Ice hasj, Groningen

Mindgamer

Badass junkie
Hasj genaamd: Ice, schijnt 22,- euro per gram kosten. Hoe kan ik er achter komen, waar ze die in Groningen verkopen, zonder dat ik alles langs moet gaan?

Sarz

Belezen gebruiker
Ice-o-lator bedoel je denk ik? Ik weet iig dat ze dat tegenwoordig bij de Zanzi in Utrecht hebben, maar denk dat je daar weinig aan hebt..

nicolai

Wijs gebruiker
je kan ook gewoon de eerste de beste shop in groningen instappen, en als ze het daar niet hebben vraag je waar ze het wel hebben

Jeroen83

Bewuste gebruiker
Ik ben zelf niks tegen gekomen in groningen sorry, en ik ging naar alle in het centrum zelf ( letterlijk alles binnen de 1e ringgracht). Maar ik ben er een paar maanden geleden uit vershuisd dus ik ben niet up to date :P

honingolie

Bewuste gebruiker
ice is lekkerrr.. SWIM maakt het zelf, be prepared to get knocked out :P (alhoewel, een klein beetje door je joint maakt je juist erg high, actief..)

wel beetje overpriced in shops, maarja wat niet, dankzij dit fijne huidige kabinet.

geox

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
ice is lekkerrr.. SWIM maakt het zelf, be prepared to get knocked out :P (alhoewel, een klein beetje door je joint maakt je juist erg high, actief..)

wel beetje overpriced in shops, maarja wat niet, dankzij dit fijne huidige kabinet.

Dat lijken wel kapotte koekjes jo :tongueout:
Dit moet toch nog geperst worden en dan gerijpt, of rook je het zo?

honingolie

Bewuste gebruiker
persen kan, hoeft niet. Tis kurkdroog en dan is het wat makkelijker om wat van die korrels door je joint te mixen.. :stoned:
En ja, minimaal 3 maanden curen is zeker aan te raden en ik probeer me hier dan ook aan te houden.. Het komt de smaak absoluut ten goede.

Mindgamer

Badass junkie
honingolie zei:
persen kan, hoeft niet. Tis kurkdroog en dan is het wat makkelijker om wat van die korrels door je joint te mixen.. :stoned:
En ja, minimaal 3 maanden curen is zeker aan te raden en ik probeer me hier dan ook aan te houden.. Het komt de smaak absoluut ten goede.
Dat klinkt verdomd goed! Kan ik eens een waterpijp, met je mee roken :stoned:

Paddoboy

Belezen gebruiker
22 € de gram :openmouth:
waar halen ze die verdomde woekerprijzen vandaan...
waar waren die tijden toen wiet nog 4€-5€ de gram was :(

Mindgamer

Badass junkie
Paddoboy zei:
22 € de gram :openmouth:
waar halen ze die verdomde woekerprijzen vandaan...
waar waren die tijden toen wiet nog 4€-5€ de gram was :(
Ja, maar dit wel extreem duur natuurlijk. Vandaar dat ik er ook interesse in heb. Ooit moet ik deze hasj roken! Desnoods ga ik naar Utrecht toe of zo.

De Lachende Paus (bij metrohalte Eendrachtsplein) in Rotterdam heeft ice- voorgedraaide voor 9 euro per stuk. Die zijn sterk joh........ :rock:

L

Lid 6909

Gast
Re: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=Ice hasj, Groningen

Klopt, Bubblegum wiet is ook chill

gtje

Bewuste gebruiker
vind je 22 euro al duur je hebt ice o lators die kosten een euro of 40 tot 50 per gram ...

in tillburg heb je de tourmalijn absoluut een van de beste shop van nederland alelen onderkent helaas ... daar hebben ze wiet !!! en hasj pfff voor ieder wat wils ...

voor 22 euro heb je daar royal nepal de sterkste hand gewonnen hasj die er maar bestaat op de wereld ...

wat dacht je van haze o lators trouwens .... er zit daar kniafval in verwerkt van dus een haze soort dit zijn langbloeiers ...de naam lang geeft al aan dat het ff duurt voor je wat hebt dit bepaalt al een groot gedeelte van de prijs ... daarna komt het ice o lator proces nog ...

wel idiot wat die ice kost ...snap trowuens niet dat er nog neit veel van dat spul in omloop is ??? als je plantjes hebt staan en je doet zelf iets met dat spul ...koop een bubble lator en binnen 20 minuten heb je je blokkie ... nou je is het door het de machine heen en ken je het zeefen door ene bol zeef .... dag erna kun je als het droog is het persen

wat wel apart is is dat er zo weinig controlle uitgevoerd word naar ice enzow ... ice o lators en andere cannabiz verwanten die meer dan 35% thc bevatten zijn namelijk verboden ...
daarom is hasjolie ook verboden ... dit is trowuens de crem de la creme en kost ongeveer 60 eruo als je ook daadwerkelijk de creme de la creme hebt !!!

dat zou je is moeten proberen :grin: zo high dat je er heerlijk vaag van word ... ik rook het heel af en toe maar kan je verzekeren als je een joint ( paar duppies per joint ) of 5 gerookt heb dat je niet eens meer weet hoe je thuis moet komen :grin:

TrippyShit

Badass junkie
22euro vind ik zelf te duur :P Kan ik leukere dingen van doen dan blowen.
Ik heb in amsterdam (volgensmij greenhouse maar weet k niet zeker meer) gewoon hasj van 65euro die gram gezien :openmouth: was zo'n coffeeshop waar allemaal foto's hingen welke beroemdheden er waren geweest. Snoop dogg, alicia keys etc etc :P Die zouden die hasj nog wel kopen denk ik. Maar 65euro dat gaat mij egt te fur.

Bovenaan