blackminded
Newbie
Had vrijdag iets teveel gesnoven (een gram ongeveer) en werd helemaal hysterisch, ik dacht dat ik een hartaanval had (heet gevoel in mijn bovenlichaam, schoot erdoorheen, pijn in mijn linkerarm en borst, hartkloppingen, moeilijk kunnen ademhalen). Ben toen gekalmeerd met koude handdoeken in mijn nek en water over mijn polsen en toen ging het wel weer. Was wel aan het schreeuwen dat ik een hartaanval had etc. Toen ik eenmaal met de taxi bijna thuis was kreeg ik hetzelfde gevoel weer en toen is de taxi naar het ziekenhuis gereden. Eenmaal daar werd ik opnieuw hysterisch, dacht dat de dokters nepdokters waren etc. Had een hele droge mond, kon niet meer praten en heb die nacht geloof ik wel 8 liter water gedronken en zat voortdurend op de WC. Heb altijd wel een droge mond na coke maar dit keer heel extreem. De dokter heeft mijn bloeddruk opgemeten die was wel verhoogd maar niet buitensporig. En hij luisterde naar mijn hart maar daar was ook niets mis mee. Ik vraag me nu af wat dit geweest kan zijn, of het vaker voorkomt en wat de oorzaak is. Ik snuif namelijk wel vaker deze hoeveelheid maar dit had ik nooit gehad.