MentalFucked zei:Gewoon afslikken denk ik?
MentalFucked zei:Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
SmartieAndMe zei:Ik heb een onbekende chemische stof in mijn handen. Ik weet niet wat de risico's zijn en niet wat er precies kan gebeuren, gewoon maar inslikken?
Nee natuurlijk niet.
Je gaat toch niet een onbekende stof slikken als je weet dat het slikken van een onbekende stof misschien wel dodelijk kan zijn....
In het minst vervelende geval is het Alprazolam-pil. Hoe dan ook: ga naar een test-center toe alvorens je het in je hoofd haalt om het te gaan gebruiken.dc_rasta zei:een vriend van me zie dat die vorige week hulk had gedaan dit is schijnbaar een nieuwe versie van blue 69 heeft iemand van jullie hier ervaring mee of er iets over gehoord wat er allemaal in zit en het effect er van
MentalFucked zei:Hulk is hier op straat al een paar keer voorgevallen, 3-4 maanden terug.
Schijnt zeldzaam te zijn in België en Nederland en is een sterkere variant van MDMA.
Dit wordt niet in pil-vorm verkocht met bindmiddel, maar gewoon in een capsule als poeder.
Gewoon afslikken denk ik?
Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
Geen idee wat er in zit, maar je schijnt er heel woedend van te worden, groen uit te slaan en vervolgens uit je shirt te scheuren. Doe dus vooral niet je mooiste kleding aan :P.dc_rasta zei:of er iets over gehoord wat er allemaal in zit en het effect er van
SmartieAndMe zei:MentalFucked zei:Gewoon afslikken denk ik?MentalFucked zei:Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
Ik heb een onbekende chemische stof in mijn handen. Ik weet niet wat de risico's zijn en niet wat er precies kan gebeuren, gewoon maar inslikken?
Nee natuurlijk niet.
Je gaat toch niet een onbekende stof slikken als je weet dat het slikken van een onbekende stof misschien wel dodelijk kan zijn....
... kom op, dat moet zelfs in België fout taalgebruik zijn.MentalFucked zei:afslikken
Joopiejo zei:... kom op, dat moet zelfs in België fout taalgebruik zijn.MentalFucked zei:afslikken
Joopiejo zei:... kom op, dat moet zelfs in België fout taalgebruik zijn.MentalFucked zei:afslikken
OT: Ik heb nog nooit van de drug 'Hulk' gehoord. En nou ga ik m'n lul laten afslikken.
SmartieAndMe zei:MentalFucked zei:Gewoon afslikken denk ik?MentalFucked zei:Verder kan ik hier geen informatie over vinden en heb het zelf ook nooit getest.
Ik heb een onbekende chemische stof in mijn handen. Ik weet niet wat de risico's zijn en niet wat er precies kan gebeuren, gewoon maar inslikken?
Nee natuurlijk niet.
MentalFucked zei:http://spuitenenslikken.bnn.nl/nieuws/artikel/962/helemaal-naar-de-flakka
Het is een Pyrovalerone, maar die heeft qua structuur wel wat weg van cathinone. Het bevat net als cathinone de fenetylamine kern en de beta keto substitutie.SmartieAndMe zei:Het zou wederom om MDPV kunnen gaan, dat is volgens mij ook een cathinon?