Hoveel gram?

weedy

Newbie
kheb zelf eens heftige cake gemaakt en er zat 18gram gewone weed in
van 3/4 schijfje van 1cm breed werd je gigantisch high :mrgreen: en een lekker lange trip :tongueout: 12gram leverd erg lekkere cake op :wink:

teonanacatl

Belezen gebruiker
mooie spacecake weedy,
heb er ooit eens eentje geproefd(niet zelf gemaakt) waar ong 23 a 25g
inzat........Niet normaal.....begon al lichtjes te hallucineren.
moeite waard

Dissonant

Bewuste gebruiker
Jezus zijn we hier een wedstrijd "wie maakt de stoerste spacecake" bezig of wat? :rolleyes:

Als waterpijp, die van een halve joint al spacet, een stuk cake met 5 gram wiet opeet komt het 9 kansen op 10 niet goed.

Neem maar 1 a 2 gram per persoon waterpijp, dat zal wel genoeg zijn als jullie niet elke dag smoren.

Doerak

Bewuste gebruiker
5 - 7.5 gram per persoon zou ik niet trekken. Teveel THC vind ik sowieso niet chill en fout gaan op wiet is echt gruwelijk. Ik haat dat. Ik maak mijn spacecakes met hasj met maximaal 1 gram per persoon. Dan hoef ik tenminste geen kots op te ruimen achteraf en zijn de mensen nog enigzins communicatief.

Meer is niet altijd beter naar mijn mening.

Bengt

Bewuste gebruiker
een space cake is toch wel bedoeld om eens goed stoned te zijn vind ik
enja mss is het wel waar dat waterpijp een lichtere mag hebben
maarja elk zen eigen keus e

Jaimie

Belezen gebruiker
Maarja,die spacecake van ons was zelfkweek,dus zowiezo zit er minder THC in dan bv 5gr shopweed

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Bengt zei:

ja, maar een cake met 5-7.5 g per persoon daaar wordt ge nie gewoon stoned van, ge valt gewoon in slaap en wordt 12 uur later halfsuf wakker...

dus gewoon 1 g per persoon ongeveer... ge voelt meer van 1g wiet in cake dan 1 g oproken he; dus zon stuk cake is nie gelijk aan 2 jointjes ofzo hoor...

Dissonant

Bewuste gebruiker
sjaartrol zei:
Bengt zei:

ja, maar een cake met 5-7.5 g per persoon daaar wordt ge nie gewoon stoned van, ge valt gewoon in slaap en wordt 12 uur later halfsuf wakker...

dus gewoon 1 g per persoon ongeveer... ge voelt meer van 1g wiet in cake dan 1 g oproken he; dus zon stuk cake is nie gelijk aan 2 jointjes ofzo hoor...

.

In het beste geval val je gewoon in slaap. Anders kots je je ziel uit je lijf of kan je je 5 uur lang niet bewegen.

Bengt stop met zeveren lul, het is overduidelijk dat je niet weet waarover je spreekt.

Doerak

Bewuste gebruiker
Fout gaan op spacecake is pure hell. Dan snuif ik nog liever een kilo yopo en kots ik mijn maag in zijn geheel uit. Van teveel THC (zeker oraal!) wordt ik extreem draaierig en heb mijn spieren niet meer onder controle. Als ik aan de diaree zou zijn zou ik waarschijnlijk mijn hele broek onder schijten, haha.

Bengt

Bewuste gebruiker
Zeveren is niet aan mij besteed.
Waar ik misschien wel fout zit is dat in mijn cake 5 gram zelfkweek zat en inderdaad geen 5gr shopweed.

Elentherelién

Experimenterende gebruiker
Vraagje, deze info is een beetje verwarrend:
1 gram per persoon
kheb zelf eens heftige cake gemaakt en er zat 18gram gewone weed in
van 3/4 schijfje van 1cm breed werd je gigantisch high

Wij willen een cake maken voor 6 personen.
Een gemiddelde cake is goed voor 12 personen, dus 12 gram, houd je 6 plakken over voor later in de week of zo.
Maar aangezien wij allen amateurs zijn lijkt mij dat vrij veel (gezien bovenstaande quotes).

Jaimie zei:
Maarja,die spacecake van ons was zelfkweek,dus zowiezo zit er minder THC in dan bv 5gr shopweed

Hoezo, dus ? Ga je ervan uit dat zelfkweek zowiezo minder thc bevat? Dan moet je toch je kweek methode eens onder de loep nemen :wink:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik zou gaan voor 1 á 2 gram per persoon, afhankelijk van de sterkte van de wiet. Je wilt er ook nog een beetje van genieten, neem ik aan. :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Met hasjbrownies voor 3-4 mensen stopte ik er atijd 3 gram in van een hele sterke hasjsoort. Ook al was het niet zo veel, tegen de tijd dat het op was en een uurtje later was het toch wel absurd sterk.

Bovenaan