Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik voel me heel de dag al beroerd en wou vanavond XTC gaan doen en had rond 7 uur s'avonds een ibuprofen van 400 mg ingenomen. Nu had ik een vraag kandat kwaad met een lage dosis (130 mg)
Ibuprofen kan maagbloedingen veroorzaken en in combinatie met XTC kan dit sneller gebeuren.
Ik denk, persoonlijk, dat je met een enkele dosis en al een tijdje voor het gebruik weinig risico zult lopen. De halfwaardetijd van ibuprofen is namelijk 2 uur, dat betekend dat als jij om 11 uur je pilletje naar binnen gooit er nog maar (1/2)^(4(aantal uur verschil)/2) = 1/4e van je eerste dosis in je lichaam zit, oftewel 100 milligram.
Ik zou een ziek gestel en drugs niet met elkaar combineren, als je lichamelijk al niet helemaal fit bent dan zal het enkel maar een extra aanslag zijn op je lijf.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.