vaker dat die nootropics als wonder middelen worden geadverteerd. Echte oplichters :angry:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb er kort even naar gekeken wat voor wondermiddelen er dan in zouden zitten. Buiten dat je nog best even moet zoeken naar de inhoud, nooit een goed teken, bleek het een mengsel te zijn van een aantal veel voorkomende supplementen. Zij hebben natuurlijk de perfecte mix gevonden waardoor een paar matig effectieve supplementen in enen bijzonder effectief zou worden...

Bovenaan