IC-26 (Methiodone) ?

hiimacid

Belezen gebruiker
Hallo allemaal.
Heeft iemand ervaring de IC-26 (methiodone) ?
Wat zijn de doseringen en de werkingsduur van dit ? Ik kon op internet geen andere informatie vinden dan dat het een opiaat was met een sterke werking.

Bedankt 🙏🏼👋🏻

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik las juist dat het vrij weinig voorstelt als je uit bent op een typische opioïderoes. 't Is misschien wat als je probeert af te kicken en je niet aan methadon kan komen of zo, maar voor recreatieve doeleinden is het niet interessant.

Dit is wat ChatGPT qua bronvermeldingen geeft:
Screenshot_20250726_065549_ChatGPT.jpg

Aangezien het te hydrofiel is om de bloedbreinbarrière te passeren, is het voor zo ver ik lees alleen effectief als je het direct in je ruggenmergvocht injecteert. Dit is waarom dat gevaarlijk is om te doen:
Screenshot_20250726_065754_ChatGPT.png

Ik zat letterlijk een paar dagen geleden zelf nog te asen op IC-26, maar de interesse was heel snel weg na even wat meer erover gelezen te hebben. Denk dat je deze beter kan overslaan.

hiimacid

Belezen gebruiker
Ik zat letterlijk een paar dagen geleden zelf nog te asen op IC-26, maar de interesse was heel snel weg na even wat meer erover gelezen te hebben. Denk dat je deze beter kan overslaan.
geweldig en snel antwoord, bedankt!

Ja oor Ik ga deze zeker overslaan.
Opioïden zijn niet mijn ding. 8-9 x kratom, 5-6 x tramadol, 3 x heroïne. Dit is mijn totale opioïdengebruik.

Toen ik zag dat er een ander legaal opiaat dan O-DSMT werd verkocht, was ik nieuwsgierig naar de effecten ervan. O-DSMT spreekt mij niet aan omdat het te veel op tramadol lijkt.
Ik dacht dat het leuk zou zijn om een opioïde te proberen die een euforisch effect heeft.

Oh, ja. Alle producten die werkten werden verboden, waardoor ik meer geïnteresseerd raakte in nieuwe ervaringen 😂

jam

Bewuste gebruiker
Van wat ik al van methiodone heb gelezen duurt het vrij lang, ik lees ook wel dat het effect niet heel interessant is.
Van wat hierboven staat over het toedienen weet ik niet zoveel, maar ik lees dat mensen het ook wel gewoon oraal nemen en dat het pas na 3u echt werkt.
Ben zelf ook aan het twijfelen, ik hou wel van kratom of opium, maar heb weinig ervaring met sterkere opiaten/opioïden, wat misschien ook maar beter is. Ik vind de pellets ook vrij hoog gedoseerd.

spacebilly

Belezen gebruiker
Ik heb sinds kort dit middel voor t eerst gebruikt. Ben kratom gewend en af en toe oxy recreatief. Neem dan 20-40mg. Ik had dit spul eerst gedoseerd op 30mg. Merkte niet zo veel. Daarna 100mg. En pfff, je wordt hier wel degelijk high van. T werkt ong na 30min tot een uur. Ik nam het smiddags rond 12. Ben na een paar uur euforisch tv kijken in slaap gevallen, daarna wakker geworden en nog steeds super high/verdoofd. Na een paar uur weer in slaap gevallen en dik 12 uur geslapen. Vergeleken met oxy is het veel meer sederend, ook werkt het zeker langer dan 12 uur. Tolerantie schiet wel door t dak voor mijn gevoel. Heb dit spul nu af en aan 2 weken gebruikt, laats wat oxy gehaald. Kon gewoon een hele strip van 10mg wegvreten, terwijl ik daarvoor bij 40mg al zat te nodden.

Doopiedo

Newbie
Ik ben al wat ouder en grijzer dan de meesten onder jullie en moet toegeven, ik heb een lange en intense ervaring gehad met heroïne, gevolgd door methadone. Nu is het zo dat ik op deze producten heel goed functioneerde. Mijn angsten waren niet langer verlammend en ik was in staat te relativeren, wat dan weer leidde tot functioneren. De enige reden waarom ik gestopt ben is de verslaving. Steeds plannen hoelang je toekomt, hoe je uurrooster eruitziet, of je kunt afspreken met vrienden of familie zonder af te kicken. Want afkick was een no go. Ondertussen werk ik niet meer en mijn medicatie (seroquel, efexor en een hele rits barbi's) biedt niet de innerlijke rust waar ik zo naar verlang. Vandaar mijn interesse in methiodone, IC-26, vrij verkrijgbaar. Ik ken het (nog) niet, maar volg graag jullie verhalen en ervaringen daarover. Grtz

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik las juist dat het vrij weinig voorstelt als je uit bent op een typische opioïderoes. 't Is misschien wat als je probeert af te kicken en je niet aan methadon kan komen of zo, maar voor recreatieve doeleinden is het niet interessant.

Dit is wat ChatGPT qua bronvermeldingen geeft:
Bekijk bijlage 66331

Aangezien het te hydrofiel is om de bloedbreinbarrière te passeren, is het voor zo ver ik lees alleen effectief als je het direct in je ruggenmergvocht injecteert. Dit is waarom dat gevaarlijk is om te doen:
Bekijk bijlage 66332

Ga je nou alles met gpt antwoorden whjahaha.... denk er even om dat wanneer je de vraag net anders stelt en of vraagt zijn eigen antwoord te controleren dat dan meer dan enkele keren je een heeeeeeel ander antwoord kan krijgen.... imho ... Gpt maakt wat dat betreft vaak fouten en heeft ook aannames en oordelen die je weg zou moeten filteren om tot een goed antwoord te komen die niet beladen is met een "mening".... Zo vroeg ik laatst over 2c-e-nboh maar alles was negatief maar toen ik vroeg om zijn antwoord anders te formulieren en er geen focus hoeft te liggen op preventie maar gewoon met feitelijk info komt... en toen kreeg ik echt een niet te vergelijken antwoord.... Weet, GPT weet zelf niet wat hij schrijft he :wink:

Laatst bewerkt:

hiimacid

Belezen gebruiker
Ik heb sinds kort dit middel voor t eerst gebruikt. Ben kratom gewend en af en toe oxy recreatief. Neem dan 20-40mg. Ik had dit spul eerst gedoseerd op 30mg. Merkte niet zo veel. Daarna 100mg. En pfff, je wordt hier wel degelijk high van. T werkt ong na 30min tot een uur. Ik nam het smiddags rond 12. Ben na een paar uur euforisch tv kijken in slaap gevallen, daarna wakker geworden en nog steeds super high/verdoofd. Na een paar uur weer in slaap gevallen en dik 12 uur geslapen. Vergeleken met oxy is het veel meer sederend, ook werkt het zeker langer dan 12 uur. Tolerantie schiet wel door t dak voor mijn gevoel. Heb dit spul nu af en aan 2 weken gebruikt, laats wat oxy gehaald. Kon gewoon een hele strip van 10mg wegvreten, terwijl ik daarvoor bij 40mg al zat te nodden.
Ja, de tripreport die ik las, maakten melding van soortgelijke ervaringen. Het is duidelijk krachtig en heeft een potentieel voor snelle verslaving. Maar het zou leuk kunnen zijn voor een lekker chille dag. Misschien probeer ik binnenkort 50 mg oraal. (Ik heb geen opioïdentolerantie.)

yuno

Newbie
Ga je nou alles met gpt antwoorden whjahaha.... denk er even om dat wanneer je de vraag net anders stelt en of vraagt zijn eigen antwoord te controleren dat dan meer dan enkele keren je een heeeeeeel ander antwoord kan krijgen.... imho ... Gpt maakt wat dat betreft vaak fouten en heeft ook aannames en oordelen die je weg zou moeten filteren om tot een goed antwoord te komen die niet beladen is met een "mening".... Zo vroeg ik laatst over 2c-e-nboh maar alles was negatief maar toen ik vroeg om zijn antwoord anders te formulieren en er geen focus hoeft te liggen op preventie maar gewoon met feitelijk info komt... en toen kreeg ik echt een niet te vergelijken antwoord.... Weet, GPT weet zelf niet wat hij schrijft he :wink:
idd, ik heb zojuist de stof en de omschrijving in chatgpt gezet met de vermelding erbij dat ik een objectief antwoord wil en dat ik zelf geen interesse heb in het gebruiken van de stof, waarop ik vervolgens dit overzicht kreeg wat zeker overeen lijkt te komen met bovenstaande ervaring:
IMG_1814.jpegIMG_1815.jpeg

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
idd, ik heb zojuist de stof en de omschrijving in chatgpt gezet met de vermelding erbij dat ik een objectief antwoord wil en dat ik zelf geen interesse heb in het gebruiken van de stof, waarop ik vervolgens dit overzicht kreeg wat zeker overeen lijkt te komen met bovenstaande ervaring:
Bekijk bijlage 66643Bekijk bijlage 66644
Het antwoord van ai's wordt inderdaad gauw heel anders en meer op feiten gebaseerd. Zo eindig ik altijd met graag onderzoeken met de huidige data met de datum erbij. De database van de gratis versie loopt namelijk op achter dus kan daardoor verkeerde antwoorden geven.

Heb trouwens het topic even verplaatst naar research chemicals. Het valt welenswaar onder opioides maar wel onder de groep RC's. En doe voorzichtig met dit spul en sowieso met opiaten/opioides... Het lijkt allemaal zo onschuldig maar geloof mij ajb dat dit bij verre onschuldig is... Opioides zijn sluipers die eerst ongevaarlijk lijken maar zodra je het gevaar ziet ben je eigenlijk al te laat....

Laatst bewerkt:
Bovenaan